Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Brood en water zijn ook een noodzakelijk kwaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
      Brood en water zijn ook een noodzakelijk kwaad
      Eten en drinken zijn primaire behoeften, een makelaar daarentegen...

Comment

• Klein vraagje...

Valt een Seat Leon Top Sport 1.9TDI met 96 kW (130 pk, bj 00-06) in de sportwagenklasse?
        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Neen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
            Neen!
            zeker weten?

Comment

• Ik was daar toch zeker van, ja. Maar nu jij deze vraag zo stelt...
              Is het dan niet juist wat ik zei? Ik weet dat jij zéér goed op de hoogte bent van dit soort zaken, dus als ik fout zou zijn mag je me daar zeker op wijzen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                Klein vraagje...

Valt een Seat Leon Top Sport 1.9TDI met 96 kW (130 pk, bj 00-06) in de sportwagenklasse?
                Volgens mij valt een diesel nooit in de sportwagen klasse !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Volgens mij valt een diesel nooit in de sportwagen klasse !
                  waar slaagt dat nu weer op ? 5.0tdi of een 535d is dat niet sportief genoeg dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    waar slaagt dat nu weer op ? 5.0tdi of een 535d is dat niet sportief genoeg dan ?
                    Euh ... die komen toch ook niet in de sportwagen klasse ! ! !
                    Of heb ik het nu mis op ?

Comment

Tuurlijk niet.
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                        Ik was daar toch zeker van, ja. Maar nu jij deze vraag zo stelt...
                        Is het dan niet juist wat ik zei? Ik weet dat jij zéér goed op de hoogte bent van dit soort zaken, dus als ik fout zou zijn mag je me daar zeker op wijzen!
                        alles hangt af van wié de auto wil verzekeren, en bij welke maatschappij. elke maatschappij hanteert andere normen. een algemeen antwoord geven gaat dus niet.

Comment

bij sommige maatschappijen komen voor sommige klanten helemaal geen auto's in de sportwagenklasse voor omdat sommige maatschappijen voor sommige klanten geen bijpremie toepassen voor een sportwagen.

Comment

• mijn koreaantje valt in sportwagenklasse omdat hij onder de noemer 2+2 valt.
                            zolang er daarvan niets op de papieren staat zal er weinig sportwagen op staan. denk dat bv een maserati quatroporte ook niet als sportwagen ingeschreven staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              mijn koreaantje valt in sportwagenklasse omdat hij onder de noemer 2+2 valt.
                              zolang er daarvan niets op de papieren staat zal er weinig sportwagen op staan. denk dat bv een maserati quatroporte ook niet als sportwagen ingeschreven staat.
                              op welke papieren zou dat moeten staan?

Comment

wist ik niet,maar is wel belachelijk é.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                  alles hangt af van wié de auto wil verzekeren, en bij welke maatschappij. elke maatschappij hanteert andere normen. een algemeen antwoord geven gaat dus niet.
                                  Ah, ok, thx voor de verduidelijking!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                    op welke papieren zou dat moeten staan?
                                    ze vroegen dat, en dat staat op de officiele papieren.

plaatsen : 2+2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      ze vroegen dat, en dat staat op de officiele papieren.

plaatsen : 2+2
                                      en dat maakt het een sportwagen? vreemd.

er is geen algemene regel.

Comment

• Je weet dat ze me zoveel jaren een kloot afgetrokken hebben. dus...

Ze vergeleken hem met porsche

Comment

• Ik ben ook wel verschoten van m'n verzekering...

1000 EUR per jaar, gewoon BA en ingeschreven als volwaardige, maar tweede bestuurder. (Staat dus op naam van m'n vader die goede klant is bij de firma (Van Dessel verzekeringen) )

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X