Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar vind ik ergens een goede compressor en goede bandenblazer ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

waarom niet zoiets ?

moet je niet meer gaan fitnessen achteraf :-)

Comment

Mannen, stel dat deze persoon 10 auto s moet onderhouden en winterbanden en zomerbanden moet wisselen...
      Waarom komen jullie dan af met, gratis aan tankstation, voetpomp, enz...

De vraag was toch duidelijk? Alleen de motivatie ontbrak.

Comment

er is hem ook gevraagd geweest hoeveel hij het gaat gebruiken maar dat is niet beantwoord geweest.
        met jouw 'stel' ben je dus evenmin iets

Comment

Je hebt gelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Merk en model?
            Zal morgen ne keer kijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Ik zag o.a. al Lukoil's en Shell's waar het betalend is, maar er zijn duidelijk voldoende alternatieven.
              Hier bijna overal betalend geworden.
              Gelukkig bij Gabriëls niet.

Zou er nooit voor betalen.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Hier al jaren betalend of gewoon niet meer aanwezig in de tankstations waar ik kom.

Ik heb enkele jaren terug zo een goedkope compressor gekocht, was Aldi of Lidl en dat ding doet het nog altijd heel goed.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Tja, zelfs over compressielucht kan je veel vertellen...

Maar de vochtigheid van de lucht kan belangrijk zijn, zeker als je het maar af en toe gebruikt...

Comment

Een Air Hawk Pro: super compact, werkt perfect: je stelt de druk in en het pomp tot die bereikt is. En geen gezeur met kabels.

Comment

Staat nu ene in reclam in de Makro zag ik...

Comment

Altijd weer leuk, zo'n topic waarin > 30 reacties werden gepost en de topicstarter niet eens meer de moeite doet om zelf te reageren ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                          Altijd weer leuk, zo'n topic waarin > 30 reacties werden gepost en de topicstarter niet eens meer de moeite doet om zelf te reageren ...
                          Die is andere olie gaan kopen, het moest 5W40 zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                            Ik heb er eens eentje in den Aldi gekocht een jaar of 2 geleden.
                            Die werkt nog.
                            Idem bij mij ist al 4j. dat die mee gaat en erg tevreden over zo'n rood ding op 2 wielkes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Die is andere olie gaan kopen, het moest 5W40 zijn.
                              Orabella !

Comment

Is idd al een tijd geleden. Compressor Bauger gekocht met professionele bandenblazer van Michelin. Er bestaat nog kwaliteit op de wereld. Oef.

Comment

Working...
                                X