Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo kan je blijven discussieren natuurlijk, het gaat er hier gewoon over het feit dat als die M3 alles toesmijt je er met een zelfs hedendaagse degelijke bestelbus zo goed als zeker inhangt als de tussenafstand niet erg groot is…
    Ongelooflijk wat die M3 bestuurder hier eigenlijk uitsteekt, volgens mij gaat hij zelfs de vrachtwagen via de pechstrook voorbij, misschien dat de bestelwagenbestuurder hem wel in de remmen laat gaan maar voor hetzelfde geld kwam die M3 wel aan 200 aangestoven, schat dan maar eens in bij het wisselen van rijstrook , ik rij vrij vaak in Duitsland en dan weet je dat wel...
    Dit soort zaken heb ik de laatste jaren toch al meerdere keren met m’n eigen ogen zien gebeuren hoor, gelukkig zelf nog nooit zo’n pippo voor mijn auto gehad en ik hoop dat dit zo blijft… Ik blijf er bij, dat ze bij de politie eens een 30-tal anonieme ( en dan bedoel ik echt anoniem ) wagens aanschaffen en daarmee ganse dagen rondrijden op de snelwegen, het zal snel beteren met al die cowboys…

Niet echt slim van die bestelwagenchauffeur om dat filmpke op FB te zwieren natuurlijk, hij had het beter gewoon naar de flikken doorgestuurd en verder zijn gang laten gaan, op het eind van de rit had het misschien nog iets uitgehaald en een onschuldige juwelier veel kopzorgen bespaard…
    Last edited by Audidriver; 06/01/2014, 17:02.

Comment

• Och ja, anoniem lukt niet, binnen de kortste keren wordt dat op het net gezwierd wat de 'anonieme' wagens van de flikken zijn ... Het nummerplaatje en al. Dusja.
      het beste zou zijn, grijze VW Golf V of ander populair auto'tje en elke maand veranderen van plak, maar dat zal volgens moedertje staat niet kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
        Dus dan doe je maar hetzelfde, je beschuldigd de bestuurder van de bestelwagen van het feit dat hij de verkeerde persoon aangeduid zou hebben als dader. Schandalig.

Sorry, maar hier ben ik het helemaal niet mee eens.

Vegeet niet dat het filmen en plaatsen van gegevens niet strafbaar is in België. De vraag blijft natuurlijk, mag dit allemaal zonder het onleesbaar maken van het kenteken. Voor mij niet. Waar ik wel volledig achter sta is dat zulke filmpjes alleen naar de bevoegde instanties gebracht worden. Waar men dan hopelijk de juiste acties zal ondernemen.
        Hetzelfde? Ik baseer me op het feit dat de bestelwagen bestuurder verklaart heeft dat hij die beschuldiging geuit heeft op basis van veronderstellingen van een vriend van hem. Die de bewuste foto op Autogespot had terug gevonden en daaruit een zeer kortzichtige conclusie trok.

Dit is echt een school voorbeeld hoe het met sociale media soms zwaar uit de hand kan lopen... .
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Dit is gewoon schandalig:

Het is zelfs nog schandaliger dan wat die kerel met zijn M3 doet.

Comment

• Nog geen klein beetje. Hopelijk kan de juwelier een fikse vergoeding van enkele idioten terug trekken zodoende het gepeupel in de toekomst wat langer gaat nadenken... . (ijdele hoop maar hoop doet leven... )
            Last edited by Alfa-Beemer; 06/01/2014, 17:42.
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Die mens zijn commerce is kapot. Arm Vlaanderen.

Comment

• Wat zou die mens zijn commerce toch kapot zijn. Integendeel zelfs.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Dit is gewoon schandalig:

Inderdaad. Dit is nogmaals het bewijs dat er in onze maatschappij veel mensen rondlopen die jaloers zijn en simpel van geest.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                    Beste Jakkel.. laat het me zo stellen:

Als ik nen M3 ga kopen, en ik vraag de verkoper: "Hoe zijn de remmen?"... EN de verkoper antwoord : De remmen van een M3 zijn best goed hoor, en ze zijn berekend op het feit dat die dingen sneller rijden dan een 318d met empakket zonder dat hij marginaal gechipt is

Dan ga ik er dus wel van uit dat hij daarmee bedoeld dat de remmen van een M3 beter zijn, dan de remmen van een 318d met empakket zonder dat hij marginaal gechipt is.

Snapje?
                    Op deze zin van u reageerde ik...
                    Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                    Ik weet perfect wat het is om hard te moeten remmen met een zwaargeladen camionette dat heeft maar simpele remmen gelijk een doorsnee familie wagentje terwijl het tot 3x zoveel weegt...
                    En ik zeg gewoon dat je dat slechter remmen (...verdere remafstand) van een camionette niet moet linken aan de volgens u ondermaatse remmen die eronder steken, die zorgen voor een langer en slechter remmen. Ik zeg: dat heeft te maken met het gewicht en de banden van die camionette. En moest het u interesseren, ik rij ook ooit met camionetten hoor (jumpers, sprinters, transits,...), zelfs met vrachtwagens van tijd. Ik weet dus ook wel best hoe die dingen zich gedragen op de weg.
                    Last edited by Jakkel; 06/01/2014, 18:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Inderdaad. Dit is nogmaals het bewijs dat er in onze maatschappij veel mensen rondlopen die jaloers zijn en simpel van geest.
                      mensen zijn kudde beesten he
                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Mee eens.

Comment

• slechte dingen blijven veel langer in het geheugen dan veel goede dingen. dus echt goed zal het aan die juwelier zijn zaak ook niet doen. zijn naam zullen mensen nog lang herrinneren als: was da diene niet van da bmw filmke???

voor die M3: ik zie die ineens rechts voorbij gaan terwijl die camionette ook naar rechts ging. mogelijks dacht die gewoon, ik ga naar rechts want ben die vrachtwagen nu toch voorbij en heeft die niet gezien dat die bmw hem ondertussen rechts overging (rechts inhalen verboden, dus bmw al in fout, maar je moet nog altijd uitkijken voor je een manoevre uitvoert).
                          2de punt: als die bmw vlak naast de camionette zit, dan worden een aantal seconden geknipt... en daarna ga die bmw echt door het lint. dus wat is er in die 4sec gebeurd dat ze naast elkaar hangen????

als alles toch op film stond, had ik er gewoon ingereden. leg het dan maar eens uit bij de verzekering dat ge alles dichtgooit omdat een camionette naar u knipperde en die dan in u geknalt is.
                          ff politie bellen, niet stoppen, direct filmke laten zien, zeggen dat ge u bedreigd voelde.
                          BMW heeft roekeloos rijgedrag aan zijn been, veroorzaken van ongeluk (slagen en verwonding met voorbedachte rade)...

men moet niet zelf rechter gaan spelen, laat het politiewerk over aan de politie. die gaan alles onderzoeken en controleren en als men absoluut 100% zeker is dat men de verdachte heeft, gaat men over tot rechtspraak. daarom is het politiewerk ook trager. dit voorkomt verkeerd gestrafte onschuldigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                            En uwen nieuwen maat was niet verzekerd zeker ?
                            Idd, geen verzekering en niet ingeschreven. Raar hé.
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                              Idd, geen verzekering en niet ingeschreven. Raar hé.
                              Kwistet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                echt iets voor u om daar in te rijden wa zei em? "ewa wa doegy, iek rijde als marokko"
                                Iets van " putain , tu est mort" maar mijn trekbaar maakte precies toch indruk. Hij is het mooi afgebold, ik heb wel op het werk gebraagd om de eerste maand nimeer in brussel te moeten komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Dit is gewoon schandalig:

erg.

en wss een hoop van die achterlijke mensen rijden ook op zo'n dwaze manier als die M3, of zijn dat allemaal voorbeeldige chauffeurs?
                                  BMW X5 45e

Comment

• Vraagje, is die M3 nu van die juwelier of niet? (hij zat dan niet achter 't stuur maar was het dan zijn auto of niet?)

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Hoe zit dat eigenlijk met de datum op dat filmpje ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Vraagje, is die M3 nu van die juwelier of niet? (hij zat dan niet achter 't stuur maar was het dan zijn auto of niet?)
                                        Die M3 is niet van die juwelier maar van een dokteres die ook nog een Z4 M coupe zou hebben. Zopas gehoord op het VTM nieuws.

Comment

• Dat ze die M3 maar aan mij geven, dan is ze in veilige handen.

Nu zonder zeveren , als ge vaak de baan doet hoe dikwijls kom je zoiets ni tegen. Nu omdat iemand dat op Facebook post jaagt gans vlaanderen op die M3, das toch te zot voor woorden. Akkoord het is niet verantwoord, maar wie heeft nog in zijn gans leven zo niks stom gedaan.
                                          Last edited by Niko80; 06/01/2014, 19:11.

Comment

Working...
                                          X