Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenNet voor de wasbeurt deze morgen. Niet meer gewassen sinds eind juli, meer dan 10.000 km gereden tussen 2 wasbeurten in.
Kreeg je de velgen nog mooi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtenquattro hé...
Vreemd dan dat die kar er toch blijkbaar niet in slaagt om met z'n 4 wielen OP de baan te blijven...
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Allé Spillies, zo neem je toch geen foto's.Ofwel zet je een auto OP de baan, ofwel niét op de baan. Maar niet zo half en half hé. 'ie is precies van de baan geschoven.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenUit interesse:
Kreeg je de velgen nog mooi?
I'll keep you posted
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenVanwaar komt die foto ?
Website van Litchfield ofzo ?
Vet...
http://www.drivers-republic.com/ prachtige site,het zijn bijna allemaal voormalige EVO-reporters die eraan meewerken.
.
Comment
-
En ik heb alle EVO nummers + de special edtions en weet er niks van...
Thanks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAllé Spillies, zo neem je toch geen foto's.Ofwel zet je een auto OP de baan, ofwel niét op de baan. Maar niet zo half en half hé. 'ie is precies van de baan geschoven.
Ja, op de baan trekt op niet veel, 'k wou zo'n vuile off-road-rag-look creëren, maar 'k durfde hem niet helemaal op dat nat gras zetten van de banden zijn niets meer waard en om dan vast te zitten.
quattro is toch niet onfeilbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenOf misschien enkel in een zone 30
Comment
-
Daarnet de Passat een wasbeurtje gegeven. Wat een vuil sopje... Voor goed te zijn had ik hem eigenlijk 2x moeten wassen, maar wegens momenteel alle dagen buiten staan toch maar niet gedaan.
De chromé-boordjes in de deuren ook mogen opkuisen met polish, ze waren allemaal aangetast door het zout.
Comment
-
Na een maandje de auto weer is een beurt gegeven.. 2 keer zelfs.
Het was alsof ik chocopasta over de lak aan’t uitsmeren was, zo stroperig en donker werd het als ik het vuil loswreef. Toen ik weer thuiskwam met mijn gewassen auto kwam de overbuur vragen of ik ziek was geweest .. ik heb mijn auto is een maand niet gewassen.
Comment
-
'k kon het niet meer aan zien, hij is gewassen
Ale, 't was meer van, 'k moest telkens de kinderen uit de buurt van de auto houden omdat hun kleedjes vuil werden als ze er tegen liepen.
Wel niet echt tijd in gestoken, wou niet zo maar door de wasstraat rijden omdat er zoveel zand op hing.
Dan maar eerst in een wasbox met de hoge druk het meeste van het zand er af gespoten en dan door de wasstraat gereden
Comment
-
Ik kon het ook niet meer aan, er hing nog een berg slijk aan ook omdat ik eergisteren nog wat op boerenbaantjes ben gaan rijden en daarna ergens verdwaald ben naast de autostrade op een onverharde weg bij een bos
Serieus ik denk dat er meer dan een kilo slijk op de oprit lag na de wasbeurt, gaf een zalig gevoel hem nog eens zo proper te zien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk kon het ook niet meer aan, er hing nog een berg slijk aan ook omdat ik eergisteren nog wat op boerenbaantjes ben gaan rijden en daarna ergens verdwaald ben naast de autostrade op een onverharde weg bij een bos
Serieus ik denk dat er meer dan een kilo slijk op de oprit lag na de wasbeurt, gaf een zalig gevoel hem nog eens zo proper te zien
Nuja...die mens wordt wel eens vaker gek van wat ik allemaal doe
Comment
Comment