Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroen jumper autolak schilfert af

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Citroen jumper autolak schilfert af

Afschilferende verf schijnt een echt probleem te zijn van Citroën jumper.
    Kijk eens rond, er rijden er met de helft van het dak of zelfs meer in de grondlaag.
    Ook bij mij, motorklep reeds op eigen kosten (450€) laten herschilderen, bij Citroën zouden ze voor 50% in het herschilderen tussen komen, maar ze maakten een offerte van 1500€......
    Nu begint ook mijn dak af te schilferen..... Citroën trekt zich hier niets van aan....
    Bedankt Citroën !!!!
    Wie heeft daar nog problemen mee?

Mdb-Oudenaarde

Reageer op deze vraag

Oplossing: Geen Citroën Jumper , Peugeot Boxer of Fiat Ducato kopen. Alle 3 dezelfde brol.

Comment

Is de oorzaak niet steeninslag? Waardoor de lak "gebroken" is en begint af te brokkelen?

Comment

@stoffin:
        ik heb een mercedes wagen, 14 jaar oud, elke dag langs de R4 Gent Zeehaven gereden, vol steenslag maar de verf schilfert verder niet af.....
        Bij Citroen en inderdaad ook bij de boxer en de ducato kan je de lak met vellen af trekken..... Maar citroen weigert iets te doen! Er is onvoldoende hechting tussen de top laag en de grondlaag.
        kijk eens rond naar die camionetten.....

Comment

Bij mij op het werk zijn het bijna allemaal Citroën Jumpers, van verschillende bouwjaren.
          Geen enkele hiervan heeft last van het hier omschreven fenomeen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Toevallig ne zwarte ?
            Als ik het mij goed kan herinneren is hier ooit is een topic van op de radio geweest.
            Het bleek toen inderdaad 'standaard' te zijn dat de verf los kwam.

Comment

Née, een grijze, is inderdaad op de radio geweest, maar heeft dus blijkbaar niet geholpen.

Comment

Working...
              X