Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Je kan deze achterlichten idd als optie nemen bij BMW.
Ja ik moest in Oostende zijn voor een interview met een persverantwoordelijke. Maar aangezien Oostende mijn meug niet is achteraf gewoon effkes naar Nieuwpoort gereden . Stond verderop in de Albert I-Laan (aan de grens met oostduinkerke) ook nog een ghibli maar daar had ik de tijd niet meer voor. (Spendeer dan liever mijn tijd op de dijk, dan met mijn fototoestel op autohunt lol)
Ja ik moest in Oostende zijn voor een interview met een persverantwoordelijke. Maar aangezien Oostende mijn meug niet is achteraf gewoon effkes naar Nieuwpoort gereden . Stond verderop in de Albert I-Laan (aan de grens met oostduinkerke) ook nog een ghibli maar daar had ik de tijd niet meer voor. (Spendeer dan liever mijn tijd op de dijk, dan met mijn fototoestel op autohunt lol)
Ja kan ik begrijpen, hier aan de Westkust valt er soms ook wel wat te spotten maar het is Knokke niet natuurlijk
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Geen foto, maar gisteren werd ik voorbij gevlamd door een Aventador met nummerplaat "Italia", alleen zag het er niet uit als een standaard Aventador als ik vlug gekeken heb. Rijden er hier in belgië als SV's rond, want leek me onder andere identiek dezelfde spoiler te hebben. Probeerde nog even te volgen maar iemand besloot om plots links te gaan rijden aan 100km/h...
Lijkt die te zijn inderdaad. Niet makkelijk te herkennen als ie zo snel voorbij komt gevlamd. Daarnaast lijkt zijn kompaan met de Ferrari 599 plots zo normaal.
Comment