Oorspronkelijk geplaatst door Stef69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zwarte doos
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenDus, optrekken aan een roodlicht op een baan 70. De ene trekt vlot p van 0 naar 70 p, de 2e versnelt in een half uur naar 70. Dus degene die vlot vertrekt is ne vuile doodrijder? Optrekken=\ snel rijden he. Ondertussen betaalt ge wel zogezegd meer verzekering omdat ge iets vlotter naar de wettelijke snelheid gaat. Imo bullshit.
Statistiek gaat over algemene gemiddelden, over alle situaties heen, ongeacht of een kluns of een stuntpiloot aan het stuur zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenYes way, dat is gewoon statistiek.
met statistiek kan je alles bewijzen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenJij zou dus een jongere van 18 maar half zoveel verzekering laten betalen als een 50 jarige die al 30 jaar ongevalvrij rijdt omdat deze laatste af en tie eens doortrap op een lege ASW midden in de nacht??? Hahahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDat heb ik toch niet gezegd, die gevolgtrekking doe je zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenControle op voorrang, overgewicht, inhaalverbod, ... Zou ook veel levens kunnen redden, maar overheid laat dit ook na !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou graag weten van de verzekering hoeveel de bonus is als je alle regelementering volgt, de malus hoef ik geeneens te weten maar ben toch benieuwd
minder dan de extra winst die ze denken te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenOvergewicht is volgens mij een eigen keuze, er sterven heel weinig mensen omdat iemand omdat iemand anders overgewicht heeft. En al die andere dingen mogen ze van mij ook controleren, maar dat zou ons toch niet mogen beletten om de belangrijkste oorzaak al weg te werken...
maar ik geef je gelijk, ik mag deze niet overdrijven, maar kon niet direct andere vb geven
nu wel : GSM-gebruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenOvergewicht is volgens mij een eigen keuze, er sterven heel weinig mensen omdat iemand omdat iemand anders overgewicht heeft. En al die andere dingen mogen ze van mij ook controleren, maar dat zou ons toch niet mogen beletten om de belangrijkste oorzaak al weg te werken...
Overladen auto wordt er bedoeld....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten"Verhoog pakkans in het verkeer en laat straffen ook effectief uitvoeren" http://s.hln.be/2532603
Een voorstel was de zwarte doos in elke auto om het rijgedrag te registreren.
Op 15 december horen we de nieuwe maatregelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenvergelijk met de 1.000-den dashcamfilpjes op internet, je krijgt nooi het volledige verhaal te zien enkel wat ze willen tonen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenYes way, dat is gewoon statistiek.
Moesten die statistieken nu betrouwbaar zijn zou ik ja zeggen. Maar regelmatig passeren er statistieken in de gazet waar ik mijn wenkbrauwen bij frons, dus nee.
Men zou beter eens beginnen met verbeteren van de weginfrastructuur, de rijopleiding, de files ed. Dat zou op termijn meer effect hebben. Zo'n zwarte doos gaat niks veranderen aan het rijgedrag van een debiel die denkt dat hij een ervaren rallypiloot is. En degene die dan eens 5 of 10/u boven de limiet zitten moeten het dan weer bekopen.
Comment
-
Binnenkort krijg ik, als testproject, waarschijnlijk zo'n data-logger in mijn bedrijfsauto.
Er zijn inderdaad nogal wat issues mbt privacy edm.
Een van de zaken is dat de politiediensten een historiek zouden kunnen opvragen, en zo alle overtredingen, klein en groot, zouden kunnen capteren en vervolgen.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenZe zouden beter de pakkans verhogen voor radicalen en ze ook effectief vast zetten. Maar da kost weer geld en brengt niets op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenMoesten die statistieken nu betrouwbaar zijn zou ik ja zeggen. Maar regelmatig passeren er statistieken in de gazet waar ik mijn wenkbrauwen bij frons, dus nee.
Men zou beter eens beginnen met verbeteren van de weginfrastructuur, de rijopleiding, de files ed. Dat zou op termijn meer effect hebben. Zo'n zwarte doos gaat niks veranderen aan het rijgedrag van een debiel die denkt dat hij een ervaren rallypiloot is. En degene die dan eens 5 of 10/u boven de limiet zitten moeten het dan weer bekopen.
Comment
Comment