Zo gaat dat helaas. Om de opdracht van de tegen-expertise binnen te halen hangen ze een mooi verhaal op. Daarna trekken ze hun staart in en blijkt het allemaal anders te werken. Aan de teksten te lezen heeft u dezelfde tegen-expert als dat mijn vrouw had. Voortvarend tot de opdracht binnen was. Daarna bij de eerste afspraak niet eens op komen dagen, ook geen bericht van verhindering. Telkens achter moeten vragen, etc. Exact hetzelfde als bij Anakin_2.
Verder is het vooral naar elkaar wijzen: de tegen-expert wijst naar Argenta en de Wit, Argenta wijst naar de Wit, de Wit reageert nergens op, etc. Paar deuren verder had iemand 'n ongeluk een aantal dagen geleden en na de taxatie kwam het stoom uit zijn oren. Ik kon al wel raden welke "expert" erbij betrokken was.
Verder is het vooral naar elkaar wijzen: de tegen-expert wijst naar Argenta en de Wit, Argenta wijst naar de Wit, de Wit reageert nergens op, etc. Paar deuren verder had iemand 'n ongeluk een aantal dagen geleden en na de taxatie kwam het stoom uit zijn oren. Ik kon al wel raden welke "expert" erbij betrokken was.
Comment