Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pechbijstand geen lid

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb Total assistence en heb er vandaag moeten op beroep doen.
    Ik stond in Temse en vroeg om te depanneren naar Aartselaar was 24km en de eerste 20km is gratis en de laatste 4 km heeft mij de volle 18€ gekost met een vervangwagen voor 1 dag.

En dat na dat ik amper een maand ben aan gesloten.
    En de mens die mij heeft komen depanneren zij dat als je langer bent aan gesloten en je hebt dan is zo iets dan laten ze die 18€ in de meeste gevallen zo.

Dus ik vin dat voor een gratis service zeker niet slecht als je uit rekent hoeveel Touring per jaar kost.
    als je dan 1 keer per jaar gedepaneerd moet worden.
    Moet je al redelijk ver van uw garage in pan vallen voor ge verlies doet.
    En is het een kleine panne die niet veel kost om te herstellen kan je dat nog laten doen bij de dicht Zijne garage en kost het helemaal niets.
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

Ik had van de week iets leuks...Tweedehands auto gekocht, deze kwam incluis een jaar bijstand van de VAB. Ik was al lid van de Touring, dit heb ik opgezegd, maar omdat dit een jaarcontract is loopt het nog tot Juni door. Ik ben 15 jaar lid geweest van Touring. In die tijd heb ik 3 keer een beroep op ze gedaan.

Dus woensdag krijg ik om 12 uur de sleutels van mijn nieuwe auto. Met nieuw kenteken. Om 1 uur sta ik 70 kilometer verderop langs de weg met een grote vijs in een van de banden.

Touring gebeld. "Wij kunnen u niet helpen, want u heeft uw nieuwe kenteken niet bij ons gemeld". "Maar ik ken dit kenteken zelf nog maar een uur!". "U had contact moeten opnemen met de kantendienst voor u het pechgeval meldde. We helpen u alleen als u ter plekke 251 euro betaalt voor een nieuw lidmaatschap".
      Geen enkele flexibiliteit, geen enkele menselijkheid.

VAB gebeld "Wij kennen u niet". "De verkoper heeft u nog niet aangemeld, we kunnen niets voor u doen".

Uiteindelijk heb ik met hulp van een vriendelijke voorbijganger zelf het thuiskomertje geïnstalleerd, en ik ben enigzins vloekend en tierend thuis gekomen. De volgende dag heb ik Touring gebeld.

"dat had niet mogen gebeuren, onze oprechte excuses! De medewerker had u moeten doorverbinden met de klantendienst"
      Daar koop ik veel voor! Good riddance, Touring!

Comment

Ik snap niet goed hoe dat kenteken op de wagen komt zonder dat je het zelf eerst gezien hebt. Ze sturen dat toch naar u thuis en niet naar de garage?

Comment

Niet perse. Kunt dat laten leveren waarge wilt, thuis, garage, op u werk, bij de bomma,...
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

ze stuurden het naar mijn huis, ik nam het doosje aan, reed naar de showroom, en ze hebben het er op geschroefd. Was zo gebeurd Niet echt veel kans gehad om de Touring te bellen, en eerlijk gezegd, dergelijke brute pech had ik niet verwacht! Als ik de wijziging had gemeld voor de overdracht was ik in de problemen gekomen als ik pech had gehad met mijn oude auto...En die kans was op papier veel groter.
            Last edited by ; 17/10/2014, 17:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Niet perse. Kunt dat laten leveren waarge wilt, thuis, garage, op u werk, bij de bomma,...
              Ah ok. Maar hoe regelt ge de verzekering dan? Das toch op plak?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Velouria Bekijk Berichten
                Als ik de wijziging had gemeld voor de overdracht was ik in de problemen gekomen als ik pech had gehad met mijn oude auto...En die kans was op papier veel groter.
                't is een beetje offtopic maar ik heb mij dezelfde vraag gesteld toen ik mijn nieuwe wagen ging afhalen met mijn oude, met behoud van nummerplaat (was zo'n nieuwe Europese). Blijkbaar ben je door de verzekering sowieso 2 weken gedekt na de wagenwissel, maar als ze u tegenhouden onderweg naar de garage (of van de garage terug, afhankelijke wanneer ge de inschrijving opstuurt), rij je met een auto die niet overeen komt met de plaat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Garf Bekijk Berichten
                  Ah ok. Maar hoe regelt ge de verzekering dan? Das toch op plak?
                  Normaals als met u aanvraag tot inschrijving naar uwe verzekeraar gaat doen zij de aanvraag, zij zien dus meteen welke plaat ge in u bus gaat krijgen.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Normaals als met u aanvraag tot inschrijving naar uwe verzekeraar gaat doen zij de aanvraag, zij zien dus meteen welke plaat ge in u bus gaat krijgen.
                    Achja, juist. Maar dan kon je op uw groene kaart ook al de nieuwe plaat zien. Natuurlijk was dit wel een extreem geval :-)

Comment

Working...
                    X