Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
    Diesel duurder vanaf woensdag
    (Belga) Vanaf woensdag wordt diesel duurder en kost dan maximum 1.0990 euro/l (+0.0200).

De prijsstijging is het gevolg van de stijgende noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (dwm)
    Het is misschien maar met 0.02€ cent dat het duurder word, maar achtereen is autorijden enkel voor de welgestelde middenklassers weggelegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
      Het is misschien maar met 0.02€ cent dat het duurder word, maar achtereen is autorijden enkel voor de welgestelde middenklassers weggelegd
      Dat is de zg Euro-anisering waar ik wel es graag mee uitpak. Wanneer je iemand zegt 0.02€ lijkt dat peanuts maar zet het even om naar oude vertrouwde belgische frankskes en merk op dat het gaat om een stijging van 81 cent, achja, nen dikke frank/liter duurder dus

Ik kijk ondertussen uit naar een LPG-installatie. Des te meer de diesel stijgt, des te meer het omslagpunt, in kilometers/jaar inzake kosten lager komt te liggen...

Comment

• deels heb je gelijk stefanus, maar om de kracht van een 1.4 tdi met 90 pk te vergelijken met een lpg-mobiel, mag je al naar een 2 liter gaan kijken en dan zit je met véél hogere taxen

het voordeel is wel dat benzinewagens tweedehands goedkoop zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          deels heb je gelijk stefanus, maar om de kracht van een 1.4 tdi met 90 pk te vergelijken met een lpg-mobiel, mag je al naar een 2 liter gaan kijken en dan zit je met véél hogere taxen

het voordeel is wel dat benzinewagens tweedehands goedkoop zijn
          Ik lever gaarne wat kracht in voor goedkoper te kunnen rijden. En ik denk dat ik niet de enige ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
            Ik lever gaarne wat kracht in voor goedkoper te kunnen rijden. En ik denk dat ik niet de enige ben.
            en niet te vergeten dat een 2.0 op LPG veel langer meegaat dan een 1.4 TDI, 1.3 CDTI en dergelijke.
            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
              en niet te vergeten dat een 2.0 op LPG veel langer meegaat dan een 1.4 TDI, 1.3 CDTI en dergelijke.
              En dat een 2.0 op LPG veel aangenamer is om rijden dan zo een lilliputterdieselke!

Comment

• Vandaag bij Esso Express getankt aan 0.949€/l. Tbegint weeral te stijgen ... Wa ne cinema allemaal die hoge prijsnoteringen. Heb hier deze week nog ergens opt forum gelezen da de olievoorraden op het hoogste peil in maanden stonden ...

Comment

• De prijzen worden traag maar gestaag de hoogte in geduwd. Ik durf wedden dat we binnen 6 maanden bij Esso-express prijzen boven 1 EUR betalen...

Comment

• Waar tank ik momenteel het goedkoopst?

Ik ben vandaag nog es naar de bruintjes geweest, omdak echt bang was van zonder te vallen.

Ik dacht voor: 1,034€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox
                      ... Wa ne cinema allemaal die hoge prijsnoteringen. Heb hier deze week nog ergens opt forum gelezen da de olievoorraden op het hoogste peil in maanden stonden ...
                      yep, zelf op het hoogste niveau in 5 jaar.
                      A Twist of the Wrist

Comment

• Tsss, 1.099 gezien in een Total station ... Da zijn 44 oude befs :s Waar is den tijd da den diesel aan 28frank stond

Comment

Tsss, 1.099 gezien in een Total station ... Da zijn 44 oude befs :s Waar is den tijd da den diesel aan 28frank stond
                          Vraag dat maar eens aan den Bush-mans

Comment

Waar is den tijd da den diesel aan 28frank stond
                            Volledig voorbij. 't Zal worden zoals een paar pagina's eerder gepost, als de stijgingen zo blijven doorgaan (gemiddeld 1 stijging per week), en de diesel € 1.40 à €1.50/liter zal gaan kosten tegen eind 2006 - begin 2007...

Comment

• Vandaag 2 keer gepasseerd aan de EE in Izegem : om 9u en om 16u... De diesel staat daar nu ook iets duurder, nl die 2 cent, tot 0,929 eur/liter. Op beide tijdstippen stonden ze bijna tot op de baan aan te schuiven om te tanken. Een duidelijk teken.
                              BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• 0.969 vandaag ... Esso Express Bouge. Twee weken geleden nog 0.909

Comment

• Ruwe aardolie weer meer dan 60 dollar waard
                                  De prijs van ruwe aardolie is maandag in New York opnieuw boven 60 dollar per vat geklommen. De markten zitten nog steeds gevangen tussen een overaanbod en de vrees voor productieverstoringen in Iran of Nigeria.

Bij opening van de handel in New York steeg de prijs voor een vat 'light sweet crude', met levering in april, 24 cent tot 60,20 dollar. Vorige week was de prijs met 6 procent gedaald.

Met Iran, dat koud en warm blaast over het gebruik van olie als politiek wapen in de discussie rond het kernwapenprogramma, gaat dit vraagstuk nog wel even op de voorgrond blijven, verwacht analist Mike Fitzpatrick van makelaar Fimat. In Nigeria heeft een rebellenopstand het Afrikaanse land al 20% van zijn olieproductie gekost.

Ondanks deze geopolitieke risico's blijft er momenteel een overaanbod. De stocks ruwe aardolie in de Verenigde Staten, de grootste energiegebruiker ter wereld, liggen 10 procent hoger dan een jaar geleden en bevinden zich op hun hoogste niveau in bijna zeven jaar.

Op de website van Gazet van Antwerpen lees je op elk moment het laatste nieuws uit Antwerpen. Ook binnen- en buitenlands nieuws, economie, media & cultuur en sport komen uitgebreid aan bod.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                    Waar tank ik momenteel het goedkoopst?

Ik ben vandaag nog es naar de bruintjes geweest, omdak echt bang was van zonder te vallen.

Ik dacht voor: 1,034€
                                    Eergisteren in Geel diesel getankt aan 0.926 wat niet slecht is.

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox
                                    Tsss, 1.099 gezien in een Total station ... Da zijn 44 oude befs :s Waar is den tijd da den diesel aan 28frank stond
                                    Niet eens zo heel gek lang geleden.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Benzine duurder, diesel goedkoper vanaf woensdag
                                      (Belga) Vanaf woensdag wordt superbenzine duurder. Superbenzine zonder lood 95 ron kost dan maximum 1.3380 euro/l (+0.0350), superbenzine zonder lood 98 ron kost 1.3520 euro/l (+0.0310). Diesel kost 1.0870 euro/l (-0.0120).

Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van de schommelingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (dwm)
                                      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                                        Benzine duurder, diesel goedkoper vanaf woensdag
                                        Weten ze nu eigenlijk wel wat ze willen.

A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                          Weten ze nu eigenlijk wel wat ze willen.

De consument belazeren met een processie van Echternach.
                                          Vorige week, diesel duurder (+ 2 cent). Deze week, diesel goedkoper(-1 cent), velen in de wolken. Maar sinds vorige week blijft ie wel een centje duurder staan...

grtz

Comment

Working...
                                          X