Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Jazz 2017 Handleiding gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Honda Jazz 2017 Handleiding gezocht.

Hoi allen.

Volgende week kan ik mijn nieuwe auto ophalen en het lijkt me leuk als ik alvast het instructie/handleidingboekje hiervan zou kunnen bekijken.
    Ik heb hem wel in het engels gedownload maar dat schiet niet echt op.
    Is die in het nederlands te downloaden? Of heeft iemand die alvast voor me als download?

Gr. Dump.

Woon je ver van je dealer ? Zo niet, ga het al ophalen bij hem. Wij gaven dat vroeger bij aankoop ook dikwijls al mee, plezant voor de klant en geen moeite

Comment

Prima idee, zal de man die afleveringen doet zeker leuk vinden !

Comment

Haha.... zeker weten, ik deed indertijd uiteraard ook afleveringen

Comment

Altijd leuk als mensen daar interesse in hebben, meestal wordt de man (vrouw) die de aflevering doet bekeken met een blik van "wat lig jij hier in godsnaam te leuteren man" ...

Comment

Goh, was de periode dat de gps en zo opkwamen en dan hadden ze graag uitleg natuurlijk. Soms had je moeilijkere klanten en duurde een aflevering 2 uren of langer. Anderen waren op 10 minuten buiten.
            Wij werden daar zelfs als garage op beoordeeld. Na de aflevering werden de mensen gebeld om te vragen of ze alles begrepen aan hun wagen. Was het antwoord nee, zelfs voor een kleinigheid, leverde dat slechte punten op. Al die controles bepaalden ook voor een stukje de marge die we op de voertuigen kregen.

Comment

Onderzoekje naar klantentevredenheid, altijd weer leuk als je veel VTM-ers en marginalen in je klantenbestand hebt ...

Comment

Garage is (was) zelfs verplicht om na elke entree in de werkplaats de klant terug te bellen met de vraag of alles naar voldoening hersteld is. Idem na levering nieuwe of tweedehandse wagen

Comment

Haha. Nee. Dat geduld ga ik nog wel opbrengen.
                  Maar als ze tegenwoordig alles moeten uitleggen voordat de klant de deur uit is mag je zeker wel 2 uur per keer nemen.
                  Het wordt steeds geavanceerder. En ik had "maar" en Citigo. Overigens een super auto maar ik moet meer ruimte hebben.

Gr. Dump.

Comment

Working...
                  X