Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
goed om te weten, wist niet dat auto 5 dat ook maakte.
Bij Auto 5 kan je gewoon een lege plaat kopen en een stickervel met cijfers en letters.
Ze kunnen ook een kopie maken van de plaat waarbij de cijfers en letters in de plaat gedrukt worden.
Zou een nummerplaat in het juiste formaat geprint op een magneet wettelijk zijn vooraan ?
Die kan je dan monteren en weghalen zonder problemen ... als je metaal hebt natuurlijk, op een niet metalen bumper zal dit niet werken, maar een statische dan weer wel, is gewoon een speciaal type plastic dat 'kleeft' op een glad oppervlak en toch zonder lijm weer weggehaald kan worden ... waar je die kan vinden weet ik jammer genoeg niet, sorry.
Statische gaat ge in et tuning milieu meer moeten zoeken. Op fb zit iemand die ze aan schapelijke prijs en goeie kwaliteit levert, zien of ik zijne naam terug vind.
Edit: Mario Verswyvel
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Statische gaat ge in et tuning milieu meer moeten zoeken. Op fb zit iemand die ze aan schapelijke prijs en goeie kwaliteit levert, zien of ik zijne naam terug vind.
waar staat dat? heb nu alle artikels doorlezen alsook diegene waar de fabrikant van de auto moet al voldoen en ik vond maar 1 zin die betrekking heeft op de bevestiging namelijk
De kentekenplaat en haar reproductie worden stevig aan het voertuig vastgemaakt.
en dan weer een hoop onzin over plaatsing, zichtbaarheid....
Comment