Verkeer beu. En fietsen is gezond.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tegenwoordig op de E313
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenVerkeer beu. En fietsen is gezond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Volgens mij is dat niet van Katastroof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenVerkeer beu. En fietsen is gezond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
Juist. Maar ik vermeldde "Katastroof" als hint, snapt g'hem?
Maar ik had hem wel door hoor.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
catastrofe dus wat je bedoelde.
Maar ik had hem wel door hoor.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Al een geluk dat ge bijna slimmer zijt dan uwe aaifoon.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Te zien waar je fietst denk ik... Op sommige plaatsen is zo'n "Bioweapon Defense Mode" Hepa filter zoals in een Tesla wel wenselijk.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Natuurlijk niet verbieden, ieder zijn zin hé. Alleen gaan de files, de kosten en de boetes blijven toenemen indien het gezond verstand van iedereen, en zeker dat van onze 'competente' politici, niet stilaan begint te komen.
En beweren dat de E313 en E314 geen 3de rijstrook nodig heeft, is enkel de plebs wat wijs maken om zo geen grote investeringen te hoeven doen met onze hoge staatsschuld. Ze kunnen beter het autorijden wat duurder maken om dat te omzeilen, in hun gedachte.
Hetzelfde met onze infrastrctuur. Iedereen heeft het over de vele ongevallen en slachtoffers ten opzichte van onze buurlanden. Maar dat ligt puur aan onze slechte wegen dat wij er wat bovenuit schieten. Maar wegen in orde zetten kost geld, maar meer flitspalen zetten brengt geld op. Dus leggen ze gewoon de verantwoordelijkheid bij de bestuurders en wassen zij hun handen in onschuld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Zo'n omschakeling Tomski... Hoe komt het ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Hij rijdt nu met ne naft hé en kan het amper nog betalen
nee, voor het geld moet ik het niet doen, met de trein, want ik moet abonnement zelf alleen ophoesten + parkingabonnement aan het station.
Heb de som al es gemaakt (tss 15000km woonwerk en trein + parking) en beide kosten me 1600 euro per jaar.
Enige voordeel: minder km met de auto, dus besparen op onderhoud en slijtage....Last edited by Tomski; 24/04/2017, 11:11.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Toch ene die tussen de lijnen kan lezen
nee, voor het geld moet ik het niet doen, met de trein, want ik moet abonnement zelf alleen ophoesten + parkingabonnement aan het station.
Heb de som al es gemaakt (tss 15000km woonwerk en trein + parking) en beide kosten me 1600 euro per jaar.
Enige voordeel: minder km met de auto, dus besparen op onderhoud en slijtage....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Da's ook in het voordeel van de betrouwbaarheid van je Espace hee2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Toch ene die tussen de lijnen kan lezen
Enige voordeel: minder km met de auto, dus besparen op onderhoud en slijtage....
Comment
-
Dat scheelt idd ook niet zoveel. Mijn vrouw is destijds van trein naar auto gegaan om elke dag naar Brussel te pendelen omwille het gemak en het falende openbaar vervoer. Aan het einde van de rit was ze €30/maand extra kwijt met de auto. €30 die haar voor €1000 meer comfort gaf bij wijze van spreken. Dan is de keuze snel gemaakt.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Hetzelfde met onze infrastrctuur. Iedereen heeft het over de vele ongevallen en slachtoffers ten opzichte van onze buurlanden. Maar dat ligt puur aan onze slechte wegen dat wij er wat bovenuit schieten. Maar wegen in orde zetten kost geld, maar meer flitspalen zetten brengt geld op. Dus leggen ze gewoon de verantwoordelijkheid bij de bestuurders en wassen zij hun handen in onschuld.
boete voor verlaten rond punt zonder pinken brengt meer op dan het gros van de snelheidsovertredingen die incl afwijking teller én marge (die in de buurlanden met betere infrastructuur én mentaliteit lager is of onbestaande) eigenlijk al bij al meevallen...121 of 129 gecorrigeerd is even veel kwa tarief...maar 129 gecorrigeerd is 135...135 reeel is boven de 140 op teller
rond punt agent deponeren brengt héél véél meer op voor de staatskas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Probleem zit niet enkel in het gebruik van de auto, maar ook grotendeels in onze infrastructuur en falend openbaar vervoer. Ik wil geen uur wachten op een overvolle trein die er 3 x zo lang over doet om op de bestemming te geraken.
En beweren dat de E313 en E314 geen 3de rijstrook nodig heeft, is enkel de plebs wat wijs maken om zo geen grote investeringen te hoeven doen met onze hoge staatsschuld. Ze kunnen beter het autorijden wat duurder maken om dat te omzeilen, in hun gedachte.
Hetzelfde met onze infrastrctuur. Iedereen heeft het over de vele ongevallen en slachtoffers ten opzichte van onze buurlanden. Maar dat ligt puur aan onze slechte wegen dat wij er wat bovenuit schieten. Maar wegen in orde zetten kost geld, maar meer flitspalen zetten brengt geld op. Dus leggen ze gewoon de verantwoordelijkheid bij de bestuurders en wassen zij hun handen in onschuld.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment