Oorspronkelijk geplaatst door JanC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKonijnenpijp in Everberg, die andere twee ook btw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten... en best dat jouw nummerplaat nog leesbaar is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs dat uw kar? WTF is er daarmee gebeurd? Door een uitgelopen pot witte wegmarkeringsverf gereden en er dan maar middels isolatietape een kleurtje op de neus bij gezet?
Echt wel n dirty bitch op die foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenNiks te verven, t spel is beplakkerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk BerichtenDoor CCC als ik me niet vergis, prachtig gedaan trouwens.Wintervuil was er wel niet te zien eigenlijk.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Vuile sneeuwpap
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk BerichtenDoor CCC als ik me niet vergis, prachtig gedaan trouwens.
waren de kleurstiften op ofzo? die lijnen stoppen daar zo wat in de wilde scheve weg
Comment
-
Enkele close-ups van deze morgen
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze morgen, voor ik vertrok naar 't werk nog een beetje - zoals elke gezonde mens - ochtendgymnastiek gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten't is misschien mooi gedaan qua werk. maar qua look
waren de kleurstiften op ofzo? die lijnen stoppen daar zo wat in de wilde scheve wegHet is wel iets uniek.
Is gewoon mooi gedaan qua werk, zoiets zie ik mezelf nooit doen hoor. Het zou er niet uitzien.
Comment
Comment