Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Waar wacht je nog op ? Breng me al je polissen, en ik doe er in globo 5% af ! Plus je hebt m'n privé-nummer dus je kan me ook 's nachts bellen voor vraagjes en zo.

5%

you surely can do better

Comment

• ik ben 26, zit in BM 4 en dit is het eerste jaar dat ik een auto op mijn naam verzeker en het is een BMW

nieuw contract is normaal starten in 10 maar aangezien ik al 6 jaar mijn rijbewijs had en 6 jaar schadevrij gereden had met wagens van mijn ouders, kreeg ik voor elk jaar 1 BM in mindering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
        nieuw contract is normaal starten in 10
        11. vraag 't maar aan een echte makelaar.

Comment

• Na je slipper zal die verzekering wel terug stijgen zeker??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken
            Na je slipper zal die verzekering wel terug stijgen zeker??
            waarom? ik heb slechts een beperkte omnium (dus geen eigenschade) meer en heb niemand geraakt (buiten de vangrail) dus volgend jaar daalt mijn BM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
              11. vraag 't maar aan een echte makelaar.
              zou ook kunnen dacht dat het bij Fortis 10 was maar kan me vergissen, ik weet in ieder geval dat ik in BM 4 (of ist 3?) ben kunnen starten

Comment

10 jaar zonder schade in fout resulteert in bm 1. binnenkort heeft 'ie graad 0, en afhankelijk van de maatschappij mag er dan al eens iets gebeuren...

die verhoging met 3 graden is principieel genomen enkel van toepassing als het beroepsgebruik betreft. ga jij naar je klanten? ik denk het niet hé... polis laten aanpassen, inschrijving op de bvba is er enkel om fiscale redenen.
                maar dan nog.
                ik heb men rijbewijs van 25/08/96
                dus volgend jaar 10jaar.
                ik ben gestart aan bm 11 (even opgezocht) op 31/01/1997
                op 29/04/1998 heb ik een stom accident gehad met het parkeren (waarbij ik in fout gesteld ben)
                en op 21/10/2003 heb ik de verzekering op de firma gezet waarbij men bm terug op 13 sprong.
                zodoende zit ik nu op bm 12

Waar zit die fout?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                  waarom? ik heb slechts een beperkte omnium (dus geen eigenschade) meer en heb niemand geraakt (buiten de vangrail) dus volgend jaar daalt mijn BM
                  vluchtmisdrijf gepleegd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    maar dan nog.
                    dus volgend jaar 10jaar.
                    op 29/04/1998 heb ik een stom accident gehad met het parkeren (waarbij ik in fout gesteld ben)
                    en op 21/10/2003 heb ik de verzekering op de firma gezet waarbij men bm terug op 13 sprong.

Waar zit die fout?
                    slechte makelaar

Comment

• mijn schijven hebben toch niets met de makelaar te maken?

Comment

maar dan nog.
                        dus volgend jaar 10jaar.

Waar zit die fout?

ja, daar klopt iets niet

96 BM 11
                        97 BM 10 (ongeval)
                        98 BM15
                        99 BM14
                        00 BM13
                        01 BM12
                        02 BM11
                        03 BM10 (bvba 3 erbij)
                        04 BM13
                        05 BM12
                        06 BM11

5 erbij dus voor het ongeval als ik omgekeerd terugreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                          ja, daar klopt iets niet

96 BM 11
                          97 BM 10 (ongeval)
                          98 BM15
                          99 BM14
                          00 BM13
                          01 BM12
                          02 BM11
                          03 BM10 (bvba 3 erbij)
                          04 BM13
                          05 BM12
                          06 BM11

5 erbij dus voor het ongeval als ik omgekeerd terugreken
                          er klopt inderdaad iets niet. de daling per jaar wordt altijd toegekend, dus dat ongeval resulteert in bm 14.

Comment

• is de polis van de bvba dezelfde als die op je eigen naam? of werd er een volledig nieuwe opgesteld?

Comment

is de polis van de bvba dezelfde als die op je eigen naam? of werd er een volledig nieuwe opgesteld?
                              nieuwe, want ik ben veranderd van makelaar.
                              geraak jij er wijs uit franky?

Comment

nieuwe, want ik ben veranderd van makelaar.
                                geraak jij er wijs uit franky?
                                ja.

Comment

• Want als ik het goed bereken zo, zou ik nu op bm 9 moeten staan.
                                  van 96 naar 05 is bm 02 maar met een ongeval erbij en die verhoging via bvba zouden er 4+3=7 bijkomen.

Comment

Want als ik het goed bereken zo, zou ik nu op bm 9 moeten staan.
                                    van 96 naar 05 is bm 02 maar met een ongeval erbij en die verhoging via bvba zouden er 4+3=7 bijkomen.
                                    er is geen rekening gehouden met je rijbewijs, bijhet begin van de polis. je moet dus beginnen rekenen vanaf 01/97, en niet vanaf de datum van behalen van je rijbewijs.

dus:

van '97 naar '05 is bm 03, verhoging wegens ongeval +5, beroepsgebruik +3

Comment

• Ik heb nu exact 11 jaar m'n rijbewijs , nu zit ik op BM 4 , heb sinds 5 jaar een bvba opgericht ( en toen pas voor de eerste keer een verzekering op m'n naam genomen , voorheen had ik een firmawagen in het bedrijf waar ik toen werkte ) , en nog nooit iets voorgehad...

Comment

er is geen rekening gehouden met je rijbewijs, bijhet begin van de polis. je moet dus beginnen rekenen vanaf 01/97, en niet vanaf de datum van behalen van je rijbewijs.

dus:

van '97 naar '05 is bm 03, verhoging wegens ongeval +5, beroepsgebruik +3
                                        en is dat normaal.
                                        (dat er geen rekening gehouden wordt met je rijbewijs, en dat er bij een ongeval 5 schijven bijkomen. )

Comment

en is dat normaal.
                                          (dat er geen rekening gehouden wordt met je rijbewijs, en dat er bij een ongeval 5 schijven bijkomen. )
                                          bij een ongeval in fout is er altijd een stijging met 5 punten.
                                          dat er geen rekening wordt gehouden met je rijbewijs is de fout van je toenmalige makelaar. desnoods verzekert hij je voor 1 jaar bij een duurdere maatschappij die wél rekening houdt met je rij-ervaring, en plaatst het volgende jaar de polis over naar een andere maatschappij.

Comment

Working...
                                          X