mijn auto's zijn 5 en 14 jaar oud, ik weet wat er leeft en ze zijn beide nog acceptabel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stadscentra verboden voor vervuilende wagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenWat ook vergeten wordt is dat elektrische auto's ook vervuilen, de batterijen bevatten zeer schadelijke stoffen die ook gerecycleerd moeten worden, en ook de stroom wordt niet ecologisch wordt opgewekt.
Comment
-
Zijn er wel veel die zonnepanelen plaatsen las ik op het forum voor elektrisch vervoer. De meesten eigenlijk, gecombineerd met een laadstation. Op die manier is het wel zeer ecologisch rijden natuurlijk. Enkel jammer dat de aankoop nog zo duur is, Tesla komt met een soort monovolume die me anders wel zou aanspreken. De Tesla X, is ook zeer mooi vormgegeven en erg futuristisch. Prima prestaties ook en schijnt dat elektrisch rijden zeer ontspannend is. Als ze goedkoper worden en een redelijke actieradius krijgen zal ik dit toch overwegen mettertijd.
Comment
-
echt ongelooflijk als je dit allemaal hoort...de groene haalden de kiesdrempel nog niet en zitten dus ook NIET in deze regering en wat gebeurt er... ze luisteren er vollop naar!
Als je al niet meer mag gaan kiezen welke auto je voor je geld wil kopen...dan is een dictatuur nog beter. Daar was je gewend dat je niets mag.
Waar men meer over zou moeten inspelen is het centraliseren...grote bedrijven die niet allemaal in brussel willen zitten maar een werkpunt hebben in Kortrijk, Gent, Antwerpen, Hasselt...en 3 vd 5 dagen thuiswerken promoten.
Ik zie het me na de kerstperiode weer voor me, de kerstboomverbranding...dat mag allemaal en is gezellig, maar met een auto naar je huis of naar je familie rijden omdat je met de bus 's avonds laat niet meer terug kan...dat is schandalig!
De mensen die nu zeggen, ik ga/kan/mag niet meer naar Antwerpen hebben in Gent vanaf volgend jaar ook meer hinder. Overal zone 30 en op de autosnelweg 100
het is hier echt de omgekeerde wereld...in Nederland gaat men naar 130, wij gaan naar 100!Last edited by Liquid Li0n; 20/10/2014, 19:49.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Groen haalde wel degelijk de kiesdrempel mede dankzij mijn stem. Ik denk niet dat u onze regering zou willen ruilen met de dictatuur van Noord Korea. Alle steun en respect voor de geplande milieumaatregelen in Antwerpen. 100 km/u is een zeer rustgevende snelheid op de autobaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenGroen haalde wel degelijk de kiesdrempel mede dankzij mijn stem. Ik denk niet dat u onze regering zou willen ruilen met de dictatuur van Noord Korea. Alle steun en respect voor de geplande milieumaatregelen in Antwerpen. 100 km/u is een zeer rustgevende snelheid op de autobaan.
Comment
-
en die trajectcontroles die er komen vindt ge ook goed zeker...mensen zitten in de spits al genoeg op hun tandvlees...nu gaat men straks op een lege baan 's nachts 120 moeten rijden met een auto vol elektronica en remsystemen waar menig auto van de jaren 80 van kan dromen!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenGroen haalde wel degelijk de kiesdrempel mede dankzij mijn stem. Ik denk niet dat u onze regering zou willen ruilen met de dictatuur van Noord Korea.
Nu leven we in een schijndemocratie waar politici in de eerste plaats aan zelfbediening doen en 'big brother' OOK alomtegenwoordig is.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Dit is ook zo iets typisch, tot ze zelf eens de auto nemen...
Fietsers eisen snelheidscontroles in zone 30 in BrusselKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenmet een auto vol elektronica en remsystemen waar menig auto van de jaren 80 van kan dromen!
Comment
-
Grappig, dan kan ik dus wel met mijn 200D op O platen in't stad gaan doempen?
SukkelaarsIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEnkel jammer dat de aankoop nog zo duur is, Tesla komt met een soort monovolume die me anders wel zou aanspreken. De Tesla X, is ook zeer mooi vormgegeven en erg futuristisch. Prima prestaties ook en schijnt dat elektrisch rijden zeer ontspannend is. Als ze goedkoper worden en een redelijke actieradius krijgen zal ik dit toch overwegen mettertijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenDit is ook zo iets typisch, tot ze zelf eens de auto nemen...
Fietsers eisen snelheidscontroles in zone 30 in Brussel
Als er mij zo twee zotten tegemoet komen op het jaagpad ga ik amper nog op kant zodat ze maar juist genoeg plaats hebben. Komen ze achter mij afgereden laat ik ze vertragen en roepen dat ze dan doen. Dat ze hier een paar keer de muur op en af rijden, dan zijn ze ook moe toch.
Zo n'een Tesla vind ik toch wat duur hoor, intresten of niet, het brengt je niks op he. Vermindert ook in waarde zoals een andere wagen en als je goedkoop wil rijden moet je heel wat investeren. Kunt betere dingen doen met uw geld nu. Ik zou toch graag hebben dat er voor mijn kinderen toch ook wat centen zijn... Als die gasten een huis moeten kopen, hebben ze het tegenwoordig niet makkelijk.
Comment
-
Daarjuist ne maat terug gezien die ik al een jaar niet meer gezien heeft. Het eerste wat 'em zei is dat hij kosten heeft. Hij kan een andere auto kopen zei hij want zijn BMW 320D is van voor 2006. Nu gaat hij voor ne naft.
EDIT: als snap ik zijn redenering niet want hij woont 60km van Antwerpen en werkt hier in de buurt. En ik geloof niet dat zijn "lief" van A'pen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenecht ongelooflijk als je dit allemaal hoort...de groene haalden de kiesdrempel nog niet en zitten dus ook NIET in deze regering en wat gebeurt er... ze luisteren er vollop naar!
Ik herinner me inderdaad dat BDW voor de laatste gemeenteraadsverkiezingen iets zij van Antwerpen terug aan de auto's te geven maar sinds de fotoshoot "hij fietst" was de mening al wat gedraaid, en terecht.
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWaar men meer over zou moeten inspelen is het centraliseren...grote bedrijven die niet allemaal in brussel willen zitten maar een werkpunt hebben in Kortrijk, Gent, Antwerpen, Hasselt...en 3 vd 5 dagen thuiswerken promoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk BerichtenIk weet niet wat "de groene" u misdaan hebben maar Antwerpen, Vlaanderen en België worden bestuurd door NVA-CD&V-VLD. Dus degene waar je op moet klagen zijn deze partijen. De enige partij met verkozenen die de kiesdrempel niet haalde was LDD bij de laatste verkiezingen.
Ik herinner me inderdaad dat BDW voor de laatste gemeenteraadsverkiezingen iets zij van Antwerpen terug aan de auto's te geven maar sinds de fotoshoot "hij fietst" was de mening al wat gedraaid, en terecht.
Dus je bent voorstander van een km-heffing of een overheid die beslist waar je moet gaan werken? De mensen in het fabriek hier zijn alvast voorstander van thuiswerk.
Het is idd zeer spijtig van "den Bart" dat hij die belofte over auto vriendelijk Antwerpen niet meer nakomt. Daaraan zie je dat rechtse en linkse ministers allemaal dezelfde zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenof zoals het plan voor Gent, geen auto's meer in het centrum, is dat beter?Last edited by Liquid Li0n; 21/10/2014, 22:22.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment