lagerschalen vervangen is geen normaal onderhoud... dat is een designfout.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gestolen: M3 E46 carbonzwart 1-CQF-088
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenlagerschalen vervangen is geen normaal onderhoud... dat is een designfout.
Er zijn genoeg gasten die zo een mooie auto kopen , en geen cent meer over hebben om hem in deftige staat te houden.
Binnen de 2 jaar is het dan een wrak.Last edited by camaro 68 rs; 30/08/2016, 10:14.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenJammer wat er gebeurd is.
Voor max 5 euro materiaal (en een uurtje werk) kan je er voor zorgen dat er niemand met je auto kan wegrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenlagerschalen vervangen is geen normaal onderhoud... dat is een designfout.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenJammer wat er gebeurd is.
Voor max 5 euro materiaal (en een uurtje werk) kan je er voor zorgen dat er niemand met je auto kan wegrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenIk luister/lees..........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDikke zever. Dan hebben alle Porsches 911's een designfout, want dat staat standaard bij het onderhoud op 100K bij deze wagen. We spreken hier wel over hoge toerendraaiers. Zijn er die meer doen dan 100k zonder vervangen? Zeker. Ieder zijn goesting/risico toch.
Comment
-
12V op de pomp rechtstreeks, zijn ze er ook mee weg
je kan nog verder gaan, een afsluitklep in de brandstofleiding steken die ze ook gebruiken als je op LPG rijd.
die klep kan je ergens wegsteken in het 4meter lange traject van de leiding. zonder daar 12V op te zetten, geraakt de auto niet weg.
je kan dan ook makkelijk ergens een schakelaar bijsteken op je dashboard. bv een ESP schakelaar. pas als je die aanzet, krijgt de auto benzine. dat vinden ze niet direct hoor.
je kan dan nog ergens een andere schakelaar steken die expliciet af moet staan zodat de ontsteking blijft werken. dus als ze random knoppen indrukken, zouden ze de brandstof kunnen aanzetten, maar ondertussen de ontsteking uit
...
als je zelf iets doet, dat vinden ze niet.als je een populair alarm installeerd, loop je het risico dat ze het alarm kennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten12V op de pomp rechtstreeks, zijn ze er ook mee weg
je kan nog verder gaan, een afsluitklep in de brandstofleiding steken die ze ook gebruiken als je op LPG rijd.
die klep kan je ergens wegsteken in het 4meter lange traject van de leiding. zonder daar 12V op te zetten, geraakt de auto niet weg.
je kan dan ook makkelijk ergens een schakelaar bijsteken op je dashboard. bv een ESP schakelaar. pas als je die aanzet, krijgt de auto benzine. dat vinden ze niet direct hoor.
je kan dan nog ergens een andere schakelaar steken die expliciet af moet staan zodat de ontsteking blijft werken. dus als ze random knoppen indrukken, zouden ze de brandstof kunnen aanzetten, maar ondertussen de ontsteking uit
...
als je zelf iets doet, dat vinden ze niet.als je een populair alarm installeerd, loop je het risico dat ze het alarm kennen
gewoon takelen bij klaarlichte dag bijvoorbeeld, niemand die een opmerking zal maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn toch heeft Unterschlagen een punt. Ik vind het niet kunnen dat elke 100.000 km lagerschalen vervangen dienen te worden, het hoort immers ook niet bij het onderhoud. Dat is naar mijn mening dus ook een fout in het ontwerp.
Wat ik dan wel een constructiefout vind, is het subframe dat scheurt op de E46. Daar heeft BMW ook trouwens een recall voor gedaan. Terecht niet kunnen. Ik heb dat preventief en definitief laten verstevigen bij GDC voor 1000€, no big deal, maar toch 1000€ te veel.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
En toch heeft Unterschlagen een punt. Ik vind het niet kunnen dat elke 100.000 km lagerschalen vervangen dienen te worden, het hoort immers ook niet bij het onderhoud. Dat is naar mijn mening dus ook een fout in het ontwerp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWat kost dat de lagerschalen vervangen? Is dit zo aan te raden?
Last edited by order66; 31/08/2016, 10:35.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenDie lagerschalen zitten er idd volledig door.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenlagerschalen vervangen is geen normaal onderhoud... dat is een designfout.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichtenkun je ook van alle M96/M97 Porsches zeggen tussen 1996 en 2008
inderdaad.
Honda heeft heel wat motoren die hoogtoerig zijn, daar hoeft het niet.
Comment
Comment