Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de ideale 'gewone-man-auto'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Renault benzine en vele diesels,ook de K9K in de Dacias waren heel betrouwbaar....Echter de 1.2 TCe is een ramp. Olieverbruik,kapotte nokkenasverstellers,ratelende kettingen....
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

ja maar er zijn nog merken die probleemmotoren op de markt gebracht hebben hé

Comment

Elk merk heeft zijn problemen. Maar we moeten Dacia ook niet verbloemen als de slimme aankoop,en alle autoliefhebbers zijn dom
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          Maar we moeten Dacia ook niet verbloemen als de slimme aankoop,en alle autoliefhebbers zijn dom
          Niemand zei dit toch ?

Comment

De lichte Mercedessen hebben toch ook de daciamotor? (Wel enkel de diesel denk ik?)

Wordt ook geleased, de instap a en c.. Powered by Dacia.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Denk niet dat die Dacia's al de 1600 dCi Renaultmotor kregen (die in de C classe liggen), maar wel nog de oudere 1500cc. En binnenkort de nieuwe 1300 cc benzinemotor, maar ook Renault. Dacia zal enkele jaren moeten wachten. Dacia kreeg tot hiertoe de Renaultmotoren die al wat langer op de markt zijn.

Comment

In feite is de gewone man auto heel simpel, dat is de auto die de man gewoon wil. (en kan betalen zonder moeite). Dus dat kan gaan van een Subaru Vivio tot een Panamera turbo.

Misschien eerst een uitleggen wat de gewone man is. Bestaat er dan iets als een ongewone man ? Zolang niet rijp voor de psychiatrie of zo gedraagt een man of vrouw zich gewoon.

Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk... Gene gewone zeggen ze dan al hier.

Comment

de gewone man zou natuurlijk een Panamera Turbo kunnen kopen, maar dat is geen doorsnee gewone-man-auto, dat is een uitzondering

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                    In feite is de gewone man auto heel simpel, dat is .....
                    Voila het is beslist, daarmee mag dit topic gesloten worden ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichten
                      de gewone man zou natuurlijk een Panamera Turbo kunnen kopen, maar dat is geen doorsnee gewone-man-auto, dat is een uitzondering
                      Die man met de Vivio ook is dan ook niet gewoon en een uitzondering ? (Wereld) Vreemde vogel ben jij om aan de hand van een wagen uit te maken of een man of vrouw gewoon is.

Ma ja, dat is eigen aan bepaalde mensen, kijken, vergelijken en dan veroordelen. Jammer...

Comment

Nuja, er wordt hier wel vaker laatdunkend over budgetmerken gedaan terwijl het maar goed is dat die dingen bestaan. Niet iedereen is zoals de meesten onder ons hier die een flink stuk uit hun budget besteden aan de heilige koe. Ik wou eigenlijk dat ik ook zo was en 15 jaar bleef rijden met dezelfde auto

Hoe kan je nu iemand echt beoordelen op basis van zijn autokeuze? Belachelijk gewoon, arrogante blaaskaken zitten bij alle merken en sympathieke mensen ook
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Vroeger had elk merk veel minder modellen.
                          En een luxe-merk had geen kleine wagens. Het verschil tussen een luxe-wagen en een gewone auto was ook veel duidelijker.
                          Nu zijn er tal van niches en segmenten, zijn de gewone wagens uitgerust zoals een luxeslee van de jaren 80 en nog veel beter zelfs.
                          Toen kon je zeggen: dat type zou voor elkeen passen.
                          Nu is de keuze zodanig uitgebreid dat er voor elk wat wils is.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bij een Dacia krijg je een volwaardig reservewiel met krik en wielsleutel!

Comment

Dacia... niks mis mee.
                              In sommige landen verkopen ze die trouwens onder Renaul logo.
                              Ik denk dat ik in Turkije Renault Dusters zag rijden, maar kan ook Brazilië geweest zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                Er moet toch nog iets in die auto’s zitten
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bij mijne Seat, Audi en Opel ook.

Comment

De best verkochte wagen in ons land is de VW golf, topic mag dicht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Er moet toch nog iets in die auto’s zitten
                                      Beter iets dan niets, zoals bij BMW. Daar krijg je dan wel de rotzooi van RFT's voor in de plaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Bij mijne Seat, Audi en Opel ook.

Een volwaardig reservewiel? Ik bedoel niet zo'n noodloopwieltje van 135 breed dan.

Comment

Een volwaardig reservewiel? Ik bedoel niet zo'n noodloopwieltje van 135 breed dan.
                                          Bij mijn Audi en Opel wel ja, de Seat had zo een kleintje. Ook de MX-5 heeft een kleintje in de koffer, pakt de helft in Nog altijd beter als niks natuurlijk. Het geeft mij wel een zekere gemoedsrust.

Comment

Working...
                                          X