Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
I know, maar ik werk er terug aan. Des te minder ik naar de garage moet, des te vuilerOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMa enfin, zoveel minder vet

Sorry man, niet echt zin in om eerlijk te zijn, een topic. Het is dus indd een 535dOorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten@LL stel je die kar eens niet voor hier op 't forum ? Welke is het trouwens ? 530d ? Wel zeer knappe km vreter. En hoe is het met de RS6 en zo ?
Ik ben niet meer mee met alles want ken je (tot nog toe) enkel maar van op 't forum

De RS6 heb ik nog, die doe ik niet weg voor het schamele geld (zeer relatief uiteraard) dat ik daar nog voor kreeg.
Da's marginaal. Dan kuis ik liever helemaal niet.Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten+111111
Kuis dan gewoon uw plaat en de achterlichten en gaaaaaaaaaaaan
Maar ik vond het gewoon een beetje not done met zo'n schijtevuile kar aan te komen in een garage waar je die wagen een paar weken d'r voor hebt gekocht
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
auto's kuisen is ook ni uwen beste kant hé 

In zo'n selfcarwash, zonder borstel.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIs dit gewoon met de hogedrukspuit gedaan? Of gebruik je ook zo'n borstel of spons?
Eerst een soort foamgun, dan hogedruk met warm water en zeep, daarna afspoelen met koud water, dan waxen en tenslotte zoals dat zo mooi heet "vlekvrij naspoelen".
Kost me een euro'tje of 3, ofzo
En dat is nog veel, normaal kom ik daar met 2 EUR toe.
Inderdaad...plus ik kom vaak op industriële terreinen etcOorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenNeen, 'k vind 'm er toch proper uitzien hoor.
En als Leftlane 'm zo vuil kan krijgen op een paar weken, dan zou ik niet de moeite doen om 'm krááknet te krijgen. 'ie Is toch weer direct vuil.
Daar heb je altijd wel modder of vuiligheid.
Comment
-
woeha! dan ga je wel helemaal banana's zeker als je dat allemaal met slechts 3 (of zelfs 2) euro (of zijn dat Zwitserse euro's?) klaar gespeeld krijgt?!Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn zo'n selfcarwash, zonder borstel.
Eerst een soort foamgun, dan hogedruk met warm water en zeep, daarna afspoelen met koud water, dan waxen en tenslotte zoals dat zo mooi heet "vlekvrij naspoelen".
Kost me een euro'tje of 3, ofzo
En dat is nog veel, normaal kom ik daar met 2 EUR toe.
Als ik zo eens snel snel (en niet al te nauwkeurig) mijn kar wil proper krijgen in een self carwash box dan ben ik al rap 2 kwijt voor alleen 'hogedruk met warm water en zeep' en 'vlekvrij naspoelen'.
Comment
-
Ik ga daar bijna altijd heen als ik in België ben...
Met 2 EUR moet je nu niet treuzelen, maar met 2,50 heb je echt ruimschoots tijd.
Ik begrijp dat ook niet: eenzelfde carwash-systeem elders kost me minstens het dubbele; kwestie van hoe het ingesteld is I guess. In ieder geval ben ik er nog nooit 1 tegengekomen die onder de 4 a 5 EUR duikt, buiten die dan.
Ik snap eigenlijk niet dat dat met mijn schamele 2 EUR winstgevend kan zijn
Comment
-
die Audi-ringetjesOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb 'm toch maar ff gewassen, moest er mee naar de garage en dan schaam ik me dood..ik bedoel ik heb die kar een paar weken geleden gekocht

Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten'spons' schrijven op AW ... is dat niet zo een beetje als vloeken in de kerk?
Och ik krijg het daar echt van. Wat moet je anders gebruiken dan een goede spons? Je handen ofzo?
En ja, soms gebruik ik ook die borstel van zo'n self-carwash. Dat spul werkt beregoed, en je krijgt er je velgen ook nog redelijk proper mee.
Dat zoiets microkrasjes of veegjes veroorzaakt, duuh. Maar een auto is een auto, geen spiegel van een mega-telescoop hé.
(uiteraard is deze rant helemaal niet op jou gericht, eerder naar heel dat overdreven gedoe ivm lak en nanokrasjes en vuilpuntjes en heel de zever.
)
Comment
-
Big fat second.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOch ik krijg het daar echt van. Wat moet je anders gebruiken dan een goede spons? Je handen ofzo?
En ja, soms gebruik ik ook die borstel van zo'n self-carwash. Dat spul werkt beregoed, en je krijgt er je velgen ook nog redelijk proper mee.
Dat zoiets microkrasjes of veegjes veroorzaakt, duuh. Maar een auto is een auto, geen spiegel van een mega-telescoop hé.
(uiteraard is deze rant helemaal niet op jou gericht, eerder naar heel dat overdreven gedoe ivm lak en nanokrasjes en vuilpuntjes en heel de zever.
)
wuk een zever over al dat getdetail ...
Comment
-
Den Teugel @ RotselaarOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ga daar bijna altijd heen als ik in België ben...
Met 2 EUR moet je nu niet treuzelen, maar met 2,50 heb je echt ruimschoots tijd.
Ik begrijp dat ook niet: eenzelfde carwash-systeem elders kost me minstens het dubbele; kwestie van hoe het ingesteld is I guess. In ieder geval ben ik er nog nooit 1 tegengekomen die onder de 4 a 5 EUR duikt, buiten die dan.
Ik snap eigenlijk niet dat dat met mijn schamele 2 EUR winstgevend kan zijn

De beste voor zijn prijs.
Comment
-
Nope, is duurder én die hogedruk spuit IMO te hardOorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk BerichtenDen Teugel @ Rotselaar
De beste voor zijn prijs.
Comment
-
Waar is het dan beter? Ik heb u nogtans al gezien bij den teugel.Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNope, is duurder én die hogedruk spuit IMO te hard
Comment
-
Doesn't matter! Ik geef jullie collectief de schuld!Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwie heeft da gedaan?
Mja ok.... maar dat zeggen anderen dan misschien weer van heel jouw PPO gedoe.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOch ik krijg het daar echt van. Wat moet je anders gebruiken dan een goede spons? Je handen ofzo?
)
Ieder zijn meug, zeg ik dan.
Zolang ze niet tegen mij persoonlijk beginnen te memmen als ik iets doe wat in hun ogen niet kan.
Comment
-
Leo Peeters, Tremelo. Daar staan een 5 a 6 tal boxen. Probeer maar eens daar, je zal het verschil merkenOorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk BerichtenWaar is het dan beter? Ik heb u nogtans al gezien bij den teugel.
edit: en goeiendag komen zeggen he
Comment
-
ge vertrok juist toen ik aankwam.Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenLeo Peeters, Tremelo. Daar staan een 5 a 6 tal boxen. Probeer maar eens daar, je zal het verschil merken
edit: en goeiendag komen zeggen he
Kan toch moeilijk me wagen dwars voor die van u rijden om ff goeiedag te zeggen
.
Comment

Comment