Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
    En daar krijgt hij dan na een rondje mooi de zwarte vlag omdat zijn rijstijl op de nougatbollen trekt.
    ik rij al ettelijke jaren trackdays, heb nog 0 zwarte vlaggen en nog geen enkel accident gehad.

Het is niet omdat ik nog maar 24 ben, dat ik achterlijk ben en onbezonnen te werk ga en wat weet ik wat nog allemaal wat ze ons als jeugd willen bestempelen.

enkele jaren geleden mocht je op vele banen 90, nu is dat 70 of zelfs 50 zonder dat er extra bebouwing oid is bijgekomen.. oweee als je nu op die banen 80-100 rijdt. Moord, brand, achterlijk, fout, rijbewijs afgeven en weet ik veel wat.
    Last edited by kefkie; 08/08/2014, 16:57.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
      En daar krijgt hij dan na een rondje mooi de zwarte vlag omdat zijn rijstijl op de nougatbollen trekt.
      hopelijk hangt hij al eerder in de vangrail of in de grindbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
        de dag dat jouw ouders op een binnenbaantje van de weg gemaaid worden zullen we nog eens verder praten ...
        "meneer had er geen fietsers verwacht..."
        is weer mensen beoordelen hoe ze rijden, zonder zelf maar 1 minuut meegereden te hebben...

Comment

de dag dat jouw ouders op een binnenbaantje van de weg gemaaid worden zullen we nog eens verder praten ...
          "meneer had er geen fietsers verwacht..."

Je stigmatisering van moraalridders met een MPV vind ik trouwens grappig want slaat nergens op.
          't Is nochtans niet ver van de waarheid maar soit. Ik stel alleen maar vast. U komt duidelijk over als een bestuurder van een MPV die ongefundeerd de moraalridder aan 't uithangen is. Veel succes gewenst om ons het tegendeel te bewijzen.
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
            Wat is uw punt... ? Waar heb ik gezegd dat veel te hard rijden op "binnenbaantjes" ok is... . Volgens jou horen gekken zoals de bestuurder van de zwarte wagen op de E314 thuis op een circuit. Nu ik ga u één ding vertellen iemand met zo een gedrag ligt na 2 ronden met zijn klikken en klakken buiten en komt er vanzenleven niet meer op.

't Is erg duidelijk dat u niet het onderscheid kan maken tussen gestoorde mensen en liefhebbers van auto's en motoren die veiligheid op de eerste plaats zetten in 't belang van alle weggebruikers! en/of deelnemen aan events op een gesloten omloop waar wederom veiligheid en respect voor alle aanwezige deelnemers primeert!
            We zijn 't er allemaal over eens dat de persoon waar dit topic ver gaat niet op de weg hoort, ok, ook niet op circuit, jammer genoeg weten we allemaal ook dat er eerst veel ergere dingen zullen moeten gebeuren vooraleer hier serieus ingegrepen wordt.
            Stop toch met dat mensen in een vakje willen stoppen, na drie zinnen is 't voor jou "duidelijk" wat voor iemand ik ben, proficiat, mocht dat kloppen , dan wordt u met zulke gave vast steenrijk ...

Comment

hopelijk hangt hij al eerder in de vangrail of in de grindbak
              Liefst niet want dan is de organisatie nog eens een halfuur kwijt met het opruimen van de rommel. Dat is 't laatste waar de andere deelnemers zin in hebben... .

Comment

't Is nochtans niet ver van de waarheid maar soit. Ik stel alleen maar vast. U komt duidelijk over als een bestuurder van een MPV die ongefundeerd de moraalridder aan 't uithangen is. Veel succes gewenst om ons het tegendeel te bewijzen.
                denk gerust dat ik met een mpv rij, wat niet weet, niet deert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  ik rij al ettelijke jaren trackdays, heb nog 0 zwarte vlaggen en nog geen enkel accident gehad.

Het is niet omdat ik nog maar 24 ben, dat ik achterlijk ben en onbezonnen te werk ga en wat weet ik wat nog allemaal wat ze ons als jeugd willen bestempelen.

enkele jaren geleden mocht je op vele banen 90, nu is dat 70 of zelfs 50 zonder dat er extra bebouwing oid is bijgekomen.. oweee als je nu op die banen 80-100 rijdt. Moord, brand, achterlijk, fout, rijbewijs afgeven en weet ik veel wat.
                  Ja en het verkeer is in al die jaren niet toegenomen... En de bevolkingsdichtheid ook niet... Doe maar eens een trackday met 500 auto's
                  Last edited by ; 08/08/2014, 17:04.

Comment

We zijn 't er allemaal over eens dat de persoon waar dit topic ver gaat niet op de weg hoort, ok, ook niet op circuit, jammer genoeg weten we allemaal ook dat er eerst veel ergere dingen zullen moeten gebeuren vooraleer hier serieus ingegrepen wordt.
                    Stop toch met dat mensen in een vakje willen stoppen, na drie zinnen is 't voor jou "duidelijk" wat voor iemand ik ben, proficiat, mocht dat kloppen , dan wordt u met zulke gave vast steenrijk ...
                    Ik duw u niet in een vakje. Jij duwt jezelf in een vakje. Nogmaals aan jou om ons van 't tegendeel te overtuigen. En ik geef toe het begint er al beter op te worden.

Comment

• Ik ken een oudere man wiens zoon ooit doodgereden werd in Gent door een bestuurder die veel te snel reed en onder invloed was. Hij is die dader gaan opzoeken destijds in de gevangenis. Ze hebben hem gelukkig net op tijd zijn wapen kunnen afnemen of die dader was ook niet meer. In feite zouden in zo'n gevallen de ouders het recht zelf mogen in handen nemen. Zo ook dat kereltje met zijn BMW. Mocht die ooit iemand doodrijden, hij verdient een langzame en pijnlijke dood... Geen euthanasiespuitje, dat zou te makkelijk zijn.

Comment

• op veel van die 90 banen die nu 70 zijn werd geeneens 90 gereden, voor kefkie meer specifiek leugenberg richting hoevenen was 90, alleen zotten in nen bmw reden dat daar

Comment

Ik duw u niet in een vakje. Jij duwt jezelf in een vakje. Nogmaals aan jou om ons van 't tegendeel te overtuigen. En ik geef toe het begint er al beter op te worden.
                          ik zou niet weten waarvan ik iemand moet overtuigen. Voor mij heeft iedereen zijn mening, die heb ik ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Ja en het verkeer is in al die jaren niet toegenomen...
                            - Verkeer is toegenomen
                            - Infrastructuur is toegeknepen
                            - Infrastructuur is er slecht aan toe
                            - Nog steeds geen verplichte professionele rijopleiding (leren rijden door uw 'ouders' moeten ze dringen afschaffen!)
                            - Een hoop verzuring dankzij politieke ongefundeerde stigmatisering maakt het er dan nog eens alles behalve makkelijker op
                            - Er is geen visie in het vlaams, waals, brussels en federaal mobiliteitsplan.

Resultaat = miserie

Comment

Liefst niet want dan is de organisatie nog eens een halfuur kwijt met het opruimen van de rommel. Dat is 't laatste waar de andere deelnemers zin in hebben... .
                              idd

vorig jaar mooie trackday op zolder, niet al te druk.

komt er ene patsen met een ferrari die gehuurd was bij zo'n organisatie.

ziekenhuisbocht achterwaarts de muur in .
                              BMW X5 45e

Comment

ik zou niet weten waarvan ik iemand moet overtuigen. Voor mij heeft iedereen zijn mening, die heb ik ook.
                                Ik heb geen enkel probleem met een mening. Ik heb het alleen zéér moeilijk als mensen hun mening ongefundeerd uiten zonder kennis van zaken. Wik en weeg uw woorden voor uw leeftijd zou je verdorie beter moeten weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Geen euthanasiespuitje, dat zou te makkelijk zijn.
                                  ff ot, die geexecuteerde amerikaan overleed laatste keer niet, wat een hel...een geeuthaniseerde hond is gelijk dood, ik kan daar niet aan uit wat het verschil is

Comment

- Verkeer is toegenomen
                                    - Infrastructuur is toegeknepen
                                    - Infrastructuur is er slecht aan toe
                                    - Nog steeds geen verplichte professionele rijopleiding (leren rijden door uw 'ouders' moeten ze dringen afschaffen!)
                                    - Een hoop verzuring dankzij politieke ongefundeerde stigmatisering maakt het er dan nog eens alles behalve makkelijker op

- Er is geen visie in het vlaams, waals, brussels en federaal mobiliteitsplan.

Resultaat = miserie
                                    beiden niet meer dan correct.

Ik heb ook door mijn ouders leren rijden, maar de rijschool was niet veel beter. tijdens het examen was de examinator heel de tijd aant praten met de rijschoolbegeleider.
                                    ik zat al voorbij schijnpoort voor zijn frank viel dat hij wat kruispunten had gemist

of als technische vraag had ik banden. Ja er zijn er 4 aan elke hoek een. ok das goed we zijn weg. wtf
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Ik ken een oudere man wiens zoon ooit doodgereden werd in Gent door een bestuurder die veel te snel reed en onder invloed was. Hij is die dader gaan opzoeken destijds in de gevangenis. Ze hebben hem gelukkig net op tijd zijn wapen kunnen afnemen of die dader was ook niet meer. In feite zouden in zo'n gevallen de ouders het recht zelf mogen in handen nemen. Zo ook dat kereltje met zijn BMW. Mocht die ooit iemand doodrijden, hij verdient een langzame en pijnlijke dood... Geen euthanasiespuitje, dat zou te makkelijk zijn.
                                      HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Ga aub daar dergelijke bullshit verkopen maar niet hier. Verdomme man weet je wel wat je zegt. Recht in eigen handen nemen en allerhande shit. Ja de feiten zijn erg maar er is een rechtstaat voor iets en volledig akkoord dat ze niet goed functioneerd maar om dan maar terug te gaan naar de Far West gaat zeker niet beter zijn.

Comment

Ik heb geen enkel probleem met een mening. Ik heb het alleen zéér moeilijk als mensen hun mening ongefundeerd uiten zonder kennis van zaken. Wik en weeg uw woorden voor uw leeftijd zou je verdorie beter moeten weten.
                                        daar ben je terug met je vakjes. Zonder kennis van zaken? Liep jij de voorbije 42j aan mn zijde ? Ik durf tenminste mn leeftijd tonen hier
                                        Ik dacht er vroeger ook anders over, helaas heeft de realiteit me tot een andere visie gedwongen. Er zijn er weinig die weten wat ze doen op de baan, en ja, degenen die het wel weten noem ik echte autoliefhebbers, en gelukkig zitten er hier zo een aantal tussen. Jammer genoeg ook anderen, logisch ook op dergelijk forum.

Comment

daar ben je terug met je vakjes. Zonder kennis van zaken? Liep jij de voorbije 42j aan mn zijde ? Ik durf tenminste mn leeftijd tonen hier
                                          Ik dacht er vroeger ook anders over, helaas heeft de realiteit me tot een andere visie gedwongen. Er zijn er weinig die weten wat ze doen op de baan, en ja, degenen die het wel weten noem ik echte autoliefhebbers, en gelukkig zitten er hier zo een aantal tussen. Jammer genoeg ook anderen, logisch ook op dergelijk forum.
                                          uw laatste wapenfeiten:

- gekken op de weg horen thuis op circuit
                                          - iemand die eens op een zondag nm op een godverlaten baan misschien 10 tot max 20 per uur harder rijdt = een doodrijder

No offence maar... zeg nu zelf... .

Begrijpend lezen is ook uw sterkste kant niet. Want dan zou het wel duidelijk zijn dat ik het gedrag van de bestuurder in de zwarte wagen op de E314 in het filmpje tenzeerste afwijs. Ik wens dan ook met zo iemand niet geassocieerd te worden.

ps:

Ik ben 31
                                          Last edited by Alfa-Beemer; 08/08/2014, 17:16.

Comment

Working...
                                          X