Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tegenwoordig op de E313

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Verkeer beu. En fietsen is gezond.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      Het zou zo een post van Jakkel kunnen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Volgens mij is dat niet van Katastroof.
        't Was een samenwerking: tekst van Katastroof en Ed Kooyman, muziek van Ed Kooyman en Herman Van Haeren.

Comment

Te zien waar je fietst denk ik... Op sommige plaatsen is zo'n "Bioweapon Defense Mode" Hepa filter zoals in een Tesla wel wenselijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Ed Kooyman & Van Haeren 1989

Nadien wel samen met Katastroof gebracht.
            Juist. Maar ik vermeldde "Katastroof" als hint, snapt g'hem?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.

Juist. Maar ik vermeldde "Katastroof" als hint, snapt g'hem?
              catastrofe dus wat je bedoelde.
              Maar ik had hem wel door hoor.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

catastrofe dus wat je bedoelde.
                Maar ik had hem wel door hoor.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                Al een geluk dat ge bijna slimmer zijt dan uwe aaifoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Al een geluk dat ge bijna slimmer zijt dan uwe aaifoon.
                  Moaaaa, ik kom toch regelmatig in de buurt hoor.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Te zien waar je fietst denk ik... Op sommige plaatsen is zo'n "Bioweapon Defense Mode" Hepa filter zoals in een Tesla wel wenselijk.
                      bij ons op den boerenbuiten

Comment

wat wil je met verkeer vandaag, niemand volt de regels, geen knipperlichten gebruiken, of als ze gebruikt worden denken ze dat ze voorrang hebben, ... :-(

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Natuurlijk niet verbieden, ieder zijn zin hé. Alleen gaan de files, de kosten en de boetes blijven toenemen indien het gezond verstand van iedereen, en zeker dat van onze 'competente' politici, niet stilaan begint te komen.
                          Probleem zit niet enkel in het gebruik van de auto, maar ook grotendeels in onze infrastructuur en falend openbaar vervoer. Ik wil geen uur wachten op een overvolle trein die er 3 x zo lang over doet om op de bestemming te geraken.
                          En beweren dat de E313 en E314 geen 3de rijstrook nodig heeft, is enkel de plebs wat wijs maken om zo geen grote investeringen te hoeven doen met onze hoge staatsschuld. Ze kunnen beter het autorijden wat duurder maken om dat te omzeilen, in hun gedachte.

Hetzelfde met onze infrastrctuur. Iedereen heeft het over de vele ongevallen en slachtoffers ten opzichte van onze buurlanden. Maar dat ligt puur aan onze slechte wegen dat wij er wat bovenuit schieten. Maar wegen in orde zetten kost geld, maar meer flitspalen zetten brengt geld op. Dus leggen ze gewoon de verantwoordelijkheid bij de bestuurders en wassen zij hun handen in onschuld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Zo'n omschakeling Tomski... Hoe komt het ?
                            Hij rijdt nu met ne naft hé en kan het amper nog betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Hij rijdt nu met ne naft hé en kan het amper nog betalen
                              Toch ene die tussen de lijnen kan lezen

nee, voor het geld moet ik het niet doen, met de trein, want ik moet abonnement zelf alleen ophoesten + parkingabonnement aan het station.

Heb de som al es gemaakt (tss 15000km woonwerk en trein + parking) en beide kosten me 1600 euro per jaar.
                              Enige voordeel: minder km met de auto, dus besparen op onderhoud en slijtage....
                              Last edited by Tomski; 24/04/2017, 11:11.

Comment

nee, voor het geld moet ik het niet doen, met de trein, want ik moet abonnement zelf alleen ophoesten + parkingabonnement aan het station.

Heb de som al es gemaakt (tss 15000km woonwerk en trein + parking) en beide kosten me 1600 euro per jaar.
                                Enige voordeel: minder km met de auto, dus besparen op onderhoud en slijtage....
                                Da's ook in het voordeel van de betrouwbaarheid van je Espace hee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Da's ook in het voordeel van de betrouwbaarheid van je Espace hee
                                  da's waar, heb ik er nog langer geniet van

Comment

Dat scheelt idd ook niet zoveel. Mijn vrouw is destijds van trein naar auto gegaan om elke dag naar Brussel te pendelen omwille het gemak en het falende openbaar vervoer. Aan het einde van de rit was ze €30/maand extra kwijt met de auto. €30 die haar voor €1000 meer comfort gaf bij wijze van spreken. Dan is de keuze snel gemaakt.

Comment

Dat scheelt idd ook niet zoveel. Mijn vrouw is destijds van trein naar auto gegaan om elke dag naar Brussel te pendelen omwille het gemak en het falende openbaar vervoer. Aan het einde van de rit was ze €30/maand extra kwijt met de auto. €30 die haar voor €1000 meer comfort gaf bij wijze van spreken. Dan is de keuze snel gemaakt.
                                      Ik heb natuurlijk wel een luxe verbinding... station vlak aan de deur, station vlak aan de deur van het werk... goei verbinding, quasi altijd op tijd. En als em es te laat is moet ik 10 min wachten op de volgende. En ik kan altijd zitten. Mij hoor je niet klagen over het openbaar vervoer. En op 45 min ben ik mijn bestemming, tov 1,5-2u met de auto.

Comment

Hetzelfde met onze infrastrctuur. Iedereen heeft het over de vele ongevallen en slachtoffers ten opzichte van onze buurlanden. Maar dat ligt puur aan onze slechte wegen dat wij er wat bovenuit schieten. Maar wegen in orde zetten kost geld, maar meer flitspalen zetten brengt geld op. Dus leggen ze gewoon de verantwoordelijkheid bij de bestuurders en wassen zij hun handen in onschuld.
                                        ok, dus vanaf nu niet meer met ons, wij leggen de verantwoordelijkheid van de hoge mortaliteit op onze wegen niet meer bij onze mentaliteit, die niet echt super is (na de grieken ergens de slechste chauffeurs zeker), maar makkelijkshalve bij de rotinfrastructuur...

boete voor verlaten rond punt zonder pinken brengt meer op dan het gros van de snelheidsovertredingen die incl afwijking teller én marge (die in de buurlanden met betere infrastructuur én mentaliteit lager is of onbestaande) eigenlijk al bij al meevallen...121 of 129 gecorrigeerd is even veel kwa tarief...maar 129 gecorrigeerd is 135...135 reeel is boven de 140 op teller

rond punt agent deponeren brengt héél véél meer op voor de staatskas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd

Probleem zit niet enkel in het gebruik van de auto, maar ook grotendeels in onze infrastructuur en falend openbaar vervoer. Ik wil geen uur wachten op een overvolle trein die er 3 x zo lang over doet om op de bestemming te geraken.
                                          En beweren dat de E313 en E314 geen 3de rijstrook nodig heeft, is enkel de plebs wat wijs maken om zo geen grote investeringen te hoeven doen met onze hoge staatsschuld. Ze kunnen beter het autorijden wat duurder maken om dat te omzeilen, in hun gedachte.

Ik bol dagelijks E314 en die is breed genoeg en nooit vol ... In de richting die ik neem
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X