Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 100% aftrekbare PHEV met wat peper?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Kga voor de Bentley Bentayga PHEV gaan
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ge hebt hier de jocar van volvo toch, onze kefkie...die is gewoon een beetje discreter, ik waarschuw maar alvast...dan ben je er 2 waard
Kefkie komt hier toch bijna niet meer, zal wel zijn dat hij discreter is
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHyundai Tucson is wel een heel sterke aanbieding met alle toeters en bellen op voor een redelijke prijs.En hier heb ik wel mee gereden
- Likes 1
Leave a comment:
-
Krijg ook wat schrik van die volvo plug in modellen na wat rondneuzen op het internet.
Hyundai Tucson is wel een heel sterke aanbieding met alle toeters en bellen op voor een redelijke prijs.
Maar eerst nog even de BMW's besnuffelen.
Leave a comment:
-
Al wat ik kan zeggen is dat mijn schoonbroer afgezien heeft van de aankoop van een V60 hybride en een gewone V60 diesel gekocht heeft. De wagen op zich is zeer goed, maar er waren toen onnoemelijk veel problemen met de hybride-aandrijving.
Of dat intussen opgelost is, weet ik niet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDe Volvo kennissen die ik heb zijn toch allemaal tevreden.
Leave a comment:
-
Nu donderdag een afspraak bij BMW Roeselare en ga proberen daarna nog eens test te rijden met de Hyundai Tucson hybride, de plug in van die laatste is nog niet op de markt, ergens in maart pas.
De Sorento zal ik waarschijnlijk niet nemen wegens zeer groot (4m85 lang) en 99% van de tijd zit ik alleen in de wagen, soms eens mijn vrouw mee en de kinderen zijn half uitgevlogen dus eigelijk zo'n grote SUV niet meer nodig.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ook niet meer probleemloos hè.
Niks voor u.
Te veel problemen natuurlijk, dan was het de laatste keerDe Volvo kennissen die ik heb zijn toch allemaal tevreden.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAls de Hyundai's of Kia's toch niet in aanmerking komen ging ik ook voor een Volvo. Mooie karren toch!
Niks voor u.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten330e touring?
heb de berlineversie en tot nog toe tevreden van (niet evident want ben Lexus gewoon)
292pk, 100% aftrekbaar en 50km elektrisch in de zomer, min. 40km in winter
Leave a comment:
-
Als de Hyundai's of Kia's toch niet in aanmerking komen ging ik ook voor een Volvo. Mooie karren toch!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
Is 10 k duurder dan een nieuwe T6 weliswaar maar dan naar mijn goesting geconfigureerd.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pikwadraat Bekijk Berichten
Je maakt me nieuwsgierig?
http://www.autoforum.be/forum/aankoo...35#post6400735
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Die van mij ga je hier ook nog wel ergens vinden als je goed zoekt. Wel al van vóór 2017...Mercedes ML250...voor als je wat avontuurlijk bent aangelegd.
Potentiële particuliere klanten waarschuwen tegen de onkunde bij hun stealers is mijn missie en dat lukt vrij goed tot nu
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Hahaha, Mercedes topics genoeg hier om die spannende verhalen te lezen vanaf mei 2018. Vergeet de popcorn niet
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
Alle richtingen
Neen, serieus, vermoedelijk ga ik niet voor de Sorento, eigenlijk heel groot en de kinderen gaan de deur uit, plus het feit dat ik de garagepoort ga moeten opendoen telkens ik in de koffer wil zijn.
Toch is dit een fantastische wagen.
Ben nu aan het kijken voor Volvo met T6 (v60 of xc 60) motor of BMW met 30e motor (vb 330e of x3e) of nog altijd de hyundai tucson (fors goedkoper doch mooi )
Met nog geen enkele gereden (ben nog eerst prijsprospecties aan het doen)
Donderdag afspraak bij BMW Roeselare.
Hier vind je een tweedehands Volvo V60 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pikwadraat Bekijk Berichten
Je maakt me nieuwsgierig?
Leave a comment:
-
De prijzen voor een particulier bij Mercedes zijn pure diefstal en daar blijf ik. Mijn grootste ongenoegen gaat echter naar hun incompetentie en oplichtingspraktijken die ik nu zelf al talrijke keren heb mogen ondervinden. Maar die ken je ondertussen toch wel hé
Ik ben de eerste om de plaatselijke zelfstandige te steunen maar wat ik bij die nitwits al meegemaakt heb tart alle verbeeldingMen weze gewaarschuwd, er zijn gelukkig nog eerlijke merken
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencarman en jocar...hoeveel krijgen jullie per uur? doe dat * 2.5à 3 en das de arbeidskost
belgie heeft een gigantisch overheidsbeslag
heb een extra mistlichtje laten installeren van geen €40 bij een garageke op de hoek in't wit €170, thermostaat laten vervangen van €100...385 geplaatst aub
als ik goegel eerste hit schijven + blokken vervangen golfklasse tss 450 en 650 auto's als e-klasse tss 850 en 1100, x5 jkasse 1500
ik ben een gierigaard, maar ben me wel prijsbewust (van het probleem)
Ik ben de eerste om de plaatselijke zelfstandige te steunen maar wat ik bij die nitwits al meegemaakt heb tart alle verbeeldingMen weze gewaarschuwd, er zijn gelukkig nog eerlijke merken
Leave a comment:
Leave a comment: