Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering,expert en garagist maken onderling afspraken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo gaat dat helaas. Om de opdracht van de tegen-expertise binnen te halen hangen ze een mooi verhaal op. Daarna trekken ze hun staart in en blijkt het allemaal anders te werken. Aan de teksten te lezen heeft u dezelfde tegen-expert als dat mijn vrouw had. Voortvarend tot de opdracht binnen was. Daarna bij de eerste afspraak niet eens op komen dagen, ook geen bericht van verhindering. Telkens achter moeten vragen, etc. Exact hetzelfde als bij Anakin_2.

Verder is het vooral naar elkaar wijzen: de tegen-expert wijst naar Argenta en de Wit, Argenta wijst naar de Wit, de Wit reageert nergens op, etc. Paar deuren verder had iemand 'n ongeluk een aantal dagen geleden en na de taxatie kwam het stoom uit zijn oren. Ik kon al wel raden welke "expert" erbij betrokken was.

Comment

• Tis bij Dekra niet anders.
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Experts, ik heb Bodex een paar keer over de vloer gehad. Spelleke heeft ook meer dan 3jaar geduurd en dan alles bij KBC weggehaald, bende klootzakskes.

Comment

• Verzekeringen en experts zijn de grootste dieven!
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Vandaag heb ik een afspraak bij de advocaat.Ik ben benieuwd wat die me gaat vertellen.Hij is al wel op de hoogte van het dossier sinds 2 weken na het ongeval.

Comment

• Van de ene dief naar de andere...
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                Verzekeringen en experts zijn de grootste dieven!
                Zou de experts eerder de slaafjes noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                  Zou de experts eerder de slaafjes noemen.
                  Correct!

Comment

• Ondertussen weer 2 weken verder.
                    Mijn advocaat heeft nog niets vernomen van de rechtsbijstand i.v.m. zijn aanstelling om over te gaan tot een rechtzaak.

Comment

• Ik il niet negatief zijn hee, maar denk je dat het een goede zaak is om te procederen? Zal dit iets opbrengen denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten
                        Ondertussen weer 2 weken verder.
                        Mijn advocaat heeft nog niets vernomen van de rechtsbijstand i.v.m. zijn aanstelling om over te gaan tot een rechtzaak.
                        Dit gaan ze eindeloos proberen te rekken. Op een advocaat reageren ze ook gewoon niet.

Ik hoorde van iemand hier uit de buurt dat hij zelf naar de rechtbank is gestapt en dat ze dan weer om uitstel vragen.

Het is een ontzettend misselijk bedrijf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Ik il niet negatief zijn hee, maar denk je dat het een goede zaak is om te procederen? Zal dit iets opbrengen denk je?
                          En me weer laten doen zeker door die verzekering.Ik dacht het niet.
                          Miljoenen winst maken die en dan moet ik maar tevreden zijn met een flutbedrag.

Ik ga procederen op basis van art.1382.

En als ge wilt weten wat ik daar nog allemaal heb meegemaakt,stuur dan maar een pb.
                          Eigenlijk zou ik dat allemaal openbaar moeten maken.

Comment

Dat is nog weleens een idee.

Comment

• De laatste dagen ben ik vooral bezig geweest met het zoeken van een nieuwe verzekering.De BA heeft overal dezelfde voorwaarden al verschilt die per makelaar en maatschappij wel sterk in prijs.Het is vooral de rechtsbijstand die ik bij elke maatschappij aan het uitpluizen ben.
                              Aan DAS gaf ik eerst de voorkeur.Ik ben daarop terug gekomen na het lezen van hun voorwaarden en ervaringen van anderen.
                              Hun interventiedrempel is te hoog.Alsook kunnen zij weigeren tussen te komen in gerechtskosten.En dit gebeurt (te) vaak.
                              Uiteindelijk wanneer ik dacht een goede gevonden te hebben,las ik dan weer in hun 'uitzonderlijke gevallen van niet-verzekering' dat je geen recht heb op advies van een expert in arbitrage.Met andere woorden;als expert en tegenexpert weer samen spannen,moet ik m'n mond weer houden en akkoord gaan met de spreekwoordelijke aalmoes.
                              Ik zie op dit moment even het bos door de bomen niet meer.
                              Is er iemand die een goede verzekering en/of rechtsbijstand kan aanbevelen?

Comment

De laatste dagen ben ik vooral bezig geweest met het zoeken van een nieuwe verzekering.De BA heeft overal dezelfde voorwaarden al verschilt die per makelaar en maatschappij wel sterk in prijs.Het is vooral de rechtsbijstand die ik bij elke maatschappij aan het uitpluizen ben.
                                Aan DAS gaf ik eerst de voorkeur.Ik ben daarop terug gekomen na het lezen van hun voorwaarden en ervaringen van anderen.
                                Hun interventiedrempel is te hoog.Alsook kunnen zij weigeren tussen te komen in gerechtskosten.En dit gebeurt (te) vaak.
                                Uiteindelijk wanneer ik dacht een goede gevonden te hebben,las ik dan weer in hun 'uitzonderlijke gevallen van niet-verzekering' dat je geen recht heb op advies van een expert in arbitrage.Met andere woorden;als expert en tegenexpert weer samen spannen,moet ik m'n mond weer houden en akkoord gaan met de spreekwoordelijke aalmoes.
                                Ik zie op dit moment even het bos door de bomen niet meer.
                                Is er iemand die een goede verzekering en/of rechtsbijstand kan aanbevelen?
                                Ik ben er inmiddels wel uit dat je rechtsbijstand het best elders af kunt nemen. De rechtsbijstandsverzekering van je verzekeraar is toch ook weer een vehikel van de verzekeraar. Uiteindelijk ergens boven aan de streep is één en dezelfde persoon of directie de baas van beide vehikels.

'Uitzonderlijke gevallen van niet-verzekering' staat volgens mij wel vaker in de polis. Als in de specificatie daarvan geen hele gekke dingen staan, dan neem ik zoiets nog wel voor lief, anders geraak je nooit aan een verzekering.

Comment

En me weer laten doen zeker door die verzekering.Ik dacht het niet.
                                  Miljoenen winst maken die en dan moet ik maar tevreden zijn met een flutbedrag.

Ik ga procederen op basis van art.1382.

En als ge wilt weten wat ik daar nog allemaal heb meegemaakt,stuur dan maar een pb.
                                  En tegen wie ga je dan procederen op basis van art. 1382? Als al 2 experts de schade bepaald hebben op bedrag X zal het zeer moeilijk worden om de rechtbank ervan te overtuigen dat dit bedrag totaal niet klopt...
                                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten
                                    Ik ben er inmiddels wel uit dat je rechtsbijstand het best elders af kunt nemen. De rechtsbijstandsverzekering van je verzekeraar is toch ook weer een vehikel van de verzekeraar. Uiteindelijk ergens boven aan de streep is één en dezelfde persoon of directie de baas van beide vehikels.

'Uitzonderlijke gevallen van niet-verzekering' staat volgens mij wel vaker in de polis. Als in de specificatie daarvan geen hele gekke dingen staan, dan neem ik zoiets nog wel voor lief, anders geraak je nooit aan een verzekering.
                                    Ik zit sinds mijn niet opgelost geschil met KBC en Bodex&Partners, ook bij een andere makelaar en daar zit ik nu voor mijn rechtsbijstandsverzekering bij Euromex, voorwaarden heb ik echter niet in detail doorgenomen, maar het voorstel klonk goed. En op mijn makelaar ook al kunnen rekenen voor wat het waard is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                      En tegen wie ga je dan procederen op basis van art. 1382? Als al 2 experts de schade bepaald hebben op bedrag X zal het zeer moeilijk worden om de rechtbank ervan te overtuigen dat dit bedrag totaal niet klopt...
                                      Expert II bepaalt in feite niets. Hij moet tot een vergelijk komen met expert I. Geen vergelijk, dan volgt er geen uitbetaling. Tot een vergelijk komen is m.i. ook wat anders dan de waarde van een voertuig schatten. Dat laatste zou namelijk onafhankelijk moeten gebeuren van de eerste schatting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                        De 2de expert heeft de schade wel niet hetzelfde bepaald als de eerste,hé.
                                        Ik ben samen met de 2de en de hersteller rond de tafel gaan zitten.En daaruit is een bedrag gekomen waarvoor de hersteller hem wou en kon maken.
                                        Deze conclusie is naar De Wit gegaan maar die blijft bij zijn standpunt.

Normaal geldt artikel 1382 voor de veroorzaker van de schade of diens verzekering.Maar aangezien mijn verzekering werkt met RDR moet ik het bedrag op hen verhalen.
                                        Tot een bedrag van 8500 € zijn zij het die mijn schade dus moeten vergoeden.En net daarom wil de eerste expert dit bedrag zo laag mogelijk houden voor mijn verzekeraar.Indien de schade hoger zou zijn dan 8500 €,dan pas gaan zij dit terugvorderen van de tegenpartij.

Aan diegene die nu gaan zeggen dat dit nooit zal lukken;Ik heb het al eens meegemaakt met mijn familiale verzekering.Ze wilden geen cent uitkeren.Uiteindelijk hebben ze dit wel gedaan na tussenkomst advocaat.

Comment

De 2de expert heeft de schade wel niet hetzelfde bepaald als de eerste,hé.
                                          Ik ben samen met de 2de en de hersteller rond de tafel gaan zitten.En daaruit is een bedrag gekomen waarvoor de hersteller hem wou en kon maken.
                                          Deze conclusie is naar De Wit gegaan maar die blijft bij zijn standpunt.

Normaal geldt artikel 1382 voor de veroorzaker van de schade of diens verzekering.Maar aangezien mijn verzekering werkt met RDR moet ik het bedrag op hen verhalen.
                                          Tot een bedrag van 8500 € zijn zij het die mijn schade dus moeten vergoeden.En net daarom wil de eerste expert dit bedrag zo laag mogelijk houden voor mijn verzekeraar.Indien de schade hoger zou zijn dan 8500 €,dan pas gaan zij dit terugvorderen van de tegenpartij.

Aan diegene die nu gaan zeggen dat dit nooit zal lukken;Ik heb het al eens meegemaakt met mijn familiale verzekering.Ze wilden geen cent uitkeren.Uiteindelijk hebben ze dit wel gedaan na tussenkomst advocaat.
                                          Heb je dat eerste bedrag van die tweede expert op papier (email....) gekregen of is dat enkel mondeling vermeld geweest als je rond de tafel zat?

En het bedrag van de RDR regeling ligt tegenwoordig al op 25.000 euro, maar dit doet niets terzake...
                                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                                          X