Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla stoot soms meer uit dan mercedes diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezien ik geen belastingen betaal kan ik daar niet over meespreken (en ik woon ook niet in een sociale woning noch ben ik uitzonderlijk "rijk").
    Maar om terug een beetje on topic te komen: net bericht gehad dat we de vervangwagen Kona EV, indien gewenst, kunnen omruilen voor een Tesla 3 als vervangwagen. Er zijn er vorige week 5 geleverd en er zijn niet direct kandidaten voor. Kunnen we direct testen of die meer uitstoot dan een Mercedes diesel.
    Last edited by ivob2; 27/04/2019, 16:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
      Een Renault Zoe is absoluut betaalbaar. Maar dat is geen optie als je een gezin hebt. Alleen of met 2, dan ok. Maar dat is sowieso geen gezinswagen. Een kale EV gezinswagen begint aan 32533 euro. Dan moet je nog zorgen dat je als particulier een installatie hebt om die dingen naar behoren op te laden.

En dan heb ik het over de prijs in deze groepsaankoop :

https://www.samenelektrisch.be/
      waarom zou een Zoe eigenlijk geen gezinswagen kunnen zijn, zelfs met 2 kinderen vraag ik me dan af

Comment

Ik zal eens een foto posten van de autos die hier enkele straten verder staan aan de (compleet vernieuwde) sociale woningen. Die moeten niet klagen hoor. Trouwens, dat zijn dus wagens die wij als belastingbetaler betalen Hebben die mensen zelfs (zo)een auto nodig? En parkeerplaatsen waar zij niet moeten voor betalen? Iemand die bij ons op bezoek komt moet zelfs betalen om te parkeren hier in Gent, met hun zgn parkeerplan. Wat een zever allemaal.
        dergelijke voorbeelden kan ik ook wel enkele geven hoor,maar dan wordt je weer verweten een racist te zijn.
        of wat dacht je van een vw passat en een audi tt sociaal app en beide werkloos?DE BELASTINGBETALER BETAALD,INDERDAAD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

waarom zou een Zoe eigenlijk geen gezinswagen kunnen zijn, zelfs met 2 kinderen vraag ik me dan af
          dat je kinderen met lange benen en een lange nek hebt kan je zelf niet verhelpen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
            Als het al niet andersom is.
            Altijd dat jaloers gezeur van de zelfverklaarde "Jan met den Pet" of "den eenvoudigen werkmensch" over waar een ander al dan niet zijn geld aan wil en kan geven.
            En ook dat gezeur is dan weer realtief. Er zullen dan ook weer legio "Jannen zonder Pet" zijn voor wie zelfs een Zoë een onbetaalbaar hebbeding is (een echte auto zou ik het nu ook niet echt noemen). Ik kan trouwens een Zoë ook niet betalen.
            een zoe kan je niet betalen en is geen echte auto?je rijdt met een kruiwagen dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

dat je kinderen met lange benen en een lange nek hebt kan je zelf niet verhelpen he
              als ze zo lange benen hebben wordt het tijd voor hun eigen Zoëetje

Comment

• Als we met 4 enkele dagen ergens heen gaan, is de 5 net genoeg. En ik kan u verzekeren dat die een grote koffer heeft, daar kan bijna een Zoe in
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• dat de zoe in een andere klasse meespeelt is natuurlijk een feit,maar is het ook niet een beetje een feit dat we met zen allen een beetje TE verwent zijn?
                  mijn vader reed destijds met een r4,koppel met 4 kinderen ging toen perfect en iedereen was allang blij dat ze meemochten.
                  dat het wettelijk en voor de verzekering in orde was,is een andere zaak natuurlijk.
                  ik weet nog van 1 controle in de ardennen,vermanend vingertje ,en doorrijden.......
                  wanneer er nu met 3 kinderen naar het station gereden wordt hebben we een monovolume of suv nodig

Comment

• Andre, mijn eerste wagen was een Ford Fiesta 900 cc met NUL opties. Ik ben nog samen met mijn ouders in een DAF 44 meerdere zomers naar het zuiden van Frankrijk gereden. Ik weet wat een basic wagen zonder comfort is. Ik heb ooit nog het wiel van mijn oma haar DAF 33 rechts voor mij uit zien bollen
                    Maar als liefhebber had ik andere dromen. En ik heb ervoor gewerkt.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Andre, mijn eerste wagen was een Ford Fiesta 900 cc met NUL opties. Ik ben nog samen met mijn ouders in een DAF 44 meerdere zomers naar het zuiden van Frankrijk gereden. Ik weet wat een basic wagen zonder comfort is. Ik heb ooit nog het wiel van mijn oma haar DAF 33 rechts voor mij uit zien bollen
                      Maar als liefhebber had ik andere dromen. En ik heb ervoor gewerkt.
                      goed voor u,mooi gedaan.
                      twas dan ook geen verwijt he,alleen ff een doordenkertje.
                      mijn eerste was een r5 1000cc,de eerste generatie,zelfs achterruitrijlichten was een optie..........
                      en toch is het het wagentje waar ik de beste herinneringen aan heb.nostalgie mss?
                      ken zelfs de prijs nog,147000 bef.
                      reken maar eens om naar de euro's van nu,met de lonen van toen.
                      we zijn strontverwend.
                      Last edited by ; 28/04/2019, 09:36.

Comment

• R5, ik ben er nog steeds gek op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                          we zijn strontverwend.
                          Das waar, zolang ik er het geld ni voor heb komt het hier niet binnen en dan amuseer ik mij wel met wat ik me wel kan kopen, mijn eerste wagentje was een Peugeot 205 1,1 en echt plezier aan beleeft! Ma als ik er wel het geld voor heb ja dan mag da wel wa meer zijn, maar sommige hebben er het geld niet voor en kopen het zich toch, mja niets op tegen, maar mij in de schulden zetten voor een wagen...
                          Voor woon-werk verkeer zou zo een Zoe meer dan voldoende zijn, je zit dan toch alleen in de wagen, grote wagens is trouwens niet aan mij besteed, ik rij liever met een kleine wagen, niets dan voordelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Das waar, zolang ik er het geld ni voor heb komt het hier niet binnen en dan amuseer ik mij wel met wat ik me wel kan kopen, mijn eerste wagentje was een Peugeot 205 1,1 en echt plezier aan beleeft! Ma als ik er wel het geld voor heb ja dan mag da wel wa meer zijn, maar sommige hebben er het geld niet voor en kopen het zich toch, mja niets op tegen, maar mij in de schulden zetten voor een wagen...
                            Voor woon-werk verkeer zou zo een Zoe meer dan voldoende zijn, je zit dan toch alleen in de wagen, grote wagens is trouwens niet aan mij besteed, ik rij liever met een kleine wagen, niets dan voordelen!
                            die 205 was destijds ook een wagentje naar men zin,nooit ene gehad maar wel vaak met de lacoste versie gereden.
                            die hadden destijds tenminste een ziel,en de min punten nam je er met plezier bij.
                            trouwens die grote(gezinswagens) toveren vaak een glimlach op men gezicht,als ze weer eens 3 keer door de straat komen gereden op zoek naar een parkeerplaatsje waar ze net niet in passen, en de mijne net wel ,lol
                            en ja er zijn er die een grotere nodig hebben,om diverse redenen,maar er zijn er ook een hele hoop waarvoor het alleen maar prestige is,en daar ga ik mij inderdaad ook niet voor in de schulden steken

Comment

• Groot, klein.... het is allemaal relatief. Eens bekeken : de huidige BMW 3 reeks is momenteel even lang dan mijn M5 uit 1992

Comment

Groot, klein.... het is allemaal relatief. Eens bekeken : de huidige BMW 3 reeks is momenteel even lang dan mijn M5 uit 1992
                                Ah vwalla... is allemaal om meer centen te willen verdienen, want ja, mensen kunnen toch moeilijk van een 3 naar 1, golf naar polo, ... overstappen. Dus dan betalen ze toch weer meer geld wanneer ze een nieuwe wagen kopen.

De nieuwe polo heeft geloofk evenveel kofferruimte als de Golf 5.

Comment

• goed opgemerkt

Comment

• Mensen downsizen wel mee hoor, vroeger zag je veel D segmenters en nu boert een
                                    C segment break veel beter. (bv. Golf variant, octavia)
                                    En A segment (wat vroeger niet bestond) doet het ook goed.

Ohja was dit topic niet gesloten?

Comment

• Als de kinderen uit huis zijn ga ik sowieso downsizen

Comment

Als de kinderen uit huis zijn ga ik sowieso downsizen
                                        wie weet krijgt ene zekere musk daartegen wel het lumineuze idee oom een 1 versie met een range van 1000km op de markt te brengen?

Comment

• HOPELIJK STOOT HIJ DAN WEL MINDER UIT DAN EEN MERCEDES DIESEL

Comment

Working...
                                          X