Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dinitrol behandeling omgeving Turnhout

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dinitrol behandeling omgeving Turnhout

Ik ben erover aan het nadenken om mijn Honda Civic 2009 een behandeling tegen roest te geven.
    De naam Dinitrol wordt dan meestal gebruikt.
    Zijn er nog andere behandelingen?
    Kent iemand goede garages in omgeving Turnhout die dit kunnen doen?
    Enig idee van de prijs van zo'n behandeling?

naar het schijnt zou dit best zijn

Comment

Er bestaat ook Waxoyl. Jaren geleden heb ik zo’n kit gekocht, echter nooit gebruikt. Mijn Spitfire werd de dag na de levering naar een Dinitrol-station gebracht, en nadien om de 5 jaar ongeveer bijgewerkt met Tectyl-spuitbussen langs de Dinitrol gaten. Geen puntje roest na 43 jaren.

Comment

Ik heb nu echter geen zin (of tijd en ruimte) om dit zelf te gaan doen.
        Liefst dus bij een garagist die dit goed kan regelen.

Comment

Het wordt natuurlijk minder en minder gedaan bij nieuwe auto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Het wordt natuurlijk minder en minder gedaan bij nieuwe auto's.
            Toch kreeg ik te horen bij TopMotors in Wevelgem dat ze bereid waren een behandeling met Waxoyl extra te doen op een zogoed als nieuwe wagen, dit als bijkomende commerciële geste. Maar akkoord, het lijkt mij wat overbodig, mijn huidige 9-jarige Audi is nog als nieuw zowel bovenaan als beneden...

Comment

Vanmorgen met onze 11 jarige mb naar de keuring groene kaart jeu ,mee onder de brug geen spatje roest nergens ,denk dat het bij de honda van 2009 dan ook wel zal mee vallen ,ik zou het niet doen ,of het moest een oldtimer zijn .

Comment

Temeer dat het vieze bedoening is, het smerig product kleeft geweldig... plekken op de vloer gaan er moeilijk van af als opgedroogd !

Comment

Temeer dat het vieze bedoening is, het smerig product kleeft geweldig... plekken op de vloer gaan er moeilijk van af als opgedroogd !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                    Vanmorgen met onze 11 jarige mb naar de keuring groene kaart jeu ,mee onder de brug geen spatje roest nergens ,denk dat het bij de honda van 2009 dan ook wel zal mee vallen ,ik zou het niet doen ,of het moest een oldtimer zijn .
                    En zeker een italiaanse of franse oldtimer.

Comment

Working...
                    X