Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
na een maand niet meer gewassen, vandaag toch maar eens een prewash op gedaan en met de hoge druk afgespoeld,
zo is hij ook weer een beetje proper. Ik heb wel een serieuze hagelvlaag mogen vangen wanneer ik bezig was
een review over het product dat ik heb gebruikt
Valet Pro Advanced Neutral Snow Foam
De mijne ziet er terug vrij proper uit nadat hij afgelopen week enkele keren in de regen heeft gestaan
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik dacht ook dat door de regen van dinsdag/woensdag het meeste zou afgespoeld zijn, maar dat viel toch tegen.. dus gisterenmiddag toch maar eens een goede wasbeurt gegeven en het verschil met vorige week was enorm, nu blinkt 'm terug zowaar
echt zot, gister mooi droog en zon, moto gepakt en na een maandje nog eens een rit gedaan.. tijdens de rit opeens sneeuwvlok achtige dingen, maar heel weinig, en dan net na dat ik terug was zware hagel. maar alles smelte wel want het vroor helemaal niet.
Comment