Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
    Dan moet ge maar zien dat uw loon elk jaar meer stijgt dan de brandstofprijzen

En idd, als diesel 2 euro/liter kost en benzine 2.10, dan zijn dat ook geen benzineprijzen. Maar om op het werk te geraken zal je het toch moeten betalen (ik dan toch). Ik zie mezelf niet elke dag 120 km in totaal rijden met de fiets om op werk te geraken hoor. Er is zelfs geen openbaar vervoer dat tot in het noorden rijdt ...
    De auto is de enige manier ...
    Vandaar hetgeen ik hierboven schrijf he. 2 jaar geleden tankte ik diesel aan 0.85 euro. Vandaag is dat 0.97. Dat is niet mis.

Je kan ook een firmawagen vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Vandaar hetgeen ik hierboven schrijf he. 2 jaar geleden tankte ik diesel aan 0.85 euro. Vandaag is dat 0.97. Dat is niet mis.

Je kan ook een firmawagen vragen.
      Mja, kilometervergoeding is ook goe. Firmawagens geven ze in engineering niet aan mensen met slechts 1 jaar ervaring

Comment

• Vandaag nog es getankt aan 0.949 bij Esso Express in Anderlecht

Tlaagste wat ik dees jaar getankt heb was 0.823 eind januari ook bij Esso Express maar in de buurt van Namen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
          Vandaag nog es getankt aan 0.949 bij Esso Express in Anderlecht

Tlaagste wat ik dees jaar getankt heb was 0.823 eind januari ook bij Esso Express maar in de buurt van Namen
          Even m'n routefiche vanuit de voormalige partner erbij gehaald:

Over drie jaar staat er op m'n lijstje gemiddeld 79 cent/liter. twee jaar geleden tankte ik aan bijna-maximumprijs rond de 85 cent/liter. Vandaag is de max-prijs 1.10. Gemiddeld dus een stijging van 10cent/jaar.

Comment

• (Belga) Superbenzine en diesel worden goedkoper vanaf donderdag. Superbenzine 95 RON 10PPM kost dan maximum 1,3570 euro/l (-0,0300), super 98 RON 10PPM kost 1,3920 euro/l (-0,0460), super 95 RON 50PPM kost 1,3750 euro/l (-0,0300) en super 98 RON 50PPM kost 1,4100 euro/l (-0,0460).

Ook de prijs van de diesel wordt verlaagd. Gasolie wegvervoer 10 PPM kost vanaf donderdag maximum 1,0750 euro/l (-0,0320) en gasolie wegvervoer 50 PPM kost 1,0930 euro/l (-0,0320). De prijs voor gasolie verwarming bedraagt vanaf 2.000 liter 0,5671 euro/l (-0,0337). Gasolie verwarming extra kost vanaf 2.000 liter 0,5917 (-0,0319). De prijsdalingen zijn het gevolg van de daling van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (VHL)
            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• (Belga) Superbenzine en diesel worden duurder vanaf zaterdag. Superbenzine 95 RON 10PPM kost dan maximum 1,3710 euro/l (+0,0140), super 98 RON 10PPM kost 1,4020 euro/l (+0,0100), super 95 RON 50PPM kost 1,3890 euro/l (+0,0140) en super 98 RON 50PPM kost 1,4200 euro/l (+0,0100).

Ook de prijs van diesel wordt verhoogd. Gasolie wegvervoer 10 PPM kost vanaf zaterdag maximum 1,0860 euro/l (+0,0110) en gasolie wegvervoer 50 PPM kost 1,1010 euro/l (+0,0080). De prijs voor gasolie verwarming extra bedraagt vanaf 2.000 liter 0,6002 euro/l (+0,0085). De prijsdalingen zijn het gevolg van de daling van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (VHL)
              BMW E46 318d '05

Comment

• (Belga) Vanaf donderdag wordt diesel duurder. Diesel 10PPM kost dan maximum 1.1040 euro/l (+0.0180), 50PPM kost 1.1220 euro/l (+0.0210).

Ook de prijs van huisbrandolie "extra" stijgt: vanaf 2000l kost 0.6209 euro/l (+0.0207), minder dan 2000l kost 0.6440 euro/l (+0.0207) en aan de pomp 0.7240 euro/l (+0.0210). (DWM)
                BMW E46 318d '05

Comment

• Waar tank ik voor de moment het goedkoopst diesel? In België of Frankrijk?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Waar tank ik voor de moment het goedkoopst diesel? In België of Frankrijk?

Thx!
                    Globaal gezien België.
                    BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                      Globaal gezien België.
                      Globaal? Zou dat niet eerder een OPEC-land zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                        Globaal? Zou dat niet eerder een OPEC-land zijn?
                        'ie vroeg 'globaal' te kiezen tussen belgië en frankrijk, xit

Comment

'ie vroeg 'globaal' te kiezen tussen belgië en frankrijk, xit
                          Jup, want België en Frankrijk behoren voorlopig nog niet tot de Opec. Globaal gezien is België goedkoper, maar als je specifieke gebieden in Frankrijk onder de loep gaat nemen, dan draait het omgekeerd uit.
                          BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                            Jup, want België en Frankrijk behoren voorlopig nog niet tot de Opec. Globaal gezien is België goedkoper, maar als je specifieke gebieden in Frankrijk onder de loep gaat nemen, dan draait het omgekeerd uit.
                            Moet jij niet naar de koers in desselgem?
                            Hoor net op 4fm dat er de grote prijs Schotte gereden wordt

Comment

Moet jij niet naar de koers in desselgem?
                              Don't think so
                              BMW E46 318d '05

Comment

• Comment

• ik tank nog steeds voor minder dan een euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                    ik tank nog steeds voor minder dan een euro
                                    iedereen die een beetje uitkijkt.

Comment

• Tbegint wel wa te spannen. Vandaag 0.989

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                        Tbegint wel wa te spannen. Vandaag 0.989
                                        bij mij gisteren aan 0.959

Comment

• Waar tankt ge dan aan die prijs als ge van Tienen/Leuven zijt?

Comment

Working...
                                          X