Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1: Lederen zetels of sportline stof zetels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 1: Lederen zetels of sportline stof zetels

Is uiteraard persoonlijk maar wou graag eens jullie meningen horen.
    Voor welke versie van onderstaande wagens zouden jullie kiezen?
    De sportline versie met stoffen zetels, of de gewone lederen versie?

Versie1:
    stof1.jpg
    stof2.jpg

versie2:
    leder1.jpg
    leder2.jpg

Die lederen zetels die je post zijn geen sportzetels hé.

Comment

Daar gaat het net om denk ik, Jakkel. Ofwel de sportzetels ofwel de lederen zetels.

Ik zou sowieso voor de stoffen sportzetels kiezen. De stoffen bekleding van de sportzetels voelt heel aangenaam, hoogwaardig aan.
      Lederen zetels zou ik enkel nemen als het budget het toelaat en ik daarvoor geen andere optie moeten laten vallen.
      Sensatec is mijn laatste keuze. Heeft voor mij enkel nut als het budget beperkt is en je een makkelijk proper te houden zetel bekleding wil. Bijvoorbeeld bij een poolwagen of als je vaak kinderen in de wagen hebt. En zelfs dan heb je nog voldoende aan stoffen zetels als je het niet te bont maakt.

Comment

Ja, dat is dan ook de vraag die ik stel hé?

Misschien is het duidelijker zo:
        Ik twijfel tussen beide wagens. Was eerst van plan om sowieso lederen zetels te nemen.
        Maar nu ik kan kiezen tussen de "gewone" versie met gewone lederen zetels of de sportline versie met stoffen sportzetels, ben ik niet meer zo zeker of ik per se lederen zetels wil.

Vandaar de vraag, welke van bovenstaande opties zouden jullie kiezen.

Comment

Sportzetels van BMW zijn echt top

Comment

Sorry, mis begrepen.
            Dan zou ik voor de stoffen sportzetels gaan.

Comment

Welke verschillen zijn er nog, buiten de zetels? Heeft die sportline versie ook mooiere velgen? Als de zetels de enige verschillen zijn, zou ik de lederen zetels kiezen. Altijd bij eerste gedacht blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                Welke verschillen zijn er nog, buiten de zetels? Heeft die sportline versie ook mooiere velgen? Als de zetels de enige verschillen zijn, zou ik de lederen zetels kiezen. Altijd bij eerste gedacht blijven.

Comment

Ik heb de stoffen sport zetels in mijn firma wagen en een collega de lederen normale versie.
                  Als we nu ergens samen naartoe moeten willen we beide in de sportzetels zitten.
                  Deze zijn echt top !

Comment

Voor mij absoluut de stoffe sportzetels. Gewone zetels zitten ruk (al ga ik hier van de gewone lederen zetels van mijn oude e90 uit), de sportzetels daartegenover zitten perfecto, die heeft mijn collega en is een groot verschil.

Comment

Stoffen sportzetels idd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
                        Ik heb de stoffen sport zetels in mijn firma wagen en een collega de lederen normale versie.
                        Als we nu ergens samen naartoe moeten willen we beide in de sportzetels zitten.
                        Deze zijn echt top !
                        of collega rijdt niet graag

Comment

Hier ook liever stoffen sportzetels dan standaard ledermeubilair.

Comment

Een 1-reeks met leder zal direct een stuk klassieker en stijlvoller zijn, dan sportzetels.

Ge moet er voor zijn, maar een zwarte 1 met beige leder ... ik zou het wel weten.

Comment

Ik heb zelf 1/2 lederen sportzetels.... Ideaal imho

Comment

Working...
                              X