Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Anti steenslag op motorkap, bumper. Wat en hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Anti steenslag op motorkap, bumper. Wat en hoe?

Geen idee of dit onderwerp op de juiste plaats staat.

Sinds vorig week heb ik een nieuwe auto gekocht zodat mijn vader toch een beetje mobiel kan zijn en niet altijd beroep moet doen op mij.

Het gaat om deze auto.

Ik ben aan het nadenken over het voorkomen van steenslag schade op de motorkap, bumper enz... .

Ik heb er geen idee van wat daar voor nodig is. Waar ik al aan gedacht heb is Foliatec of plasti dip glossifier. Of is een clear bra misschien beter?

Gisteren kwam ik per ongeluk op de site van opti coat. Ik zie niet hoe dit tegen steenslag kan beschermen maar het is misschien toch de moeite om aan te halen.

Iemand goed advies?

Comment

Man da is lelijk. Al is het in dit geval wel een grijze, zal al iets minder afsteken.

Comment

Je kan een doorzichtige wrap laten uitvoeren. Contacteer b&c design in Vilvoorde daar eens voor. Je gaat niet zien dat er een laag folie op zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
          Man da is lelijk. Al is het in dit geval wel een grijze, zal al iets minder afsteken.
          Eigenlijk is 't ne blauwe.

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Je kan een doorzichtige wrap laten uitvoeren. Contacteer b&c design in Vilvoorde daar eens voor. Je gaat niet zien dat er een laag folie op zit.
          Doorzichtige wrap is de clear bra dat ik bedoel. Is misschien toch een goed idee.

Comment

Er zijn zoveel verschillende merken. Enkele jaren geleden heb ik hierover al eens over gelezen. Blijkt dat er verschillende kwaliteiten zijn. 3M, Xpel, Avery Denisson, enz... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Ow, nu je het zegt. Had snel snel eens gekijken en leek mij grijs. Maar tis idd blauw, mijn excuses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten

Doorzichtige wrap is de clear bra dat ik bedoel. Is misschien toch een goed idee.
                Ah noemt dat een clear bra. Weer iets bijgeleerd

Comment

3M :
                  Its the first time, so dont comment on the runs, I know its a crappy job. I just wanted to see how the material felt compared to plastidip.

Moest ik m'n auto in een overdekte ruimte kunnen stallen , had ik al lang deze zo gedaan....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                    3M :
                    Its the first time, so dont comment on the runs, I know its a crappy job. I just wanted to see how the material felt compared to plastidip.

Moest ik m'n auto in een overdekte ruimte kunnen stallen , had ik al lang deze zo gedaan....
                    Dat ziet er goed uit.

Waarom moet de auto in een overdekte ruimte gestald staan om dit toe te passen?

Comment

Working...
                    X