Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is jouw mening over zelfrijdende autos?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa, maar daartegen is alcohol ook al verboden.....
Comment
-
Ik zie eigenlijk enkel voordelen:
- werken terwijl de auto voor jou in de file staat
- Vrijdagavond in je auto stappen, zetels plat en slapen terwijl de auto je naar de Alpen rijdt. Zaterdag uitgeslapen de ski's op en zondagavond hetzelfde in omgekeerde richting
Zelfrijdende auto's zullen overigens geen exclusief bezit meer zijn, maar continu rondrijden en mensen vervoeren zoals taxi's dat nu doen. Geen nood meer aan parking of garage,...
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenIk zie eigenlijk enkel voordelen:
Comment
-
Zelfrijdende auto's zijn de toekomst en creëren daarmee een geheel nieuwe realiteit.
De auto wordt een entertainment systeem waarin wij onze (vooral digitale) hobby's beleven. Zelf rijden zal streng gereguleerd worden (denk aan iRobot met Will Smith).
De transport industrie zal volledig veranderen, taxi/vrachtwagen/koerier/bus/tram/trein/... chauffeurs zullen verdwijnen.
Volgens mij kan de snelheid dan ook omhoog. Zelf rijdende groene wagens die je op een uurtje in centrum Parijs afzetten.
Enorm spannende tijden voor de auto industrie en een groot alarm voor iedereen die zijn of haar brood verdient met het besturen van een voertuig.
Tijdig her/bijscholen zal nodig zijn om werkloosheid te vermijden.
Gouden tijden voor app ontwikkelaars om mensen te voorzien van ontspanning/entertainment/productiviteit tijdens hun autoreizen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenIk zie eigenlijk enkel voordelen:
- Vrijdagavond in je auto stappen, zetels plat en slapen terwijl de auto je naar de Alpen rijdt. Zaterdag uitgeslapen de ski's op en zondagavond hetzelfde in omgekeerde richting
Zelfrijdende auto's zullen overigens geen exclusief bezit meer zijn, maar continu rondrijden en mensen vervoeren zoals taxi's dat nu doen. Geen nood meer aan parking of garage,...
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenLeuk, slapen in een auto waar god weet wie je al voorging...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenDat is dan ook de doodsteek geweest voor alle hotels. En voor de trein. En het vliegtuig. Oh wacht...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Zijn allemaal kleine bezwaren.
Het kan al, dus het komt er.
De vraag is gewoon wanneer ze de chauffeur verbieden.
Als je zelf nog eens wil rijden zal je in de toekomst een slotje mogen boeken op een circuit.
ik zou in elk geval geen rijschool meer opstarten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenLeuk, slapen in een auto waar god weet wie je al voorging...
nog nooit een tweedehands gekocht, zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenZelfrijdende auto's zijn de toekomst en creëren daarmee een geheel nieuwe realiteit.
De auto wordt een entertainment systeem waarin wij onze (vooral digitale) hobby's beleven. Zelf rijden zal streng gereguleerd worden (denk aan iRobot met Will Smith).
De transport industrie zal volledig veranderen, taxi/vrachtwagen/koerier/bus/tram/trein/... chauffeurs zullen verdwijnen.
Volgens mij kan de snelheid dan ook omhoog. Zelf rijdende groene wagens die je op een uurtje in centrum Parijs afzetten.
Enorm spannende tijden voor de auto industrie en een groot alarm voor iedereen die zijn of haar brood verdient met het besturen van een voertuig.
Tijdig her/bijscholen zal nodig zijn om werkloosheid te vermijden.
Gouden tijden voor app ontwikkelaars om mensen te voorzien van ontspanning/entertainment/productiviteit tijdens hun autoreizen.
Bye Bye jobs, hallo werkloosheid.
Leve de 'vooruitgang'1986 Audi 90 2.2
1990 Audi 90 2.3 USA
1990 Audi coupé 2.3
1991 Audi 90 2.0
2002 Audi A4 1.9 TDI
Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenzal waarschijnlijk wel een robot zijn die uwe piet afzuigt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenZelfrijdende auto's zijn de toekomst ...
Ik denk dat er hier een paar te veel naar science fiction kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenJa, en tijdreizen ook.
Ik denk dat er hier een paar te veel naar science fiction kijken.
Zelfrijdende auto's bestaan nu al, hé. En ze zijn veeeeeeeeeeeeel beter dan een menselijke chauffeur. Het enige probleem is dat de mens zelf er nog niet klaar voor is.
First furious then faster
Comment
Comment