Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning mercedes benz vito 111 cdi bwj 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chiptuning mercedes benz vito 111 cdi bwj 2017

Hallo iedereen !

Ik ben sinds paar maanden in het bezit van een nieuwe vito 111 cdi w447
    Eerder had ik de vorige vito 110 die ik had laten chippen.
    Blijkbaar was de vorige vito een 2.2 en de nieuwe 1.6

Heeft er iemand ervaring mee??

chiptuning zou bij Heinz in Hasselt gebeuren.
    114 pk to 160 pk (op de site van Heinz)

is het verstandelijk / "gezond" om een 1.6 te laten chippen??

alvast bedankt voor al jullie reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door Semiheren Bekijk Berichten

Het gezond verstand zegt dat het beter is een Vito met 1.6 (of een Renault Traffic) niet te tjiepen.
    Zoals geen enkele motor - en al zeker niet vóór het verstrijken van de waarborgperiode - het is bovendien niet toegelaten.

Comment

De vraag is eerder of het verstandig is een Vito te laten chippen...

Comment

Is het verstandig om een Vito te kopen met Dacia motor??
        Niet omdat het een Renault motor is maar door het beperkt vermogen.
        Z4 M40i

Comment

Chiptuning topic nr 101?
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
            Is het verstandig om een Vito te kopen met Dacia motor??
            Niet omdat het een Renault motor is maar door het beperkt vermogen.
            Dit, snap dat niet dat ze zo'n motoren in, toch meestal, werkpaarden steken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Het gezond verstand zegt dat het beter is een Vito met 1.6 (of een Renault Traffic) niet te tjiepen.
              Zoals geen enkele motor - en al zeker niet vóór het verstrijken van de waarborgperiode - het is bovendien niet toegelaten.
              maar hij rijd wel met ne meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeercedes
              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                Chiptuning topic nr 101?
                Ge hebt een tikfout gemaakt; een nulleke te weinig: 't is tjieptopic nr 1001.
                't Kan ook nummer elvendertig zijn.

Comment

Jaaaaaa, doen !!!
                  Chippen die handel !!
                  En vooral een filmpje maken/posten als de biellen rond de oren vliegen :-)

Comment

Nadien nog een paar stickers van Heinz op je Vito en als kers op de taart niet je de print van de resultaten aan je inschrijvingsbewijs !

DOEN !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.

Waarom niet? Als je het doet en je geeft dit aan bij je verzekering is er toch geen probleem. Bij ieder automerk kan je toch een wagen kopen met dezelfde motor maar verschillende pks dus die zijn dan getuned in de fabriek en als je dat aftermarket doet bij een firma die deftig werk leverd kan je hetzelfde resultaat bekomen maar veel goedkoper.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

Chiptuning Mercedes Vito W447. Nu hoge kortingen bij Vtune Chiptuning. Informeer naar de mogelijkheden voor uw Mercedes Vito W447! Vtune, ald ervaring telt.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                          Bij ieder automerk kan je toch een wagen kopen met dezelfde motor maar verschillende pks dus die zijn dan getuned in de fabriek
                          en daar heb je dan ook garantie op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                            Waarom niet? Als je het doet en je geeft dit aan bij je verzekering is er toch geen probleem.
                            We gaan niet herbeginnen, er is al genoeg over geleuterd, maar dit is NIET correct. Voor de verzekering kan het dan misschien in orde zijn, maar voor de rest niet.

Comment

Verplaats dat eens naar het chiptuning topic.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hallo iedereen !

Ik ben sinds paar maanden in het bezit van een nieuwe vito 111 cdi w447
                                Eerder had ik de vorige vito 110 die ik had laten chippen.
                                Blijkbaar was de vorige vito een 2.2 en de nieuwe 1.6
                                Dit wist je niet voor aankoop van het voertuig?
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Geeft de constructeur je de schriftelijke toelating om hem te laten tjippen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.

We gaan niet herbeginnen, er is al genoeg over geleuterd, maar dit is NIET correct. Voor de verzekering kan het dan misschien in orde zijn, maar voor de rest niet.
                                    In ieder geval moest het volledig illegaal zijn dan zouden er geen zo n firma s bestaan in belgie, toch niet openbaar wat nu wel het geval is.

Comment

Tjiptjoening kan pas legaal worden wanneer de eindgebruiker de nodige stappen onderneemt om de wijzigingen te laten legaliseren en daar dan ook ten volle in slaagt ...

Comment

tuner zelf doet niets verkeerd
                                        de klant die er nadien mee de baan op gaat wel,wegens niet langer conform het gelijkvormigheidsattest en ook niet meer correct verzekerd

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                        X