Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
    Een tjoeninghok dus, met dikke motor (hopelijk).
    O ja de motor, een 5.9 V8 met 350pk edelblock..
    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
      Edelbrock bedoel je.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja ik vind dat maar niks zo alles gemoderniseerd (liever dan een standaard impala die gewoon mooi opgeknapt is) maar om een ongelukkig citaat te gebruiken "jedem das seine"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Edelbrock bedoel je.

Zou kunnen at het ' brock ' is, nochtans is het een heel ' block ' dat er in ligt
          Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Comment

• Minder exclusief maar een ik-zie-deze-niet-alle-dagen-wagen.

Wazig maar moest snel gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                Ja ik vind dat maar niks zo alles gemoderniseerd (liever dan een standaard impala die gewoon mooi opgeknapt is) maar om een ongelukkig citaat te gebruiken "jedem das seine"
                Idem, verliest zo z'n charme.

Comment

Mijn reactie was misschien een beetje lomp, maar vanwaar de interesse in zo'n prachtige klassieker met imo toch wel erg foute ingrepen?
                  Het verbaasde me vooral omdat jij hier toch al enkele mooie originele wagens hebt voorgesteld dacht ik? Een Datsun oa.

Comment

• Geen idee wat het was maar het reed 120 op de snelweg.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• En nu we toch bezig zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten

Geen idee wat het was maar het reed 120 op de snelweg.

Een Lomax denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten

Niet een klein beetje teveel aan lettertjes achter op de motorkap :-s

Comment

• Valt nog mee he, het zijn er maar elf. Maar ze zijn nogal groot.

Sebiet is tellen hoeveel er op mijn achterklep hangen, ik denk meer, maar kleiner van formaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                              Mijn reactie was misschien een beetje lomp, maar vanwaar de interesse in zo'n prachtige klassieker met imo toch wel erg foute ingrepen?
                              Het verbaasde me vooral omdat jij hier toch al enkele mooie originele wagens hebt voorgesteld dacht ik? Een Datsun oa.
                              Je reactie was niet direct lomp want er zit wel waarheid achter, trouwens ik ben ook maar met enige interesse gaan kijken en proefrijden met deze slee, kopen is tot op heden nog niet gebeurd.

Wat betreft al die aanpassingen zoals het stuur, schakelpook en het digitale dashboard, deze kunnen terug in de originele staat gebracht worden want de onderdelen zijn erbij.

Ook heeft de wagen een airride wat wel leuk is om te zien maar het rijdt voor geen meter, stug, hokkerig en verlies aan comfort, maar al bij al is het wel een hele erge mooie Amerikaanse wagen vindt ik.

Dus we zien wel, ik heb althans een bod gedaan wat toch een heel stuk onder de vraagprijs ligt maar wel reëel dacht ik zo....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                Niet een klein beetje teveel aan lettertjes achter op de motorkap :-s
                                maar toch nog altijd veel meer paardjes eronder dan letters erop ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                  Minder exclusief maar een ik-zie-deze-niet-alle-dagen-wagen.

Wazig maar moest snel gaan.

Leuk, maar wat is het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Leuk, maar wat is het?
                                    Opel Corsa OPC
                                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                      Opel Corsa OPC
                                      Als dat exclusief is dan zie ik om de 50 meter een exclusieve auto hoor...
                                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                        Als dat exclusief is dan zie ik om de 50 meter een exclusieve auto hoor...
                                        Die zie je zeker niet elke dag, tenzij je er 1 hebt. Dus best wel exclusief.

Comment

Da's wel leuk dat je 350 PK hebt, maar wat kan je ermee doen in zo'n wagen?
                                          Soit, hij ziet er wel uebercool uit natuurlijk

Comment

Working...
                                          X