Mededeling

Collapse
No announcement yet.

parkings Zaventem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• parkings Zaventem

Wat zijn jullie ervaringen met parkings bij de luchthaven?

Ik zou mijn auto een week willen parkeren voor een aanvaardbare prijs (en liefst zonder beschadigingen terugkrijgen ).

Opties zijn er genoeg:

Q-Park car hotel
    Air Parking
    Brussels Airport zelf
    Quick Parking
    ...

Als ik nu een keuze zou moeten maken zou ik voor Quick Parking gaan. Op het eerste zicht de goedkoopste optie, krijgt een paar goede reviews en ligt op 5min rijden van de luchthaven (een busje zorgt voor de transfer).
    Heeft er iemand al eens geparkeerd bij hun?

Zal het is aan mijn ma vragen, werkt op de luchthaven. Airport zelf is er een periode geweest van nogal veel inbraken en diefstallen maar altijd in bep merken en types.
    Last edited by IbifaHo; 07/01/2014, 18:10.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

is het bedoeld voor een week op reis te gaan met het vliegtuig?
      Wij laten ons altijd voeren/ophalen met luchthavenvervoer(70€/rit vanuit oost vl)
      Indien de trein geen mogelijkheid is natuurlijk.
      Komt vaak het goedkoopst uit en loop je geen enkel risico mee.
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Pak een taxi of de trein. Ik zou mijn auto nooit achterlaten aan de luchthaven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
          is het bedoeld voor een week op reis te gaan met het vliegtuig?
          Wij laten ons altijd voeren/ophalen met luchthavenvervoer(70€/rit vanuit oost vl)
          Indien de trein geen mogelijkheid is natuurlijk.
          Komt vaak het goedkoopst uit en loop je geen enkel risico mee.
          ook mijn mening
          alternatief, laat iemand je voeren met je eigen wagen, kost je niets

Comment

idd niet aan te raden je auto een week te laten staan, op geen enkele van die parkings.
            ik werk ook op de luchthaven trouwens. zelfs onze parkings zijn niet safe en sinds een paar jaar zet ik zet mijn wagen dan ook meestal op BRUcargo
            lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
              Wat zijn jullie ervaringen met parkings bij de luchthaven?

Ik zou mijn auto een week willen parkeren voor een aanvaardbare prijs (en liefst zonder beschadigingen terugkrijgen ).

Opties zijn er genoeg:

Q-Park car hotel
              Air Parking
              Brussels Airport zelf
              Quick Parking
              ...

Als ik nu een keuze zou moeten maken zou ik voor Quick Parking gaan. Op het eerste zicht de goedkoopste optie, krijgt een paar goede reviews en ligt op 5min rijden van de luchthaven (een busje zorgt voor de transfer).
              Heeft er iemand al eens geparkeerd bij hun?
              Vroeger altijd het Car hotel genomen maar toen we de wagen eens een keer terug gingen ophalen stond hij buiten, volledig onder "bescheten" door de duiven. Dat dit duidelijk niet van één dag buiten slapen was zijn we er sindsdien nooit meer geweest.

Afgelopen September hebben we dan eens de Air Parking geprobeerd, is een pak goedkoper en niets op aan te merken. Goede service alhoewel ze wel iets vriendelijker mogen zijn als je Nederlands praat i.p.v. Frans.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Waar werk je dan Doa zonder curieus te zijn? Mijn moeder zit bij de politie dus die parking is nog safe daar. Maar als ik het hoor van mijn moeder is er idd geen 1 parking echt aangeraden.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Wij hebben zowat een jaar geleden voor de duur van een verlengd weekend geparkeerd bij Quick Parking.

Op zich was het niet slecht: prijs viel mee, ze zijn gevestigd in, uit en rond grote industriële loodsen waar heel wat parkeerplaatsen zijn (je staat niet zooo dicht tegen elkaar), we mochten - op hun aanwijzen - zelf de wagen parkeren en we moesten geen autosleutel achterlaten.

De rit naar het vliegveld duurt inderdaad rond de 5 minuten, niet langer ('t is echt wel dichtbij).

Op zich hebben ze niet veel busjes, maar als je landt op Zaventem en er is geen busje in de buurt, kan je ze opbellen waarna ze vrij snel een busje sturen.

Enige opmerking wel: toen we terug kwamen, merkten we dat het spanklepje van de afsluiting voor de brandstoftank gelost/verdwenen was en de klep niet meer op een normale manier (= toegespannen) toe kon. Geen idee of dat iets te maken had met de parking; er was alleszins geen brandstof uit de tank verdwenen en gelet op de onzekerheid of die klep niet reeds thuis ergens zou zijn gelost, wil ik het ook niet als echt negatief omschrijven, maar toen we het toch even gingen melden aan de uitgang, kregen we héél snel een (Franstalige) reactie dat het zeker, zeker, zeker niet van hen kon zijn - nog zonder een kijkje te hebben genomen. Geeft wel te denken als er toch eens iets echt/serieus mis zou zijn...
                  BMW F10 535d
                  Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Waar werk je dan Doa zonder curieus te zijn? Mijn moeder zit bij de politie dus die parking is nog safe daar. Maar als ik het hoor van mijn moeder is er idd geen 1 parking echt aangeraden.
                    1 van de amerikaanse airlines
                    lets have some more member berries

Comment

Working...
                    X