Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEZ Gent vanaf 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik heb gegoegeld, maar natuurlijk nergens anders te vinden in de subsidie/propagandapers
    Impact LEZ op luchtkwaliteit niet indrukwekkend: “We moeten ons afvragen of dit nog zinvol is”

https://palnws.be/2021/09/impact-lez...nog-zinvol-is/

kan er iemand achter de paywall?

Comment

• het zal on antwerpen niet veel beter zijn (en daar is nva wel aan de macht). De ring van antwerpen, de haven, de petrochemie en cruise schepen die tot in het hart vd stad mogen komen. Maar iemand met zijn oude diesel kan dan wel boete betalen omdat die de luchtkwaliteit schaadt.

als men wil dat het effect heeft, maak dan de stad autovrij. dan is het onmiddellijk duidelijk voor iedereen wat mag en niet mag. en maak er dan maar ineens bij dat de fietsers, steppers,... moeten afstappen in d wandelstraten.

al die halfslachtige regels zijn voor niemand duidelijk
      www.peugeotforum.be

Comment

ik heb gegoegeld, maar natuurlijk nergens anders te vinden in de subsidie/propagandapers
        Impact LEZ op luchtkwaliteit niet indrukwekkend: “We moeten ons afvragen of dit nog zinvol is”

https://palnws.be/2021/09/impact-lez...nog-zinvol-is/

kan er iemand achter de paywall?
        Als betrouwbare bron kan dit natuurlijk wel tellen: een artikel uit ’t Pallieterke geschreven door een 22- jarige student journalistiek en politieke schetenwappen .
        Nu nog tScheldt als kwaliteitskrant citeren en we zijn rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Als betrouwbare bron kan dit natuurlijk wel tellen: een artikel uit ’t Pallieterke geschreven door een 22- jarige student journalistiek en politieke schetenwappen .
          Nu nog tScheldt als kwaliteitskrant citeren en we zijn rond.
          Al die courante gazetten zitten mee in het complot, allemaal fake news, dit is de enige echte waarheid.
          Oh ja, en de aarde is plat.

Comment

• Iemand ondertussen al ergens het effect gepubliceerd gezien?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Iemand ondertussen al ergens het effect gepubliceerd gezien?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Neen, moet dat dan? Onderzoekscentra en universiteiten worden gesubsidieerd door de overheid. Als er al resultaten zouden zijn die aantonen dat er een verbetering van de luchtkwaliteit zou zijn, dan is dat... fake news!

Comment

• het feit dat het blijkbaar povere resultaat niet naar buiten wordt gebracht en wordt stilgezwegen in de copy/paste pers = fake nieuws

Comment

• Honderden SUV’s besmeurd met nepbloed in Gent: “We verklaren ze vogelvrij”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220211_92928402
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Al eens een discussie met zo een uil gehad in Gent.
                    Een bmw 5 reeks was geen probleem maar een Renault Captur was gezonden door satan.
                    Achterlijke mensen.

Dat de 5 veel meer verbruikt, uitstoot, weegt en dus gevaarlijker is bij een ongeval was geen probleem en dus waren ze maar de Renault rijder aan het aanvallen.

De discussie deed me denken aan de jonge neo nazi’s waar ik destijds eens een lang gesprek mee heb gehad.
                    Even zot.

De mijne was al helemaal te zot voor woorden tot ik hem vertelde dat zijn break langer was en amper 5cm lager was.
                    Dan maar wortelen dat de zijne zuiniger was tot ik hem vertelde dat ik elektrisch rijdt.
                    Dan begon hij maar over bruine steenkool.
                    Last edited by Gixxer; 11/02/2022, 11:27.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Al eens een discussie met zo een uil gehad in Gent.
                      Een bmw 5 reeks was geen probleem maar een Renault Captur was gezonden door satan.
                      Achterlijke mensen.

Dat de 5 veel meer verbruikt, uitstoot, weegt en dus gevaarlijker is bij een ongeval was geen probleem en dus waren ze maar de Renault rijder aan het aanvallen.

De discussie deed me denken aan de jonge neo nazi’s waar ik destijds eens een lang gesprek mee heb gehad.
                      Even zot.

De mijne was al helemaal te zot voor woorden tot ik hem vertelde dat zijn break langer was en amper 5cm lager was.
                      Dan maar wortelen dat de zijne zuiniger was tot ik hem vertelde dat ik elektrisch rijdt.
                      Dan begon hij maar over bruine steenkool.
                      Hahaha waarom was ik daar niet bij
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• van een ander zijn wagen blijf je af maar ik ben wel voorstander van die no suv zones
                        lets have some more member berries

Comment

• Oldtimers zijn goed voor slechts 0,10% van het verkeer in de LEZ in Brussel

https://gocar.be/nl/autonieuws/mobil...lez-in-brussel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            Oldtimers zijn goed voor slechts 0,10% van het verkeer in de LEZ in Brussel

https://gocar.be/nl/autonieuws/mobil...lez-in-brussel

Mag je met een oldtimer nog steeds geen woon/werk verkeer doen?

De aftandse Mercedessen en Passats uit het Oostblok die hier rond tuffen met rookpluimen die er 10 minuten later nog hangen vallen voor mij niet onder de noemer oldtimer.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Mag je met een oldtimer nog steeds geen woon/werk verkeer doen?

De aftandse Mercedessen en Passats uit het Oostblok die hier rond tuffen met rookpluimen die er 10 minuten later nog hangen vallen voor mij niet onder de noemer oldtimer.
                              Neen, woon/werk mag niet. En die ouwe rotte bakken… dat misbruik gaat er wel uit als er plots een (kleine) kost is natuurlijk die buitenlandse platen kan je niets maken

Comment

• Wat was dan de grote verandering in de wetgeving enkele jaren geleden dat je nu wel mag en vroeger niet?

Op het werk staan er in de zomer toch altijd een paar op o platen.
                                den borre

Int3x0r

Comment

• Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Benieuwd of ze het ook echt erdoor krijgen want het moet nog goedgekeurd worden. Binnenkort verkiezingen en daarna zal dit ongetwijfeld gecompenseerd moeten worden
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Of je er nu terug in mag of niet, mij zien ze er toch niet meer in die hell hole steden, en ik hoop dat iedereen dat zou doen, zeveraars

Comment

• De horeca en andere zelfstandigen zijn blij met uw uitspraak.
                                        den borre

Int3x0r

Comment

• Nu mogen die oude voertuigen er toch ook niet meer in, overleven ze nu niet dan?

Comment

Working...
                                          X