Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drank probleem :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Drank probleem :)

Hallo,

Ik ben nieuw hier en zit met een klein, groot probleem.
    ik ben al een hele tijd op zoek naar een oplossing voor de standaard drankenhouders.
    Ik zoek iets om in mijn standaard houder te zetten zodat smalle blikjes ook stevig blijven staan.
    Klein probleem zou je denken maar bij elke bocht moet ik mijn drankjes vast houden of alles ligt vol.

Bestaat er geen rubber “matje” of dergelijke dat je er in kan leggen zodat smalle blikjes ook blijven recht staan?

Hopelijk heeft iemand hetzelfde probleem gehad

Misleidende titel. Ik dacht je te kunnen helpen. Nu niet.

Comment

toch bedankt dan!

Comment

Die cara pils blikjes zijn toch van die brede?

Comment

Ideale manier om van de Red bull af te raken, lijkt me...ik zou het laten zoals het is ;-)

Google eens "adapter cupholder" en de mogelijkheden zijn legio.

Comment

Een houten spie tussen kloppen

Comment

Koop een Dodge Ram daar kan je de diameter van de drankhouder zelf instellen.
              http://
              Last edited by camaro 68 rs; 31/10/2017, 11:46.
              Z4 M40i

Comment

Don't drink and drive!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Ideale manier om van de Red bull af te raken, lijkt me...ik zou het laten zoals het is ;-)

Google eens "adapter cupholder" en de mogelijkheden zijn legio.
                  Ik drink ook veel Redbull en in mijne C-Crosser zaten 7 drankhouders waarbij er rubber flapjes erin zaten ofwel diep genoeg waren. Toen kreeg ik een C5 waar welgeteld 1 drankhouder is zat, en dat was in onder het middenconsool. Dus bakje leeg maken, houder omhoog klappen en blikje erin. Ben dus 3 jaar afgekickt van de Red Bull. De DS5 enkel schuin in de deur en dus ook niet compatibel voor Redbull. Bij de Tiguan zijn er 2 in het middenconsool waarbij ge op een knop druk en er van halve schalen bij mekaar komen waar elk type blikje in past.

Tis te merken dat de Fransen niet zo een drinkers zijn. Komt wss omdat die meestal van die mini koffies drinken

Sinds die fansozen kijk ik nu wel voortaan ook naar de drankhouders

Comment

De Fransen en mini-koffiekes... waren dat niet de Italianen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      De Fransen en mini-koffiekes... waren dat niet de Italianen ?
                      Fransen ook. In een amerikaanse auto vindt ge grote en veel bekerhouders binnen handbereik, want als ge daar ne gewone koffie vraagt, is dat vaak nen halve liter

Comment

N'een halve liter fluitjeskoffie lol

Comment

N'een halve liter fluitjeskoffie lol
                          Als wij in de VS zijn, is dat bij de eerste de beste supermarkt stoppen en bij het koffiehoekje vooraan ne koffie gaan halen. Zo was ik eens in Arizona en daar vroeg ik ne strong en regular wat samen dus 1 liter koffie was en moest $1,86 betalen En hij was nog lekker ook 2u later zijt ge tijdens uw rit nog aant lurken aan diene koffie

Hier vragen ze €2,50 in die tankstations langs de autostrade voor een vingerhoedje koffie.

Comment

K heb daar geen ervaring mee, drink altijd cola (4 liter per dag maar wel light).... Wil ook naar de VS

Comment

De koffie's die je hier in België krijgt in benzinestations is lange tijd van abominabele kwaliteit geweest. Laatste 2 jaar is er wel een verbetering gekomen met oa Lavazza-corners in sommige Texaco-stations. Als je dit vergelijkt met wat je in Nederland al jaren krijgt is dit nu wel een hele vooruitgang. Wel vervelend nu dat ze in Nederland al hun Shell en Esso station aan't omvormen zijn met Starbucks-corners. Rete duur & nog een slechte smaak ook.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

K heb daar geen ervaring mee, drink altijd cola (4 liter per dag maar wel light).... Wil ook naar de VS
                                Is dat echt ?
                                Ik drink ook altijd coca cola, elke dag 6 a 7 blikjes, maar wel de enige echte originele.(ijskoud, zelfs in de winter steken er van die koelelementen in mijne frigobox)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Is dat echt ?
                                  Ik drink ook altijd coca cola, elke dag 6 a 7 blikjes, maar wel de enige echte originele.(ijskoud, zelfs in de winter steken er van die koelelementen in mijne frigobox)

ja, ben er echt verslaafd aan... caffeine hee. Kunt daar moeilijk mee stoppen

Comment

ja, ben er echt verslaafd aan... caffeine hee. Kunt daar moeilijk mee stoppen
                                    Je wordt er toch niet zat van hé Ben ook altijd BOB

Comment

Gezond word je er toch ook niet van vermoed ik. Of heb je daar geen last van?
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Gezond word je er toch ook niet van vermoed ik. Of heb je daar geen last van?
                                        Ikke gelukkig nog niet

Comment

Working...
                                        X