Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

dikke bmw jongeuhs
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Een dashcam is de enige objectieve manier om vast te stellen wat er zich op een bepaald moment voordoet. Een video is objectief, die liegt niet.

Zo een clown die voor u begint te remmen is volledig in de fout. Wat er zich daarvoor heeft afgespeeld is van geen belang. Dat iemand te traag reed of dat hij een stom manoeuvre deed en voor u in reed of wat dan ook zijn GEEN verzachtende omstandigheden om iemand van de weg te willen rijden.

Als ge voor iedereen die te traag rijdt of te lang links rijdt moet gaan brakechecken, dan moet ge in therapie gaan want dan scheelt er wat met u.

En al dat gezever van privacy: op de openbare weg is geen privacy. In uw kot, daar hebt ge privacy, niet op straat.
      Last edited by orange; 11/03/2016, 11:33.

Comment

• Pff, met mijn twee kinderen moet ik zelfs opletten op de slaapkamer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
          niks.
          hoge boetes opleggen is moeilijk. maar dat krapuul is zijn BMW wel verbeurd verklaard
          Correctie, zijn vrouw haar BMW. Dus weer geen straf want het was zijn auto niet... Effectieve celstraf is de enige straf die zal pijn doen. Rijke mensen straffen met hoge boetes haalt ook weinig uit imo, die betalen en leren er niks uit. Da's net hetzelfde als gemeenschapsdienst geven aan een werkloze. Die heeft bij wijze van spreken toch niks te doen, wat maakt hem dat uit? Maar een werkende mens zijn vrije tijd afpakken, dat doet wel zeer, een vrije mens zijn vrijheid afpakken doet nog meest van al zeer...
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• pff.. bij effectieve celstraf is de kans groot dat die er als een nog meer gefrustreerde, asociale klootzak buitenkomt. Daar zijn we dan nog niet klaar mee. Wat mij betreft is een alternatieve, heropvoedende bestraffing meer gepast: gedurende een jaar, drie maal per week bij het opstaan, 2 paintball schoten op zijn ballen. Als 'm dan nog alleen maar denkt aan het overschrijden van snelheidslimieten, witte lijnen overschrijden, rechts inhalen, brakechecken, dan zal 'm bij het gedacht alleen al de pijnscheuten krijgen.

Voor de rest, peace to you all

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
              Correctie, zijn vrouw haar BMW. Dus weer geen straf want het was zijn auto niet... Effectieve celstraf is de enige straf die zal pijn doen. Rijke mensen straffen met hoge boetes haalt ook weinig uit imo, die betalen en leren er niks uit.
              Boetes naargelang het inkomen zou nochtans niet zo'n slecht idee zijn. In Zwitserland gebeurt dat zo al. Stel dat jij voor een bepaalde verkeersovertreding 250 euro dient af te leggen. En die mens met een loon, het tienvoudige van u dient voor diezelfde overtreding ook 250 euro af te leggen. Dat voelt voor die vermogende net hetzelfde alsof jij 25 euro zou moeten betalen. Ik zou nogal knallen hoor!

Grote probleem, probeer maar eens te achterhalen hoeveel iemand precies verdient. Bij de loontrekkers, die elke maand mooi de helft afgeven is dat makkelijk. Bij andere categorieën ligt dat soms net iets moeilijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Grote probleem, probeer maar eens te achterhalen hoeveel iemand precies verdient. Bij de loontrekkers, die elke maand mooi de helft afgeven is dat makkelijk. Bij andere categorieën ligt dat soms net iets moeilijker.
                Gemiddelde van de laatste 3 aanslagbiljetten van de belastingen lijkt me toch een fair getal. Daar haal je het zwartgeld wel niet uit, maar het toevallige slechte jaar als zelfstandige toch wel... Er zijn trouwens genoeg loontrekkenden die ook nog zwarte inkomsten hebben.
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                  Gemiddelde van de laatste 3 aanslagbiljetten van de belastingen lijkt me toch een fair getal. Daar haal je het zwartgeld wel niet uit, maar het toevallige slechte jaar als zelfstandige toch wel... Er zijn trouwens genoeg loontrekkenden die ook nog zwarte inkomsten hebben.
                  Klopt.

Comment

• Bij dit soort mensen helpen enkel drastische maatregelen. Blinden kunnen niet met de auto rijden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                      Bij dit soort mensen helpen enkel drastische maatregelen. Blinden kunnen niet met de auto rijden....
                      Daarom zijn ze nu auto's aan het ontwikkelen die zelfstandig kunnen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Ergens kan ik Willy wel volgen. Wie weet wat er aan vooraf gegaan is. Ik praat dat gedrag niet goed. Dat niet.
                        Daarom dat dashcam-beelden altijd een twijfelgeval blijven

welke straf krijgt een doodrijder met vluchtmisdrijf als dit een normale straf is?

Comment

• Dus omdat iemand 5 jaar langer naar school geweest is dan .. bepaalde anderen .. en er 20 jaar op school niet met zijn klak naar gegooid heeft, in tegenstelling tot sommigen onder wie mijzelf, en die niet de marginalen uithangt en gaat doppen maar goed zijnen boterham verdient, moet die maar 10 keer zoveel boete betalen als hij eens geflitst wordt ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                            Dus omdat iemand 5 jaar langer naar school geweest is dan .. bepaalde anderen .. en er 20 jaar op school niet met zijn klak naar gegooid heeft, in tegenstelling tot sommigen onder wie mijzelf, en die niet de marginalen uithangt en gaat doppen maar goed zijnen boterham verdient, moet die maar 10 keer zoveel boete betalen als hij eens geflitst wordt ??
                            De gemiddelde universitair verdient niet 10 keer meer dan de gemiddelde arbeider.

Comment

Dus omdat iemand 5 jaar langer naar school geweest is dan .. bepaalde anderen .. en er 20 jaar op school niet met zijn klak naar gegooid heeft, in tegenstelling tot sommigen onder wie mijzelf, en die niet de marginalen uithangt en gaat doppen maar goed zijnen boterham verdient, moet die maar 10 keer zoveel boete betalen als hij eens geflitst wordt ??
                              Er zijn er ook velen die amper naar 't school geweest zijn en meer verdienen dan een universitair!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Ha, dat is zo, iedere dag zie ik de andere kant van het verhaal, vooral op die bewuste E314.
                                Curd V reageerde te agressief en een straf is op z'n plaats, allemaal akkoord.
                                Maar de andere kant van het verhaal ontspringt de dans jammer genoeg, toch zeker als we ons gaan baseren op dashcam beelden.

Elke dag is er wel één of andere verzuurde mens die zich voor m'n wielen gooit: "dikke BEEJEEMWEE JONGENS, dikke BEEJEEMWEE!" en gedrag vertoont waaruit je kan afleiden dat ze iemand het licht in de ogen niet gunnen. Sad but true.
                                Ik doe ook dagelijks E314 en kan me in niks herkennen van wat je hier schrijft. Ik heb geen BMW dus ik kan het klaarblijkelijk niet meemaken, maar ik zie het ook niet rondom mij gebeuren dat mensen BMW's bewust blokkeren.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Punt blijft. Dus iemand die ambitieus is en initiatief neemt, een mooie zaak uitbouwt en goed geboerd heeft, die moet dan maar meer betalen dan een tamzak die niks heeft verwezenlijkt ?

Comment

Punt blijft. Dus iemand die ambitieus is en initiatief neemt, een mooie zaak uitbouwt en goed geboerd heeft, die moet dan maar meer betalen dan een tamzak die niks heeft verwezenlijkt ?
                                    Iemand die 20.000 euro per jaar verdiend heeft en 1.000 euro boete moet betalen, of iemand die 200.000 euro betaald heeft en 10.000 euro boete moet betalen, is voor alle twee maar 5% van hun verdienste maar voor wie zal die boete de meeste impact hebben? En een tamzak zoals jij het zo graag voorstelt die heeft geen 1.000 euro over om boetes te betalen die komt meestal op het eind van z'n geld nog een stuk maand over.

Ik stel niet dat boetes moeten aan het beschikbaar inkomen worden gekoppeld maar het is een beetje zoals sommigen soms zeggen als de boete je totaal geen pijn doet is de kans dat je er iets uit leert ook redelijk klein. Als iemand die miljoenen verdient een boete moet betalen van 50 euro en dat zeer pijnlijk vindt dan zal die persoon daar waarschijnlijk uit leren en proberen om volgende boetes te vermijden. Als degene uit m'n vorig voorbeeld die 200.000 verdiende op een jaar bijvoorbeeld 200 boetes van 50 euro betaalt dan is het zeker dat die persoon niets leert van die boete omdat die in dat geval veel te laag is...
                                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Niet alle arme mensen zijn tamzakken...En niet alle rijken hebben een dikke nek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Niet alle arme mensen zijn tamzakken...En niet alle rijken hebben een dikke nek.
                                        En wat is arm en wat is rijk?
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ik ken zelfstandigen met een inkomen van 1500 euro en daarnaast enkele luxewagens. Wat ga je daarmee doen?

Zelf verdien ik niet slecht, maar een boete van 175 euro vind ik toch ook al zuur hoor.

Comment

Working...
                                          X