Oorspronkelijk geplaatst door Titleist
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenO ja de motor, een 5.9 V8 met 350pk edelblock..den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenEdelbrock bedoel je.
Zou kunnen at het ' brock ' is, nochtans is het een heel ' block ' dat er in ligtEen goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenJa ik vind dat maar niks zo alles gemoderniseerd (liever dan een standaard impala die gewoon mooi opgeknapt is) maar om een ongelukkig citaat te gebruiken "jedem das seine"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenO ja de motor, een 5.9 V8 met 350pk edelblock..
Het verbaasde me vooral omdat jij hier toch al enkele mooie originele wagens hebt voorgesteld dacht ik? Een Datsun oa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten
Geen idee wat het was maar het reed 120 op de snelweg.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenMijn reactie was misschien een beetje lomp, maar vanwaar de interesse in zo'n prachtige klassieker met imo toch wel erg foute ingrepen?
Het verbaasde me vooral omdat jij hier toch al enkele mooie originele wagens hebt voorgesteld dacht ik? Een Datsun oa.
Wat betreft al die aanpassingen zoals het stuur, schakelpook en het digitale dashboard, deze kunnen terug in de originele staat gebracht worden want de onderdelen zijn erbij.
Ook heeft de wagen een airride wat wel leuk is om te zien maar het rijdt voor geen meter, stug, hokkerig en verlies aan comfort, maar al bij al is het wel een hele erge mooie Amerikaanse wagen vindt ik.
Dus we zien wel, ik heb althans een bod gedaan wat toch een heel stuk onder de vraagprijs ligt maar wel reëel dacht ik zo....Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenNiet een klein beetje teveel aan lettertjes achter op de motorkap :-s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenMinder exclusief maar een ik-zie-deze-niet-alle-dagen-wagen.
Wazig maar moest snel gaan.
Leuk, maar wat is het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenLeuk, maar wat is het?2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenOpel Corsa OPCAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenAls dat exclusief is dan zie ik om de 50 meter een exclusieve auto hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenO ja de motor, een 5.9 V8 met 350pk edelblock..
Soit, hij ziet er wel uebercool uit natuurlijk
Comment
Comment