Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Die Duitsers toch! ;-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Duitsers toch! ;-)

De Duitse autobouwers hebben in luttele dagen ruim 10 miljard euro aan beurswaarde verloren door het dreigende kartelschandaal.

Stout !
    Gelukkig doen de Belgische autoconstructeurs dit niet !

Comment

T zou wel heel naief zijn om te denken dat er geen prijsafspraken gemaakt worden hee...
      In feite doen de dealers van elk merk in Belgie dit ook en dat wordt zomaar toegelaten.

Comment

En dan doen alsof ze uit de lucht vallen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
          Stout !
          Gelukkig doen de Belgische autoconstructeurs dit niet !
          Minerva noch Nagant hebben ooit zoiets geprobeerd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            T zou wel heel naief zijn om te denken dat er geen prijsafspraken gemaakt worden hee...
            In feite doen de dealers van elk merk in Belgie dit ook en dat wordt zomaar toegelaten.
            Gaat niet over prijsafspraken. Ik heb in de "VAG dieselschandaal" thread een link geplaatst enkele dagen geleden: gaat om ontwijken milieuwetgeving.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen

Vandaag nog met een Minerva gereden.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Tandem of ... ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten

Gaat niet over prijsafspraken. Ik heb in de "VAG dieselschandaal" thread een link geplaatst enkele dagen geleden: gaat om ontwijken milieuwetgeving.
                  Oei, da's antwoorden zonder lezen en denken dat het om het laatste nieuwtje gaat hee... Drie dagen ban lol

Comment

hehe neen misschien omdat Minerva eigenlijk door nen 'Ollander' gesticht is ?
                    Misschien hebben Apal, Ritter en Vanclee dat ooit gedaan :-)

Comment

Nagant kende ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard
                        Tandem of ... ?

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Oei, da's antwoorden zonder lezen en denken dat het om het laatste nieuwtje gaat hee... Drie dagen ban lol
                          Het artikel dat hier gepost werd impliceert wel prijsafspraken, maar niet het andere artikel.

Comment

Ja 'k heb het gezien intussen

Comment

Prijsafspraken tussen merken... zucht welk merk werkt niet samen met de 'concurrentie'

seat, Skoda, vw en audi:
                              bmw, mini, Rolls-Royce, peugeot, citroen,...
                              mercedes, Renault, nissan

Allemaal prijsafspraken... En wat met grote aandeelhouders in meerdere bedrijven die medezeggenschap hebben...

China en Korea, zijn dan zeker prijsafsprakenvrij... bewijs zoiets....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
                                Is ondertussen al zéér oud nieuws hé. Ik heb zaterdag in het bewuste VAG-topic al gesuggereerd dat er misschien beter een nieuw topic zou geopend worden met als titel: "hoe de heilige drievuldigheid toch niet zo heilig waren en de consument in hun kruis nam".
                                Allé bij deze is er dan toch een topic over geopend.
                                Bij de les blijven hé jongens!
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

hehe neen misschien omdat Minerva eigenlijk door nen 'Ollander' gesticht is ?
                                  Misschien hebben Apal, Ritter en Vanclee dat ooit gedaan :-)
                                  Gillet vergeten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69

Gillet vergeten?
                                    En uit onze streek, Zelensis

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

Gillet vergeten?
                                      neeje en die mag je niet vergeten. Maar 'k sprak in het verleden :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        En uit onze streek, Zelensis

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
                                        nog nooit van gehoord, maar wel de moeite om te lezen ;-)
                                        hoort zeker thuis in rijtje van Apal, Ritter, ... want gebruikt ook VW (kever) onderstel en motor

Comment

Working...
                                        X