Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aanpassing autofiscaliteit in vlaanderen....
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIk vrees dat door het hogere verbruik van een benzine er sowieso meer accijnzen naar de staat gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenWat is de bron van die tabel aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk BerichtenDie had ik toevallig hier gevonden en in dit vb. klopt de tabel;
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...06379543,d.bGQ
Alleen, hier houden ze nog geen rekening met die bonus/malus m.b.t. de CO2 uitstoot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenInteressant, bedankt
Alleen, hier houden ze nog geen rekening met die bonus/malus m.b.t. de CO2 uitstoot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk BerichtenDat staat er toch ook duidelijk bij, de tabel is enkel het supplement voor de brandstofsoort en de euronorm. Het percentage voor de CO2 kan je berekenen tov de referentiewaarde van 122 gram. De twee samen geeft het percentage dat de VKB zal wijzigen.
Comment
-
Ik zit met een dilemma, nog nieuwe banden steken op de C4, of ineens een andere auto kopenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIs zeker een deftige wagen maar wel een hybride.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Voldoet deze?
Voor mij wel
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk zit met een dilemma, nog nieuwe banden steken op de C4, of ineens een andere auto kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenWat met een wagen drie geen bekende co2 heeft?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk BerichtenKoop direct een andere wagen daar zitten nieuwe banden op
Nee nu ff serieus, het verkopen van een wagen en een benzine inschrijven gaat u toch stukken meer kosten dan gewoon wagen behouden. Als je echter van plan was deze begin volgend jaar ofzo weg te doen dan is het iets anders natuurlijk.
Vind het raar dat mensen ineens hun diesel zouden wegdoen dit jaar voor te profiteren van die paar honderd euros op biv en nog veel minder op VB. Echter, ik zou het thuis wel als excuus gebruiken tegenover de vrouwlijkt me enige plausibele reden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenWat met een wagen drie geen bekende co2 heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichtenzou ik ook doen
Nee nu ff serieus, het verkopen van een wagen en een benzine inschrijven gaat u toch stukken meer kosten dan gewoon wagen behouden. Als je echter van plan was deze begin volgend jaar ofzo weg te doen dan is het iets anders natuurlijk.
Vind het raar dat mensen ineens hun diesel zouden wegdoen dit jaar voor te profiteren van die paar honderd euros op biv en nog veel minder op VB. Echter, ik zou het thuis wel als excuus gebruiken tegenover de vrouwlijkt me enige plausibele reden.
Comment
-
In het voorontwerp van het decreet (vanaf blz 80- artikelen 116-212) staat de voorgestelde formule + tabel voor de berekening van de 'vergroende' BIV.
Echter zijn die teksten er terug uitgehaald bij het ontwerp van decreet en zullen ze vermoedelijk op een later tijdstip terug opduiken in de vorm van een amendement. Er is reeds een amendement van de Vlaamse regering, maar nog niet gepubliceerd.
Merk op dat de voorgestelde wijzigingen alleen betrekking hebben op de BIV. Dit sterkt het vermoeden dat op 1/1/2016 er een wijziging van de BIV zal doorgevoerd worden, maar dat de wijzigingen op het vlak van de jaarlijkse verkeersbelasting wellicht pas op een later tijdstip zullen volgen.
Comment
Comment