Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: petroleum of kerosine/kerosene aan de pomp regio gent?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezocht: petroleum of kerosine/kerosene aan de pomp regio gent?

Dag allen (in de hoop dat dit in het goede topic staat),

ik ben op zoek naar goedkope kerosine of petroleum aan de pomp, regio gent.
    Momenteel ben ik aan't verbouwen, en volgende week komt er een bouwdroger te staan. Er is nog geen verwarming in de woning, en die bouwdroger zou optimaal werken bij 20°C. Daarvoor ga ik 1 of 2 oude zibro-kacheltjes plaatsen. De petroleum daarvoor kost in de doe-het-zelf zaken 2€/liter, en dat moet echt wel goedkoper, dus zoek ik een tankstation in het Gentse waar je dit goedkoop kan tanken. ik heb nog plastic jerrycans waarin de petroleum zat die ik in de Gamma kocht.

Gezien de woning niet bewoond is hoeft dit geen super-kwaliteit te zijn, een beetje geurhinder kan geen kwaad.

Iemand een tip?

Misschien eens vragen bij de afhaal chinees in de buurt, als er één plek is waar er altijd zo'n vuurtjes staan (stinken) in de winter, is het wel bij die mannen.

Even snel googlen levert ook dit op: http://watersportforum.eu/viewtopic.php?f=19&t=1000 is net over de grens

En de lampenolie van de Action kom ik ook nog vaak tegen als alternatief dat goedkoper is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
      Misschien eens vragen bij de afhaal chinees in de buurt, als er één plek is waar er altijd zo'n vuurtjes staan (stinken) in de winter, is het wel bij die mannen.

Even snel googlen levert ook dit op: http://watersportforum.eu/viewtopic.php?f=19&t=1000 is net over de grens

En de lampenolie van de Action kom ik ook nog vaak tegen als alternatief dat goedkoper is.
      De 2 chinezen in de buurt hebben al centrale verwarming

Het adres in de link is zo'n 100km van gent, dus 200km rijden voor 40L petroleum is wat overdreven, daar doe ik me dan nog verlies aan in vergelijking met de 2€/l in de plaatselijke Gamma. Toch bedankt voor je reactie

Comment

Ik heb nog 160,000 liter brandgel staan...

Comment

in een doe het zelf zaak ofzo kopen.
          ik heb 20liter gekocht voor 28€ bij de hubo (lokale doe het zelf kost het 29€ en bij europoint kost het 33€ voor 20liter).

als stank geen probleem is, kan je bij sommigen ook diesel ingieten

Comment

Hoor eens bij VLS in Gent-zeehaven waar zij leveren of via wie. Daar hebben ze een 14-tal dagen geleden nog 7344,762 MT gestockeerd...
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

70 ct per liter hier aan de pomp.

Mazout is 65 cent.

Taverniers pomp, heb je die ook in Gent?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                70 ct per liter hier aan de pomp.

Mazout is 65 cent.

Taverniers pomp, heb je die ook in Gent?
                Helaas niet, die hebben zelfs geen enkel adres in oost-vlaanderen: http://taverniersbrandstoffen.be/nl/...ms-140550-p-3/
                maar 't is dus zoiets dat ik zoek

Comment

Vroeger heb ik nog petroleum gekocht bij Q8 op de Dendermondsesreenweg in Destelberge. Weet niet of het nu zo nog is.
                  Mazda 6 Sportbreak 2.0 CDVI Active Sunlight Silver + afneembare trekhaak van 2010 tot 1015
                  Mazda 6 Sportbrak 2.2 Skyactive D 150pk Active Meteor Gray Mica + Comfort Pack en afneembare trekhaak

Comment

Lubolux in de Begoniastraat in Eke nabij Makro.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ik ging dat ook zeggen, lubolux in eke.
                      Nog maar een dikke maand operationeel.

EN als je geen pullen genoeg hebt, er rechtover zit een plastiekfabriek die bidons maakt
                      Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        Lubolux in de Begoniastraat in Eke nabij Makro.
                        Super, dit was wat ik zocht, een heel stuk goedkoper dan die bijna 2€/l die je bij de doe-het-zelf betaalt, en zelfs nog met een fotootje!

Bedankt!

Comment

Knap pompstation hé?
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Laat uw bouwdroger maar zijn werk alleen doen zonder je zibrocamintjes , investeer beter in een goeie ventilator .

Comment

hola, daar gaan we ook eens gaan tanken dan.
                              13€/20liter ipv 28€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                Laat uw bouwdroger maar zijn werk alleen doen zonder je zibrocamintjes , investeer beter in een goeie ventilator .
                                Vind ik ook.
                                Bouwdroger is al krachtig genoeg. In combi met ventilatie gaat het al enorm snel.

Comment

Komt er overigens geen H20 vrij uit verbranding petroleum? Dacht het wel hé....dus laat die kacheltjes maar uit staan

teizman

Comment

ja, maar drogers werken niet meer als de temperatuur te laag is. Dus bij deze temperaturen zal je toch wat moeten verwarmen. Electrisch is dan wel beter, of met een schouw naar buiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                                      Vind ik ook.
                                      Bouwdroger is al krachtig genoeg. In combi met ventilatie gaat het al enorm snel.
                                      De bouwdroger die ik heb gaat niet zelf bijverwarmen en zou het beste werken bij een temperatuur van +/- 20°C. Vandaar bijverwarmen met petroleum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibrocamine Bekijk Berichten
                                        De bouwdroger die ik heb gaat niet zelf bijverwarmen en zou het beste werken bij een temperatuur van +/- 20°C. Vandaar bijverwarmen met petroleum.
                                        Geloof je het niet di een straffe ventilator heb je nodig om je lucht te laten circuleren bij je bouwdroger , begin droogproces al zichtbaar na een dag .

Comment

Working...
                                        X