Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
    Niet akkoord, de écht erge gevallen die denken gewoon helemaal niet na, nooit
    Klopt, de erge gevallen zijn hardleers en moeten eerst echt betrokken zijn in een ongeval om de tandwielen in de bovenkamer te doen draaien.
    Die anderen daarentegen...

Comment

• hoe die met zijn camionet reed doet absoluut niet terzake. Die met de corsa doet aan verkeersagressie: remmen om de andere een hak te zetten, arm uit te auto om gelijk wat duidelijk te maken,enzovoort. Hij gedraagt zich vele malen gevaarlijker dan de middenvakrijder ooit zou geweest zijn.
      Dit gedrag is in mijn ogen not done.
      Of ge dit nu moet posten op de sociale media is een andere vraag.
      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Zegt iemand die zelfs de leeftijd niet heeft om een rijbewijs te hebben
        Reden te meer dat hij moet zwijgen, allez de volgende die gefilmd wordt kennen we dus ook al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
          Reden te meer dat hij moet zwijgen, allez de volgende die gefilmd wordt kennen we dus ook al
          Gokken we welke auto de volgende keer gaat gefilmd worden voor wegpiraat-gedrag?

Bmw staat met 2 tegen 1 in de bookmakers, maar dat is overschatting! dus kzet mijn geld op een Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
            Gokken we welke auto de volgende keer gaat gefilmd worden voor wegpiraat-gedrag?

Bmw staat met 2 tegen 1 in de bookmakers, maar dat is overschatting! dus kzet mijn geld op een Audi
            Ik ga voor een zware gok, het wordt nen Dacia. Gewoon omdat die odds een pakske hoger staan

Comment

• De vraag is niet welk merk, de vraag is welk model van BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                Of ge dit nu moet posten op de sociale media is een andere vraag.
                Dat is nu net het grote probleem. Dat je een wereldverbeteraar wil spelen is één zaak. Filmpjes op sociale media smijten is gewoon een uiting van onmacht, jaloersheid en arrogantie. Wat als iemand die met zijn camionette eens een week gaat volgen en hem op iets gelijkaardig betrapt? Dan is het kot helemaal te klein.

Ongeacht ik nu dahscams verpats of niet ik ijver al langer voor een striktere wetgeving op het gebruik van dahscams en films opgenomen in het openbaar. Voor een bewakingscamera moet je een berg administratie afhaspelen. Een dahscam plaats je, je filmt wat je zelf wil filmen en je plaatst alles maar op sociale media. Dringend nood aan een strengere en striktere wetgeving!

Comment

• Doet je wel eens nadenken. Op een goeie dag snijdt iemand je de pas af, jij reageert (misschien een beetje fout), hij filmt je en de kwaliteitskrant HLN pleurt het op hun site.

Zelfde met zo een hoax op Facebook de laatste tijd. Post van een kerel waarvan ze beweren dat hij z'n dochtertje heeft geslagen. Als zo dingen niet waar zijn, is dat nefast voor je leven. Gewoonweg gratuite lastercampagnes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Doet je wel eens nadenken. Op een goeie dag snijdt iemand je de pas af, jij reageert (misschien een beetje fout), hij filmt je en de kwaliteitskrant HLN pleurt het op hun site.

Zelfde met zo een hoax op Facebook de laatste tijd. Post van een kerel waarvan ze beweren dat hij z'n dochtertje heeft geslagen. Als zo dingen niet waar zijn, is dat nefast voor je leven. Gewoonweg gratuite lastercampagnes.
                    Heel juist. En het is altijd het laatste stuk van zo'n incident wat op het net gezwierd wordt.

Wat er allemaal eventueel aan voorafgaat wordt niet getoond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Bij gebrek aan de echte polies vraag ik me soms af hoe het wel te reguleren valt...
                      zou jij je u nogal amuseren hé
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                        De vraag is niet welk merk, de vraag is welk model van BMW
                        sterk
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          = een publiek geheim hé.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            = een publiek geheim hé.

Wtf, kzen zo geirne polies? Zo fout!!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
                              Wtf, kzen zo geirne polies? Zo fout!!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
                              Is wel jaren 80 hé.
                              Tegenwoordig is alles fout.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Tis geen oplossing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  = een publiek geheim hé.

"Das precies zo iet als gendarme" LOL goe gelachen. Dat zijn ook die mannen van het ziekenkas liedje zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    "Das precies zo iet als gendarme" LOL goe gelachen. Dat zijn ook die mannen van het ziekenkas liedje zeker?
                                    Inderdaad!

Alles over de Antwerpse taal (Antwerps dialect, Aentwaerps, Antwaarps, Aantwaarps, ...)
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Een 26-jarige man uit het Noord-Limburgse Lommel heeft zondagochtend zonder het zelf te weten tegen twee agenten geracet in het Nederlandse Hilvarenbeek. Hij moest zijn rijbewijs onmiddellijk inleveren. Dat maakte de Nederlandse politie zondag bekend.

Een 26-jarige man uit het Noord-Limburgse Lommel heeft zondagochtend zonder het zelf te weten tegen twee agenten geracet in het Nederlandse Hilvarenbeek. Hij moest zijn rijbewijs onmiddellijk inleveren. Dat maakte de Nederlandse politie zondag bekend.

Gister ook bijna de flikken te snel voorbij gestoken! Had snel door dat ze niet wilden streetracen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                        Een 26-jarige man uit het Noord-Limburgse Lommel heeft zondagochtend zonder het zelf te weten tegen twee agenten geracet in het Nederlandse Hilvarenbeek. Hij moest zijn rijbewijs onmiddellijk inleveren.
                                        Echt? heeft dat kalf gewoon eerlijk tegen de politie gezegd dat hij wilde racen?
                                        lijkt me toch bijzonder dom.
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

• Eeeeeeeen er is nog maar eens een filmpje opgedoken
                                          Je kan gerust doorklikken naar 2:40

En het zou niet volledig zijn zonder een artikel in "de beste krant van het land"
                                          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Working...
                                          X