Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk niet dat de eigenares in kwestie zo zal gereden hebben met haar auto, meer hare man, vriend, ..

Tenminste, ik heb nog nooit een vrouw zo weten "rijden" met een auto. Wel heb ik een vrouw al andere "stoten" weten uitsteken met een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
      Nee toch, de eigenares is (was?) een dokteres, maar twas de vriend die er mee reed.
      't ging over de Audi A3, dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
        Zo'n filmpje hoor je niet op Internet te gooien.
        Serieuze schending van de privacy.

Verder is het filmpje serieus ingekort. Ik had hetgeen die vooraf is gebeurd wel eens willen zien.
        Of vinden jullie dit een normale reactie na afgesneden te worden? Mijn gedacht is dat er een pak meer vooraf gebeurd.
        Zever. Op de openbare weg moogt gij iedereen filmen. Nummerplaat en al. Zelfs publiceren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk Berichten
          Zever. Op de openbare weg moogt gij iedereen filmen. Nummerplaat en al. Zelfs publiceren.
          Idd, als je een perskaart hebt. anders niet.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

dacht het niet: de wet zegt wel dat je alles wat openbaar gebeurt mag filmen (vb marktplein) en posten zoveel je wil, tenzij er echt duidelijk mensen in geviseerd worden en identificeerbaar zijn...
            Iemand met meer kennis terzake?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
              't ging over de Audi A3, dacht ik?
              Ging idd over de a3, zou een vrouw van in de 30 zijn.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Hey 'gast', leer eens lezen. Je hebt het over de remmen van uw camionette dat die maar hetzelfde zijn als de remmen van een 'familiewagentje'. En ik zeg dat die remafstand niet te linken is aan de remmen van uw camionette maar wel aan het totaalgewicht en de banden.
                Ik denk da gij is met een volgeladen camionette moet rijden voor ge zo'n dingen zegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                  Ging idd over de a3, zou een vrouw van in de 30 zijn.
                  zotte foef dan...

Comment

• iedereen maakt fouten

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                      Zelfs op een circuit zijn mensen met zulk gedrag niet welkom.
                      Tenzij ze het gehele circuit voor hun alleen afhuren.
                      Als dit op de Nürburgring gebeurt leggen ze de boel stil en plukt de polizei die er gegarandeerd uit.
                      Absoluut waar. Als ge zo'n stunten uithaalt, dan willen ze u ni meer terug zien!

Comment

• Zoals mss al meermaals gezegd, ik wil alles wel eens zien.. ook spijtig dat de achterste camera ontbreekt. Ik gok dat hiervoor een "hier kan ik nog best voor" scenario aan vooraf ging waar vrachtwagens en camionettes wel meer doen..
                        Een verhaal heeft altijd 2 kanten..
                        Niemand reageert direct zo zonder aanleiding..
                        Ook , hoe meer ik "die Chris" op radio hoor.. hoe mediageiler hij klinkt...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Idd, als je een perskaart hebt. anders niet.
                          Zeker wel, zolang ze (relatief) anoniem blijven.
                          Een nummerplaat geeft u nog geen identiteit.

Comment

Zeker wel, zolang ze (relatief) anoniem blijven.
                            Een nummerplaat geeft u nog geen identiteit.
                            toch wel - is een uniek nr. Niet voor iedereen identificeerbaar, maar doet er niet toe): het is uniek voor een bepaald person.
                            Is hetzelfde met rijksregisternummers: is uniek voor een person. Niemand kent die van een ander, maar toch mag je daar zo maar niks mee doen (heb het dan niet over filmen, maar vb over enquetes afnemen en die nr gebruiken ter idenfificatie, ander wereldje )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door General K Bekijk Berichten
                              Waar heb ik hier ook maar iets gepost ala " de arme, hardwerkende, enkelbelastingbetalende werkmens" ? En natuurlijk gebeuren dit soort ongevallen dagelijks wel ergens. En als die gebeuren door zo een stoten uit te steken dan kan het geen pijn genoeg doen, wedden dat em achter af als het nog zou gaan niet meer de zot uithangt op de baan.

En lager gevallen, bekrompen leven? Goe bezig kerel.. Ergens gefrustreerd door iets precies. Ik heb u niet persoonlijk aangevallen dus zak maar nen toon!

1 keer kunde dat doen ja zo een brake test, na 2 keer is mijn geduld op en zal ik u nen tik geven tegen de bumper, in fout of niet dan.
                              Want voor hetzelfde geld heeft de achterste bestuurder geen goede reflex en knalt hij er zowiezo in. Wel, i ll give you a ride for your money.

algemene reactie op enkele reacties hier

Comment

• Inderdaad, je mag volgens de wet zelf geen foto online gooien van iemand zonder zijn toestemming.

Comment

• Dan zouden alle dashcams illegaal zijn. Vrachtwagens hebben die al jaren.

Ik mag van u zelf zomaar geen foto maken zonder uw toestemming, maar wel als ge er "toevallig" op staat.
                                  Een dashcam filmt gewoon het verkeer voor u, en viseert niks of niemand. De bestuurder van die M3 werd niet geviseerd.

Ik zie hier geen probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                    Ultieme verkeersregel imho. Zou er moeten ingehamerd worden op de rijschool. Ik geef toe dat ik de 1ste jaren met een rijbewijs nog niet tot dat inzicht was gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                      Zoals mss al meermaals gezegd, ik wil alles wel eens zien.. ook spijtig dat de achterste camera ontbreekt. Ik gok dat hiervoor een "hier kan ik nog best voor" scenario aan vooraf ging waar vrachtwagens en camionettes wel meer doen..
                                      Een verhaal heeft altijd 2 kanten..
                                      Niemand reageert direct zo zonder aanleiding..
                                      Dat slaat nog altijd op niets. Zelf als hij het uitlokte moet je verstandiger zijn en gewoon doorrijden. Volgens het filmpje ervoor moet het dan al meer dan 1km vooraf zijn gebeurd. Enigste waarom die BMW dat volgens mij doet is omdat hij hem daar bijna van de baan ramt nadat hij rechts inhaalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                                        is dat geen pleonasme?
                                        1976 Porsche 924 (verkocht)
                                        2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                                        2011 Volvo V60 T6 AWD
                                        2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Mijn mening :

- BMW gaat er los over maar uiteindelijk speelt hij/zij vooral met zijn/haar leven.
                                          - Wie heeft dit nog nooit gedaan? Iedereen begaat wel eens een gelijkaardige overtreding.
                                          - Het fragment is een soort momentopname.
                                          - Wat heeft er zich al misschien vele kilometers eerder afgespeeld? (kat/muis spel).
                                          - Het wordt helemaal te gek als iedereen met zijn dashcam voor agentje wil gaan spelen.
                                          - In plaats van tot drie te tellen en dan pas te reageren, neen direct lichten flikkeren.
                                          - En de BMW die dan op de rem gaat staan.
                                          - Ik denk dan altijd terug aan die verkeersagressie van in Sint Niklaas en de "bosmaaier".
                                          - Dus beter leven en laten leven.

Maar al bij al blijkt hier weer dat een dashcam meer een wapen aan het worden is. Neem daar nog de sociale media bij en je kan met een al dan niet gemonteerd filmke iemand openbaar aan de schandpaal nagelen. De man in zijn bestelwagen zou ook een zelfstandige zijn en zou al in tijdsgebrek gezeten hebben. Heeft hij misschien eerder de BMW zwaar aan het hinderen geweest? Misschien geraakten daarom beide chauffeurs "verhit"? In mijn ogen zijn dan ook beiden even schuldig en als er Gerechtelijke gevolgen zouden zijn dan zouden beiden voor de Politierechtbank mogen komen.

En wat na de dashcams? In elke wagen een geregistreerde camera die online alle overtredingen direct naar de politie doorstuurt? Misschien is het nu aan de politiekers om eens een deftige wetgeving omtrent het gebruik van dahscams te maken! In deze zaak met de BMW is het goed afgelopen. Wat als die BMW was aangereden door de bestelwagen. Wat als er iemand dan gewapend was? Door hun IQ enkele seconden/minuten op nul te zetten riskeerden beiden hun leven. En voor wat? Om dat twee macho's niet voor elkaar wilden onder doen

Comment

Working...
                                          X