Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jobs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Voorlopig studeer ik nog voor loodgieter, dit is mijn laatste jaar dus volgend jaar hoop ik te kunnen beginnen bij een sanitair bedrijf.
    Ook hoop ik om binnen dan en 10 jaar een eigen (kleine) zaak te starten.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      werk 20 jaar als laborant volcontenu in de chemie, hoewel ik ook voordelen zie aan ploegendiensten besef ik erg goed dat het toch wel wat roofbouw is op je lijf
      Wees maar zeker!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Wees maar zeker!
        2 ploegen systeem valt nog mee, vind ik. Alleen is er daar niet het 'grote' geld mee te verdienen. Wij hadden 12.5%.

Comment

ik ben beroepsmilitair nu, en volgens wat ik in de kranten lees, moet ik enorm veel geld verdienen voor geen ***** te doen.
          nu al diegenen die dat denken mogen gerust eens een weekje meegaan met mij.
          3h30 eruit, 4h10 naar trein vertrekken, 6h op mijn fietse springen en om 7h op men werk. daar 8uur lang problemen oplossen, om dan heel de fiets-trein-auto gebeuren opnieuw te doen naar huis en kom tussen 17h45 en 18h15 thuis.
          vandaag vergadering om binnenkort naar duitsland te gaan.
          morgen hele dag calibraties in kmi,
          woensdag wolkenmetesysteem uitdokteren,
          donderdag calibraties in kmi,
          vrijdag momenteel nog niks gepland, maar dat komt nog.
          10jaar lang als IT'er in onderaanneming gewerkt ervoor, alle firmas goed verdient op mij, ikzelf kreeg het kleinste deeltje.

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
          Wat houdt ons namelijk tegen om hetzelfde te doen?
          mijn werk, geen vrije tijd meer om iets te doen, maar we zijn ermee bezig. verbouwing van de eigen werkplaats begint vorm te krijgen en dan gaan we zelfstandig.

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
          Ik rijd ook al 8 jaar met mijn wagen en zou als autoliefhebber ook wel graag iets anders willen.
          Maar met twee doorsnee lonen en een hypotheeklening gaat dat zomaar niet.
          hier maar 1 armzalig militair wedde, hypotheek (huis alleen gekocht), dure architect en verbouwing, maar heb men auto wel cash gekocht (de volle 200€ zeg. daar heb ik voor gespaard hoor ).
          diene golf brengt mij ook overal waar ik moet zijn, heb daar geen dikke beemer voor nodig.
          eens ik zelfstandig ben, een stel Z platen aanschaffen en ook wa rondtoeren met dikke bakken. hoef ik al mijn autos niet meer in te schrijven . één plaat voor alles

Comment

Hey fcapri, zo armzalig is uw loon niet hoor. En je bent toch OOffr, niet? Je hebt natuurlijk wel de pech ver van huis te zitten.

Comment

Jobs

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
              er zijn er inderdaad veel mensen (incluis mezelf) die auto's boven hun stand kunnen rijden dankzij "eigen zaak" of "firmawagen" of dergelijke...
              En de mijnen is dan nog niets eens nen dikken auto, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik NOOIT of te nimmer 30 of 40.000 euro uit mijne zak zou toveren mocht ik privé een auto moeten kopen..
              Het voordeel van auto op de zaak is dat je betaalt met bruto inkomsten en de btw voor 50% kan recupereren. Scheelt al snel 40%

Firmawagen is verkapt loon he maar zelfde voordelen als wagen van een zaakvoerder.

Je kan stellen dat de bediende zonder firmawagen het slechts af is

Alleen begrijp ik niet goed waarom die mensen dan met een auto boven hun stand zouden rijden?
              Last edited by germinal; 01/09/2014, 22:40.
              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
              current : BMW 330D F30

Comment

Ik denk dat de grote meerderheid met 'normale' job hier toch maar een beperkt bedrag per maand kan sparen (mezelf incluis). Als je dan eens uitrekent hoe lang je moet sparen om bijvoorbeeld een wagen van 30000€ te kunnen kopen (wat hier geenszins overdreven is lijkt me toch) dan val je bijna achterover. Het is ook een kwestie van prioriteiten natuurlijk, de ene spaart voor een reis naar Australië, nog een andere voor een veranda of nief keuken en dan heb je nog de zotten die alles aan auto's hangen
                2.0 JTDm

Comment

@ fcapri, welke rang heb je?
                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    kwa loon mag je in de chemie echt niet klagen
                    Nominatie voor 'understatement van het jaar'

Dan nog i.c.m. ploegen...
                    het is je zeker gegund bobo, daar niet van
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      3h30 eruit, 4h10 naar trein vertrekken, 6h op mijn fietse springen en om 7h op men werk. daar 8uur lang problemen oplossen, om dan heel de fiets-trein-auto gebeuren opnieuw te doen naar huis en kom tussen 17h45 en 18h15 thuis.
                      Je zal er ongetwijfeld wel je redenen voor hebben om zo ver van je werk te wonen maar moest je dichter bij je werk wonen zou je veel meer vrije tijd hebben en niet in het midden van de nacht moeten opstaan Chapeau want ik zou het niet kunnen elke dag die trip maken.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

nog maar sergeant. ik kom uit de burgerij waar ik destijds nog meer verdiende dan ik nu heb met vrouw en kind ten laste. had vroeger GSM, laptop, tankkaart en auto van het werk. vroeger verdiende ik zelf meer dan wat een adjudant in het leger heeft (zowat de hoogste rang die ik nog zal behalen tegen ik op pensioen ben).
                        maarja, op een bepaalde leeftijd maak je keuzes door het 'overdreven' loon op te geven voor iets meer werkzekerheid

Comment

Dat het leger slecht betaalt is gekend.
                          Dat wordt een beetje gecompenseerd door een vroeg en hoog pensioen zeker?

Comment

slecht betaald? hangt volledig van je rang af.

Comment

ik ben beroepsmilitair nu, en volgens wat ik in de kranten lees, moet ik enorm veel geld verdienen voor geen ***** te doen.
                              nu al diegenen die dat denken mogen gerust eens een weekje meegaan met mij.
                              vandaag vergadering om binnenkort naar duitsland te gaan.
                              morgen hele dag calibraties in kmi,
                              woensdag wolkenmetesysteem uitdokteren,
                              donderdag calibraties in kmi,
                              vrijdag momenteel nog niks gepland, maar dat komt nog.
                              10jaar lang als IT'er in onderaanneming gewerkt ervoor, alle firmas goed verdient op mij, ikzelf kreeg het kleinste deeltje.

mijn werk, geen vrije tijd meer om iets te doen, maar we zijn ermee bezig. verbouwing van de eigen werkplaats begint vorm te krijgen en dan gaan we zelfstandig.

hier maar 1 armzalig militair wedde, hypotheek (huis alleen gekocht), dure architect en verbouwing, maar heb men auto wel cash gekocht (de volle 200€ zeg. daar heb ik voor gespaard hoor ).
                              diene golf brengt mij ook overal waar ik moet zijn, heb daar geen dikke beemer voor nodig.
                              eens ik zelfstandig ben, een stel Z platen aanschaffen en ook wa rondtoeren met dikke bakken. hoef ik al mijn autos niet meer in te schrijven . één plaat voor alles
                              Ge kunt ook een ander vervoersmiddel nemen naar uw werk dan?
                              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Das de reden dat ik gestopt ben met heel dat chauffeur gedoe, 2 jaar 7 op 7 gewerkt en dat heeft mij meer miserie opgebracht op sociaal gebied dan dat ik kon genieten van het financiële.

Nu Administratief medewerker/ boekhouder in het onderwijs, verdient best wel goed en het verlof, tjah dat is algemeen geweten
                                Vanaf december ga ik op zaterdag terug chauffeur zijn voor een laboratorium, maar dan ook enkel op zaterdag
                                @ Namaz: je moet eens weten hoeveel pm´ke ik ondertussen al heb gekregen met de vraag hoe je chauffeur wordt. Men kent enkel de leuke kant van de job denk ik.
                                Ik kom geregeld thuis als de bakkers open gaan in het weekend. En dan ben ik ook al bezig van ´s middags. Maar voor sommigen is het enkel met een dure auto rondrijden he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                  @ Namaz: je moet eens weten hoeveel pm´ke ik ondertussen al heb gekregen met de vraag hoe je chauffeur wordt. Men kent enkel de leuke kant van de job denk ik.
                                  Ik kom geregeld thuis als de bakkers open gaan in het weekend. En dan ben ik ook al bezig van ´s middags. Maar voor sommigen is het enkel met een dure auto rondrijden he.
                                  Heb me daar vroeger ook eens over geïnformeerd. Leek me ook allemaal tof enz... Maar als ik hoorde wat ze verwachten van u, de goesting was rap over. Moest ik single zijn, had ik daar niet echt een probleem mee, maar als ge een vriendin hebt... Veel respect als ge het dan nog wilt doen.

Comment

Ik heb het gedaan als jobstudent. Dan was dat idd tof.

Maar om dat dag in dag uit te doen, idd serieus wat respect daarvoor.
                                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      slecht betaald? hangt volledig van je rang af.
                                      Tja, vergelijk een Generaal dan maar eens met een hogere directeur in een firma....
                                      Of een Kapitein met iemand uit het middenkader.
                                      Om te beginnen gaan die in de privé altijd een auto hebben, en met wat geluk een deftige bonus.

Comment

nog maar sergeant. ik kom uit de burgerij waar ik destijds nog meer verdiende dan ik nu heb met vrouw en kind ten laste. had vroeger GSM, laptop, tankkaart en auto van het werk. vroeger verdiende ik zelf meer dan wat een adjudant in het leger heeft (zowat de hoogste rang die ik nog zal behalen tegen ik op pensioen ben).
                                        maarja, op een bepaalde leeftijd maak je keuzes door het 'overdreven' loon op te geven voor iets meer werkzekerheid
                                        Mijn vader werkt ook int leger.
                                        Diene werkt 1 dag op 6, maar dan 24 uur aan een stuk. Dus die werkt een volledige dag en dan is die 5 dagen thuis. Die kan dus perfect voor een paar dagen op reis, wat blijkbaar ook geregeld voorvalt. Dan stuur je een sms en blijkt hij in Zwitserland te zitten ofzo.
                                        Zoveel jaar geleden zat hij nog in Vilvoorde en overzag hij de legervoertuigen, nu zit em denk ik in Peutie en nu weet ik feitelijk ni echt wat em doet.

Die mens heeft meer dan 20-25 jaar anciënniteit en zal er wel naar betaald worden zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                          Tja, vergelijk een Generaal dan maar eens met een hogere directeur in een firma....
                                          Of een Kapitein met iemand uit het middenkader.
                                          Om te beginnen gaan die in de privé altijd een auto hebben, en met wat geluk een deftige bonus.
                                          mijn pa was voor zijn pensioen majoor, die verdiende meer dan mijn manager die verantwoordelijk is voor de vloot en operations van zo'n 700 vliegtuigen...

Comment

Working...
                                          X