Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Das hetzelfde :p Juist meer taks nu zeker Interieurpics van dan?

Is LV dus geen taks.

Interieurpics zou ik eens moeten zoeken.

Comment

• Mijn auto is ondertussen terug deels proper geregend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Die streep v/d ruitenwisser, zo vet

Comment

• Na vanmorgen staat de mijnen er zo bij:

En een close up van de achterkant:

Je kan de nrplaat bijna nietmeer lezen, de bmw logo's vanachter en op de achterste velgen zijn ook zo goed al onherkenbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
            Haha, vorig jaar...

Zal dit jaar wel erger zijn aangezien ik heel wat meer km's maal... Als het zover is, post ik een update...

Zonder ruitenwissergat natuurlijk, want dat is idd :burk:
            Liever niet door de achterruit kunnen kijken, dan een streep te moeten trekken met de ruitenwisser omdat dat is.

Comment

I know, maar het vrouwke was ermee onderweg geweest en dat was het resultaat

Ik heb dat nog nooit gebruikt ... Maar bij ne Panamera is dat tenminste optie
              Eigenlijk wil ik zeggen dat je liever niet weet wat er achter je gebeurt om toch maar cool te kunnen zijn met een vuile achterruit. Uw vrouw heeft dat goed gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

UK landweggetjes -> Fak da's daar heerlijk vettig.

Oorspronkelijk geplaatst door Ferdinand
                Mijn chauffagist heeft net dezelfde bestelwagen. Al is het wel de zuinigere en tevens milieuvriendelijkere 109CDI. Ook is het een witte. Bij een bestelwagen is het immers van ondergeschikt belang welke kleur het koetswerk heeft. In het vervolg zou hij toch een Renault Traffic kopen.

Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Foto van een week geleden in de Eifel met de Sharan van mijn ouders

Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• bij mijn wagen (en bij velen hier toch denk ik) gaat de ruitenwisser automatisch bij het achteruitrijden wanneer de voorste aanstaan. Dan heb je 't zitten voor je 't weet (want die denkt er nu aan om eerst z'n voorste ruitenwissers af te zetten als hij achteruit wil rijden).

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Foto's van een M3 gespot vorig jaar

Comment

• En het evolueert...
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          bij mijn wagen (en bij velen hier toch denk ik) gaat de ruitenwisser automatisch bij het achteruitrijden wanneer de voorste aanstaan. Dan heb je 't zitten voor je 't weet (want die denkt er nu aan om eerst z'n voorste ruitenwissers af te zetten als hij achteruit wil rijden).
                          Bij mij ook, dus altijd goed opletten in de winter dat er geen vracht sneeuw of zo op uw achterruit ligt waardoor de achterruitenwisser geblokkeerd zit of dat de ruitenwisser zelf niet vastgevroren is aan de ruit anders kun je in de problemen komen als je bij het achteruitrijden de voorste ruitenwissers aanstaan hebt.

Comment

Bij mijne audi was dat ook... Eenvoudigste is dan gewoon kabelke losmaken van diene wisser... Dan gaat hij zelfs niet aan als je je vergist en zelfs niet als je vrouw ermee rijdt
                            Gedrevenheid
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Zaaaaaalig, dit topic komt weer tot leven

Dat het maar snel strooien wordt op de baan, dan nog eens lekker sneeuwen dat er een lekker papje ligt, en dan een paar dagen aan een stuk droog weer

Smeuïgheid op de wagen
                              Couldn't agee more!
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                Na vanmorgen staat de mijnen er zo bij:

En een close up van de achterkant:

Je kan de nrplaat bijna nietmeer lezen, de bmw logo's vanachter en op de achterste velgen zijn ook zo goed al onherkenbaar

Hoe doet ge dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                  Bij mij ook, dus altijd goed opletten in de winter dat er geen vracht sneeuw of zo op uw achterruit ligt waardoor de achterruitenwisser geblokkeerd zit of dat de ruitenwisser zelf niet vastgevroren is aan de ruit anders kun je in de problemen komen als je bij het achteruitrijden de voorste ruitenwissers aanstaan hebt.
                                  Als ik mijn regensensor activeer gaat deze achteraan ook als ik achteruit schakel.

Comment

• wat is er nu eigenlijk tof om met zo een auto rond te rijden? Denken jullie dan niet aan andere weggebruikers die niet tegoei kunnen zien of uw achterverlichting(remlicht,pinker,gewoon licht) wel werkt? Nummerplaat moet ten alletijd leesbaar zijn. Het eerste dat ik doe met het slechte weer,en als mijn auto vuil is, is al mijn lichten en achterplaat proper maken, zelf mijn zijpinkers;Dat de rest vuil is kan ik aannemen, maar verlichting ,nummerplaat en ruiten moeten proper zijn voor mij. Anders kan ik iemand die achter mij rijdt misschien in gevaar brengen als hij niet goed kan zien waar mijn lichten zitten.

Comment

• Ik snap de hype ook niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Ik snap de hype ook niet...
                                        allee, ik ben niet alleen dan, een vuile auto kan wel, maar de lichten en nummerplaat moeten van mij proper zijn, al moet ik ze iedee avond in de garage afkuisen, ik kan dat niet verdragen, ook niet van anderen die ik tegenkom op straat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Ik snap de hype ook niet...
                                          Het staat gewoon dik imo, je kunt echt zien dat de auto in slechte omstandigheden gereden heeft ofzo. Ik ben persoonlijk ook zot van insecten tegen de voorkant in de zomer, dat geeft aan dat een auto snel/ver gereden heeft en ik vind dat vet

Comment

Working...
                                          X