Bij de tank gaat het om de homologatie... Zie link
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
proefritten te betalen ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBij de tank gaat het om de homologatie... Zie link
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Je 1.0 ligt ook in een Audi hoor... En dat kopen ze niet voor de sportiviteit...
Wat wel zo is bij firmawagens, je kan gerust een audi a3 met 1.0 motor kiezen zonder je broek te scheuren, en dat spreekt veel mensen aan, een sjieke auto en toch niet veel belasting, en meestal ook nog eens goeie restwaarde.
Collega van mij is zelfs van een 420d naar een audi a3 1.0 gegaan om die reden. Hij wou van de hoge VAA af, maar nog wel steeds een sjieke auto. Baas was akkoord, bij de dealer stond er een stockmodel met 1.0 motor, et voila. Dat hij geen boordcomputer heeft, tja moet hij er maar bijnemen
Dat ik zelf de golf boven de A3 verkies heeft eig eerder te maken met zitpositie.. en het blijft 5k verschil in aanschaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
hmm.. en als je dan die grotere tank neemt als optie, verhoogt je CO2 toch ook, op uw roze formulier? net zoals wanneer je grotere velgen neemt, of bepaalde andere opties die het gewicht en dus de CO2 verhogen. of ben ik mis? ik vind daar geen info over zo direct.
Maar dan kan ik nog veel manieren bedenken om de belasting te verlagen: bestellen op 15" velgen en er dan grotere opsteken, geen leer bestellen maar achteraf laten monteren, achteraf pas trekhaak plaatsen, want die verhogen de catalogusprijs (en dus VAA), terwijl je geen extra VAA betaalt als je achteraf laat monteren.
Ik snap dat het ergens slim gezien is van audi, maar je zal maar vergeten om het aan te vinken.
De brandstoftank van mijn in december ontvangen nieuwe lease- Audi A4 TDI 2.0 150 PK is mijns inziens echt "not done" klein. Voor een zakelijk te rijden diesel moet ik nu elke 2,5 - 3 dagen t
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenOcharme 25euro maar 50K voor een bmw betalen is dan geen probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals de dealer je niet goed kent kan ik daar wel inkomen... genoeg mensen die een proefrit vragen zonder enige intentie om te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
Zeer raar dat je de dealer niet wil vernoemen maar er dan wel een topic over start..
Is toch geweten dat Bornem de dealer aanrekent.. niks abnormaals aan hoor.. alleen is het niet de bedoeling dat de dealer dat zou doorrekenen.. LOL
Al talloze testritten gedaan daar, zonder cent te betalen.
aangzien jij in bornem test wat je wil testen zonder 1 euro te betalen blijkbaar, dan vraag ik me af waarom ik 25 euro zou moeten betalen (nu in de running om een 4de nieuwe bmw aan te kopen dus geen "joytestrijder"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenWat het topic betreft: neen, nog nooit eerder meegemaakt. Natuurlijk kost een proefrit geld. Afschrijving voertuig, infrastructuur, brandstof, etc. Maar die kosten lijken me toch gewoon deel van het marketingbudget te zijn. Voor een brochure of een bezoek aan hun website rekenen ze je toch ook geen geld aan? In dit geval gaat het over het testen van het product. Als de dealer niet overtuigd is van het fundament onder je interesse, hoeft hij de proefrit in principe ook niet te faciliteren. Slechte move, slechte verkoper. Ik zie het me al doen bij onze klanten (andere sector): ja, we kunnen u het product demonstreren. Maar daar gaat u wel een factuurtje voor krijgen. *facepalm* En dat verhaal van die krimpende winstmarges... als je ziet welke winsten BMW elk jaar draait, en wat er gerekend wordt voor opties... ik zou in dat geval ook mijn klanten proberen doen geloven dat de winsten elk jaar krimpen.
exact wat ik er ook over denk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos
t gaat er mij gewoon om dat dit niet op voorhand gecommuniceerd werd, draai het om, ik geef ze verdomme 60000 euro in hun pollen en dan brengen ze me een factuur van 25 euro. :-). Mensen stop toch allemaal es met off the record te antwoorden,de vraag is simpel : wie heeft al ooit voor een proefrit moeten betalen, simple and clear....
Ik moet Audi nageven dat voor zover ik weer zij de beste service leveren wat proefritten betreft... auto voor deur afzetten en 24 uur later terug ophalen.. geen ander merk doet dit.. voor zover mij bekend... kostprijs 0 euroLast edited by germinal; 20/08/2017, 00:36.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
1. Er is niets speciaal aan een BMW. Maar het blijft wel nog steeds één van de merken die tot de verbeelding van velen spreken. Vooral door z'n vele sportieve modellen en afgeleiden ervan.
2. Elite is een breed begrip. Ik heb sterk de indruk dat quovadis bedoelt dat je toch nog steeds gaat shoppen bij één van de beter afgewerkte merken.
3. Niemand met een BMW heeft hier de indruk gewekt God te zijn en met dé wagen rijden. Dat maak je er zelf weer van (...voor de zoveelste keer). Reden? Mij onbekend.
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenTja,ga jij dan ook maar eens naar Duitse meetings....Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
M2
M3
M4
M5
M6
...
240i
340i
440i
...
330d
430d
540d
750d
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Sorry hoor, maar Ik zie hier 1 max 2 sportieve modellen.
http://www.bmw.be/vc/ncc/xhtml/start...E&locale=nl_BE
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten.....Vooral door z'n vele sportieve modellen en afgeleiden ervan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenVw is een afgeleide van audi, zoals mini van bmw.
Het is goed, maar toch dat niet...
Hetzelfde met de bmw dat het platform met mini delen...
Noem nu eens 1 model met even laag verbruik als uw golf...
Comment
-
Die zijn er ni. Maar vw is ook geen premium/elite dat te veel aanrekent voor al die blingbling. Ik heb dus de beste koop gedaan! Slimme mensen kopen vw,skoda,seat: de beste technologie aan de laagste prijs! De golf 1.0 is het beste wat er is binnen die prijsklasse. me happy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenSlimme mensen kopen vw,skoda,seat: de beste technologie aan de laagste prijs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenhallo
Ik heb via mijn dealer een proefrit gedaan bij BMW Bornem, maar blijkbaar rekent BMW Bornem daar 25 euro voor aan aan mijn dealer, die de rekening doorschuift naar mij (tenzij ik daar een nieuwe auto koop)... What the F *** ? En vooral : ik wist van niets !
Nog iemand gehoord van dit soort zaken ? Toen ik de proefrit in Bornem aanvroeg bij mijn dealer, is daar met geen woord over gerept geweest... Begrijpe wie begrijpe kan, en moest ik dan nog 4 uur weggeweest zijn, ik zou't nog kunnen begrijpen, maar max 2 keer 10 minuten, heb 2 auto's getest, ik denk dat ik max 5 kilometer per voertuig gereden heb...
Heb al 3 bmw's gekocht, maar mijn goesting is door zo'n prutsen nu wel fel gezonken, ik weet dat het een prul is maar zoiets vind ik gewoon ongehoord...
- Ben je er al klant?
- Hoeveel keer heb je er al prijs gevraagd, zonder dat je gekocht hebt?
- Betaal je altijd zonder morren het onderhoudsfactuur, of vertel je dat de ruitenwisservloeistof aangerekend is terwijl hij vol was? Enz.
- Laat je er ook herstellingen uitvoeren buiten onderhoud? (Schade)
- Hoeveel testritten heb je in het verleden reeds gedaan bij deze garage?
Vertel eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtenvertel je dat de ruitenwisservloeistof aangerekend is terwijl hij vol was?
Comment
Comment