Wordt regelmatig gespot al in Belgie. Testauto van Bentley zelf.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
België heeft er de ideale wegen voor? Meende ooit zoiets gelezznbte hebben. Ideaal als in variërend.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenBelgië heeft er de ideale wegen voor? Meende ooit zoiets gelezznbte hebben. Ideaal als in variërend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTot over een jaar of twee kwam ik ze regelmatig tegen in mijn streek, maar die mannen hebben ze op één na allemaal geruild voor een Tesla.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenEcht jammer, 'k vind ze qua stijl veel mooier dan Tesla...
²²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenVan de baas van de aannemer waar ik voor werk
Mocht er eens inzitten, maar niet gedaan uit respect aangezien ik werkkledij aan had.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Na een zwarte op de Autobahn tussen Stuttgart en Munchen en een witte in Dubai, nu ook mijn eerste (nieuwe) Maybach in Brussel. Met excuses voor de verschrikkelijke kwaliteit...
Maybach.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk BerichtenNa een zwarte op de Autobahn tussen Stuttgart en Munchen en een witte in Dubai, nu ook mijn eerste (nieuwe) Maybach in Brussel. Met excuses voor de verschrikkelijke kwaliteit...
[ATTACH=CONFIG]110144[/ATTACH]
Wel exclusief natuurlijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDa's een exclusieve spot idd. Ooit zo eentje in Duitsland in het wild gezien op de snelweg. Aparte auto.
Collector's item.
Comment
Comment