Ik heb in mijn oh boekje dit niet gevonden. Wat is de interval voor deze wissel en verschilt dit bij andere vag wagens? Ik heb de Caddy maxi dsg 1.6tdi.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
distributieriem vag wagens 1.6tdi
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenIk heb in mijn oh boekje dit niet gevonden. Wat is de interval voor deze wissel en verschilt dit bij andere vag wagens? Ik heb de Caddy maxi dsg 1.6tdi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenEffe opletten, bij de 1.6 cr tdi zit er verschil in interval, afhankelijk van bouwjaar of motorcode.
Best checken bij vag met uw chassisnummer.
Gemiddeld liggen intervallen hoger dan bij de 1.9 tdi.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichtenof hoeveel jaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten120k of 5j denk ik. Moest nog niemand geantw hebben zal ik straks ook eens in mijn boekje zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenHeb je reeds in jouw boekje gezien?
Zal sebiet is de fiets pakken en tot mijn garage rijden als ik het niet vergeet2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenNee sorry. Nog nie met de auto weg geweest. 'Nadeel' aan in een grootstad wonen is dat je alles met de fiets doet.
Zal sebiet is de fiets pakken en tot mijn garage rijden als ik het niet vergeet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenNee maar anders vergeet ik het weer.!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Staat nils van aantal jaar tussen. Enkel de 210k km.
Comment
Comment