Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Waar zitten jullie met de wagen dat die allemaal zo vuil worden?
Ik ben gisteren avond nog een stuk in het veld gaan rijden, en ge ziet het d'r niet eens aan.
Zoals nikske zegt, in een veld krijg je enkel brokken.
km's doen.
En autosnelweg. Sprayt zo heel je auto vol.
Slagregen of hevige regen is niet goed, zo miezerige plakregen of net gedaan met regenen, da's de ideale combo op snel vuil.
In het veld geeft brokken modder, da's al.
Voila, ik doe extreem veel km's de laatste tijd
En hem wassen heeft geen nut, de volgende dag is ie weer vuil
Als het terug een weekje beter weer wordt was ik hem wel eens
Voor mij is het toch wel een beetje présence ook voor als ik op bezoek ben bij een klant.
't Is niet opgedrongen door de werkgever, maar ik kleed me meestal verzorgd en dus mag m'n auto dat ook zijn. Voorkomen is toch wel ergens van belang.
Dus was ik om de 1 a 2 weken m'n auto, maar de belangrijkste reden is dat ik hem zelf niet graag vuil zie hoor
Van zodra ik overschakel op mijn winterbanden is mijn auto constnt vuil.
Die banden smijten precies veel meer vuiligheid naar boven dan mijn zomerbanden.
't Is niet omdat Naish nooit voorbijgestoken kan worden dat ik dat ook heb he!
Maar 't is inderdaad een afweging. Met die donkere ruiten kan je wel moeilijk anders. In de donkerte + donkere ruiten + vuil op de achterruit = alleen op spiegels rijden.
Dat kan perfect, maar ik heb liever nog een kijkvakje extra
Ook al ontsiert het m'n koffer...
M'n Jetta een maand geleden, uitgeweken voor iemand die z'n pinkers niet gebruikte, beetje in de berm met modder.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
km's doen.
En autosnelweg. Sprayt zo heel je auto vol.
Slagregen of hevige regen is niet goed, zo miezerige plakregen of net gedaan met regenen, da's de ideale combo op snel vuil.
In het veld geeft brokken modder, da's al.
Als ge een beetje u best doet geeft het ook wa meer als brokken
Comment