Renault benzine en vele diesels,ook de K9K in de Dacias waren heel betrouwbaar....Echter de 1.2 TCe is een ramp. Olieverbruik,kapotte nokkenasverstellers,ratelende kettingen....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
de ideale 'gewone-man-auto'
Collapse
X
-
Elk merk heeft zijn problemen. Maar we moeten Dacia ook niet verbloemen als de slimme aankoop,en alle autoliefhebbers zijn domBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenMaar we moeten Dacia ook niet verbloemen als de slimme aankoop,en alle autoliefhebbers zijn dom
Comment
-
Denk niet dat die Dacia's al de 1600 dCi Renaultmotor kregen (die in de C classe liggen), maar wel nog de oudere 1500cc. En binnenkort de nieuwe 1300 cc benzinemotor, maar ook Renault. Dacia zal enkele jaren moeten wachten. Dacia kreeg tot hiertoe de Renaultmotoren die al wat langer op de markt zijn.
Comment
-
In feite is de gewone man auto heel simpel, dat is de auto die de man gewoon wil. (en kan betalen zonder moeite). Dus dat kan gaan van een Subaru Vivio tot een Panamera turbo.
Misschien eerst een uitleggen wat de gewone man is. Bestaat er dan iets als een ongewone man ? Zolang niet rijp voor de psychiatrie of zo gedraagt een man of vrouw zich gewoon.
Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk... Gene gewone zeggen ze dan al hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk BerichtenIn feite is de gewone man auto heel simpel, dat is .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichtende gewone man zou natuurlijk een Panamera Turbo kunnen kopen, maar dat is geen doorsnee gewone-man-auto, dat is een uitzondering
Ma ja, dat is eigen aan bepaalde mensen, kijken, vergelijken en dan veroordelen. Jammer...
Comment
-
Nuja, er wordt hier wel vaker laatdunkend over budgetmerken gedaan terwijl het maar goed is dat die dingen bestaan. Niet iedereen is zoals de meesten onder ons hier die een flink stuk uit hun budget besteden aan de heilige koe. Ik wou eigenlijk dat ik ook zo was en 15 jaar bleef rijden met dezelfde auto
Hoe kan je nu iemand echt beoordelen op basis van zijn autokeuze? Belachelijk gewoon, arrogante blaaskaken zitten bij alle merken en sympathieke mensen ookEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
- Likes 2
Comment
-
Vroeger had elk merk veel minder modellen.
En een luxe-merk had geen kleine wagens. Het verschil tussen een luxe-wagen en een gewone auto was ook veel duidelijker.
Nu zijn er tal van niches en segmenten, zijn de gewone wagens uitgerust zoals een luxeslee van de jaren 80 en nog veel beter zelfs.
Toen kon je zeggen: dat type zou voor elkeen passen.
Nu is de keuze zodanig uitgebreid dat er voor elk wat wils is.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Er moet toch nog iets in die auto’s zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBij mijne Seat, Audi en Opel ook.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Een volwaardig reservewiel? Ik bedoel niet zo'n noodloopwieltje van 135 breed dan.Nog altijd beter als niks natuurlijk. Het geeft mij wel een zekere gemoedsrust.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
Comment