Oorspronkelijk geplaatst door Streamline
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Invoer vanuit Nederland - Meteen naar DIV zonder COC en zonder keuring?
Collapse
X
-
Nieuwe update:
naar de douane geweest en roze formulier aanvraag tot inschrijving verkregen, met daarop de befaamde sticker. Koste me 0,03 eurocent.
Afspraak op de autokeuring gemaakt om maandag A.S. Een keuring gelijkvormigheid te gaan doen. Hopen op goed nieuws daar dus. Mistlamp heb ik gekocht en word deze middag geplaatst.
Iemand nog tips waar ik op moet letten of wat ik moet aanpassen?
Comment
-
Vanmorgen naar de keuring geweest. Resultaat, noppes. Ze zijn er nieteens aan begonnen. Het eerste dat die vriendelijke meneer al zei was dat ik verplicht ben spatlappen te hangen. Tweede punt was de trekhaak, daarvoor moet ik eerst een attest van ford voor aanvragen met de sleepgewichten van de wagen. Derde punt was de gasinstallatie, die moest eerst naar belgische norm omgezet worden en gekeurd,... Gelukkig heeft die kerel me dat alles gewoon verteld zonder de keuring aan te vatten en moest ik zodoende ook niets betalen. Dus weer een hoop getelefoneer en geregel eer ik effectief kan keuren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk BerichtenNieuwe update:
naar de douane geweest en roze formulier aanvraag tot inschrijving verkregen, met daarop de befaamde sticker. Koste me 0,03 eurocent.
Afspraak op de autokeuring gemaakt om maandag A.S. Een keuring gelijkvormigheid te gaan doen. Hopen op goed nieuws daar dus. Mistlamp heb ik gekocht en word deze middag geplaatst.
Iemand nog tips waar ik op moet letten of wat ik moet aanpassen?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenLichten laten afstellen. Een punt waar men heeeeeel vaak op afkeurt.daar vangen ze mij niet mee. Nu maar afwachten op nieuws van over mijn technische fiches, wachten tot men bougies en bobines er zijn, gas tank laten keuren, uitlaat recht naar achter leggen, spatlappen ophangen... Nog werk genoeg eer ik kan gaan keuren
Comment
-
als klap op de vuurpijl zitten we nu thuis met een gebroken pink. achja, tijd genoeg voor de invoer dus. 2 maand werkonbekwaam.. iemand enig idee welk verschil er is tussen homologatie met/zonder opmeten van de remorganen? ik weet wel wat dat wil zeggen, maar wanneer word welke uitgevoerd?
Comment
Comment