Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Om het positief te bekijken : Als je het qua staatsschuld bekijkt, dan is het, relatief gezien, vrij constant voor België.
Voor de verenigde staten daarentegen is dit enorm gestegen de afgelopen 10-20 jaar.
Ja, altijd positief door het leven gaan, het is al wel 50 jaar een constante!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Toch nog even over Corona en de mogelijkheid om nog op vakantie te kunnen. Het ziet er dus niet goed uit. Gisteren heeft KLM al beslist om hun basisdiensten (5 tot 10% vluchtaanbod) verder aan te bieden of te verlengen (zoals je zelf wil) tot 3 juli...
Lufthansa bereidt zich voor om de meeste vliegtuigen de komende zomer aan de grond te houden. Het moederbedrijf van Brussels Airlines hoopt in de herfst opnieuw te kunnen beginnen met vliegen .”Maar het zal een heel trage opstartfase zijn.” Dat blijkt uit de tekst van de toespraak die CEO Carsten Spohr komende week zal geven op de jaarvergadering van de Lufthansa-groep. Die tekst werd nu al online gezet.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
In deze lockdowntijden is het belangrijk om af en toe met positief nieuws te komen. Bij deze: alles wordt goedkoper. De #coronakorting (jazeker, die hashtag bestaat) wint veld.
ik weet dat ook wel dat er niet EEN partij is die iets gaat oplossen , maar ik quote wel je zinnetje over groen en das wel iets wat me streelt want die deugen helemaal niet.
Maar zolang het verplicht is vind ik een stem voor vb nog het beste van het slechtste
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Dat klinkt zéér bekend in de oren. Zich aanpassen is dan bijvoorbeeld bloemkool met kaassaus en boerenworst kunnen klaar maken zeker?
Echt?
Belooft op mijn communie zieltje .
Ik ga mij ook ne dacia duster aan schaffen , ne bakfiets kopen , dreadlocks laten groeien mij niet meer wassen , en dan voor al op elk forum waar het over autos gaat mijne gal spuwen dat ik ne achterlijke groenen jongen ben, die maar een ding wil , met ne dacia rijden , zoveel mogelijk premies incasseren,ni werken ne werkgever zoveel mogelijk laten betalen , en bij de minste kuch in de ziekenkas ga , als ik op vakantie ga met mijn vijf joegelen , ne hoop kabaal maken zodat niet ene strand /badgast nog ne minuut rust heeft , maar verder profileer ik mij als de ideale schoonzoon ,
Ik kak op iedere zelfstandige /hardwerkende loontrekker, maar vergeet dat mijn premies voor die bleters/uwe dacia met eco certificaat/ en al waar jij en onslow zo fier op zijn maar vergeet dat het wel premies zijn die ze KUNNEN betalen door belastingen te heffen en te laten betalen bij die dat geen omwegen weten.
Allee hup, tis 'oficieel', vanaf maandag mag je een funritje maken met moto of oldtimer, thuis vertrekken, thuis aankomen zonder tussenstops. Dus met de moto en oldtimer mag het wel met de auto niet.. Tmoet écht niet zotter gaan worden.
Allee hup, tis 'oficieel', vanaf maandag mag je een funritje maken met moto of oldtimer, thuis vertrekken, thuis aankomen zonder tussenstops. Dus met de moto en oldtimer mag het wel met de auto niet.. Tmoet écht niet zotter gaan worden.
Volgens een paar kennissen zouden ook verschillende politiediensten het bevestigd hebben, dus tzal wel zo zijn. Had er zelf vorige week ook al iets van opgevangen op het nieuws. Maar toen was het nog niet zeker.
Volgens een paar kennissen zouden ook verschillende politiediensten het bevestigd hebben, dus tzal wel zo zijn. Had er zelf vorige week ook al iets van opgevangen op het nieuws. Maar toen was het nog niet zeker.
Het staat niet in het staatsblad dus die blauwe vrienden mogen u beboeten als ze u tegenhouden.
De kogel is door de kerk. Volgens het ministerieel besluit van 30 april 2020 mag men vanaf 4 mei 2020 de motor gebruiken voor een buitensportactiviteit. Let op, er worden 4 voorwaarden opgelegd. Als u een van deze voorwaarden overtreedt, riskeert u een boete:De rit moet thuis beginnen en eindigenGeen tussenstops bij toeristische…
Maandag start de eerste fase van het loslaten van de strenge coronamaatregelen, en dat betekent ook goed nieuws voor de motorrijders die een ritje willen doen ter ontspanning. Vanaf 4 mei is het toegelaten om de motor te gebruiken voor een buitensportactiviteit, zo laat minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem donderdagavond weten op zijn Facebookpagina.
“We wisten onmiddellijk: dit weekend de moto nog mooi even oppoetsen, en maandag zijn we weg.” Donderdag volgde voor zo’n half miljoen ingeschreven Belgische motards het verlossende zinnetje in het ministerieel besluit: vanaf maandag geldt motorrijden officieel weer als buitensportactiviteit. Eíndelijk, klinkt het. “Veel mensen begrijpen niet wat de moto doet voor onze mentale gezondheid.”
De kogel is door de kerk. Volgens het ministerieel besluit van 30 april 2020 mag men vanaf 4 mei 2020 de motor gebruiken voor een buitensportactiviteit. Let op, er worden 4 voorwaarden opgelegd. Als u een van deze voorwaarden overtreedt, riskeert u een boete:De rit moet thuis beginnen en eindigenGeen tussenstops bij toeristische…
Maandag start de eerste fase van het loslaten van de strenge coronamaatregelen, en dat betekent ook goed nieuws voor de motorrijders die een ritje willen doen ter ontspanning. Vanaf 4 mei is het toegelaten om de motor te gebruiken voor een buitensportactiviteit, zo laat minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem donderdagavond weten op zijn Facebookpagina.
“We wisten onmiddellijk: dit weekend de moto nog mooi even oppoetsen, en maandag zijn we weg.” Donderdag volgde voor zo’n half miljoen ingeschreven Belgische motards het verlossende zinnetje in het ministerieel besluit: vanaf maandag geldt motorrijden officieel weer als buitensportactiviteit. Eíndelijk, klinkt het. “Veel mensen begrijpen niet wat de moto doet voor onze mentale gezondheid.”
Ik denk dat het nu wel duidelijk is.
Hopelijk oldtimerritjes ook binnenkort, als het nog lang duurt ga ik hier 2 “schuurvonsten” hebben.
Ik denk dat het nu wel duidelijk is.
Het is al terug veranderd op de fb-groepen en websites. Oldtimer ritjes zijn niet toegelaten.
Comment