Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jobs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    Ook nagaan tijdens de onderhandelingen dat de maagden vrouwelijk zijn. Indien dat niet is kunde wel eens een onaangename verassing krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Klopt, zij die strijden en sterven voor het geloof van de Islam zullen 27 maagden krijgen.

een bende oude nonnen van 90jaar . kunnen ze die proberen overtuigen van de islam

Comment

• Even snel uitleggen: IS heeft niets te maken met de Islam en dus wat zij doen is niet toegestaan...
        Zij gebruiken Islam als reden , terwijl dat de Islam het zwaar verbiedt om mensen te vermoorden!

Comment

• Dat weet iedereen wel, hoor! Van mijn kant niets tegen islam, boedisme en alle andere godsdiensten. Maar wel iets gigantisch tegen degenen die er misbruik van maken!
          En weet dat de beste remedie tegen miserie dikwijls humor is!

Comment

• in de islam is er de mogelijkheid om moslims op te roepen voor een heilige oorlog maar mensen vermoorden is verboden volgens diezelfde islam? right...
            hoe zijn de kalifaten er gekomen en hoe hebben ze romeinse en perzische gebeiden kunnen veroveren? met een bloem en een glimlach zeker...
            lets have some more member berries

Comment

• Goed dat 'wij' zo braaf zijn geweest in het verleden.

Comment

• Doa, die heilige oorlog telt alleen als jij niet begonnen bent .... Voorbeeld : Joden vallen moslims , dan telt die, maar niet als moslims beginnen. SIMPEL.

Comment

• Syrie bijvoorbeeld telt niet als jihad (heilige oorlog) omdat dat tussen de regering en het volk is. Maar nu wil ik verder ontopic gaan aub .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Goed dat 'wij' zo braaf zijn geweest in het verleden.
                    zegt er iemand dan van wel? voor mijn part zijn al de gelovigen even geschift en gevaarlijk.btw haroun16 in WWI waren de ottomanen anders wel de agressor en die riepen ook een heilige oorlog op. een gefaalde want in die tijd waren er nog zo geen fanatiekers maar toch, de poging was er. ze hebben dan maar uit frustratie en mislukking tegen de russen een miljoen catholieke armeniers vermoord.
                    soit tot zo ver de geschiedenisles
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Bedoel je dat vertragen of het beroep?
                      Dat vertragen, dat je natuurlijk gewoon kan blijven rijden. Degene die een manoeuvre uit wil voeren dient zich aan te passen
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                        Dat vertragen, dat je natuurlijk gewoon kan blijven rijden. Degene die een manoeuvre uit wil voeren dient zich aan te passen
                        Ja, heb er gisteren nog aan gedacht. Allez man, hoe dat er soms ene zich kwaad kan maken. Als ik er niet over ga, voeg ik erachter in, simpel.

Comment

• Afschaffen al die godsdiensten. De meeste conflicten ontstaan door die zever. Heilige oorlogen ? Waar halen ze het ! Geen enkele oorlog kan heilig zijn.

Comment

• Ik open dit topic en lees welke jobs jullie hebben, ik ga naar pagina 20 en het gaat plotseling over terroristen
                            Slowly walking away...

Comment

• De tegenstrijdigheid in de koran is makkelijk te verklaren. Dit boek moet chronologisch worden gelezen. De vredevolle passages staan eerder. Dan was mohammed nog niet zo machtig en diende hij te leven in een maatschappij met joden en christenen.

Later werd hij een machtige krijgsheer en begon hij aan de veroveringen en verplichte bekeringen. Toen werden de passages veel gewelddadiger met als laatste de bekende vers van het zwaard (ongelovigen doden) .

Gezien de nieuwste vers voor gaat op de oudere (in geval van tegenstrijdigheid)...

Comment

• Nu terug ontopic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haroun16 Bekijk Berichten
                                  Nu terug ontopic.
                                  Qua job! Invaliditeit wordt per dag betaald, 6 vd 7 dagen. Het is nu zondag, mag ik dan vandaag geen ziekte of invaliditeit hebben? :-)

Comment

• Je kunt het ook anders bekijken, blijkbaar gaan ze er van uit dat je als valide per definitie dan 6/7 werkt?
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Dat stamt nog uit de goede oude tijd dat er op zondag niet werd gewerkt. Alles in de sociale zekerheid is in de zesdagenregeling. Vroeger had je als dopper alle dagen stempelcontrole ook op zaterdag.

Jaarlijkse vakantie is ook in de zesdagenregeling net als ziektewet en werkloosheid etc.

Moest je op zwartwerk betrapt worden op een zondag of als dopper op een zondag werken. Dan verlies je de week nadien een dag uitkering.

Comment

• Hoeveel lasten we vroeger ook betaalden... als je ziek wordt moet je maar blij zijn met een aalmoes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Dat stamt nog uit de goede oude tijd dat er op zondag niet werd gewerkt. Alles in de sociale zekerheid is in de zesdagenregeling. Vroeger had je als dopper alle dagen stempelcontrole ook op zaterdag.

Jaarlijkse vakantie is ook in de zesdagenregeling net als ziektewet en werkloosheid etc.

Moest je op zwartwerk betrapt worden op een zondag of als dopper op een zondag werken. Dan verlies je de week nadien een dag uitkering.
                                          We weten nu nog altijd niet wat jij doet voor job, of heb ik iets gemist?

Comment

Working...
                                          X