Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
    Heb je een link van dat artikel? Ik vind het nergens terug.
    Thx
    Nope, weet zelfs niet of het op de website te vinden is. Collega vertelde me dit vanmorgen, als ie de krant nog heeft publiceer ik het hier wel es.

Comment

• Waar goedkoopste tanken
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Wordt er tegenwoordig nog steeds veel gecontroleerd op rode diesel?
        't Is daar een periode (september-oktober) ff grote actie geweest maar nu hoor ik er niets meer van...

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Wordt er tegenwoordig nog steeds veel gecontroleerd op rode diesel?
          't Is daar een periode (september-oktober) ff grote actie geweest maar nu hoor ik er niets meer van...

Grtz
          Die van ons overlaatst nog... in januari was dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
            Die van ons overlaatst nog... in januari was dat
            Waar?

Comment

Waar?
              Schaffen - Diest.

Aan de vliegplein!

Comment

Schaffen - Diest.

Aan de vliegplein!
                En is ze de bon opgevlogen?

Comment

En is ze de bon opgevlogen?
                  NATUURLIJK

niet

Comment

NATUURLIJK niet

Geen spijt dat je niet voor een pittig 1600 naftje (met LPG, je koffer is ruim genoeg) gegaan bent in je nieuwe IV, als je al die onheilspellende berichten hoort over de dieselprijs de komende maanden?

Comment

Geen spijt dat je niet voor een pittig 1600 naftje (met LPG, je koffer is ruim genoeg) gegaan bent in je nieuwe IV, als je al die onheilspellende berichten hoort over de dieselprijs de komende maanden?
                      Niejet

Comment

• is wel een handige site van voordelig tanken
                        ik tank dus bij het goedkoopste tankstation in turnhout

Comment

Wordt er tegenwoordig nog steeds veel gecontroleerd op rode diesel?

Grtz
                          In Antwerpen op de Noorderlaan 't schijnt veel. Mijn broer werkt daar. Is enorm veel vrachtverkeer dus ideale locatie

Comment

• in de hele antwerpse haven wordt veel gecontroleerd op rode diesel, meestal alleen vrachtverkeer

Comment

• er zijn nog altijd andere voordele aan diesel vinek
                              hij kost wel meer maar grotere waarde ook als je hem verkoopt he
                              en het verbruik ligt meestal ook lager
                              me ne pittige auto kund etoch niveel meer int stadsleven doen
                              me die zone30 gevallen op plaatsen waar het niet nodig is

Comment

• Diesel duurder vanaf dinsdag
                                (Belga) Dinsdag wordt diesel duurder en kost dan maximum 1.0790 euro/l (+0.0190). Huisbrandolie vanaf 2000l kost 0.5697 euro/l (+0.0169), minder dan 2000l 0.5918 euro/l (+0.0169) en aan de pomp 0.6760 euro/l (+0.0170).

Huisbrandolie extra vanaf 2000l kost maximum 0.5839 euro/l (+0.019, minder dan 2000l 0.6059 euro/l (+0.0197) en aan de pomp 0.6900 euro/l (+0.0200). De prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten, zo meldt het Bestuur voor Energie van de Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie maandag. (dwm)
                                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Blijft maar stijgen, ik sta versteld hoe er niet meer transportfirma's over de kop gaan. Onlangs is nog V-tax bij ons in het Gentse, ondermeer door de hoge brandstofkost, over de kop gegaan.

Comment

Onlangs is nog V-tax bij ons in het Gentse, ondermeer door de hoge brandstofkost, over de kop gegaan.
                                    Is die failliet? Enige tijd geleden zochten die nog een nieuwe chauffeur...

Miljaar joat zeg. Int Staatsblad :

V-TAX EN V-RENT NV
                                    DOK NOORD 7 9000 GENT
                                    435.675.203
                                    GE171211
                                    RUBRIEK FAILLISSEMENT
                                    2006-02-23 / 5797
                                    Last edited by Caesar2; 27/02/2006, 13:04.
                                    BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                                      Is die failliet? Enige tijd geleden zochten die nog een nieuwe chauffeur...

Miljaar joat zeg. Int Staatsblad :

V-TAX EN V-RENT NV
                                      DOK NOORD 7 9000 GENT
                                      435.675.203
                                      GE171211
                                      RUBRIEK FAILLISSEMENT
                                      2006-02-23 / 5797
                                      Jeps jeps, die zijn eraan. Niet verwonderlijk als ik zie dat ook in ons bedrijf de post 'branstofkosten' met 30% gestegen is tov vorig jaar... 't zijn harde tijden voor zij die moeten leven van ruwe olie.

En de regering...stond erbij en keer ernaar!

EDIT: voor m'n werk zit ik sinds enkele dagen tijdens de week in het noorden van Nederland. Ik ga niet zeggen dat ze daar allemaal wrakken rijden maar op de weg zie je beduidend meer oudere wagens dan bij ons. Indien de brandstofprijzen zo blijven stijgen denk ik dat vele gezinnen ook nog een jaartje langer met hun wagen zullen rijden tov vroeger.

De diesel staat daar zelfs soms goedkoper dan hier, nooit meegemaakt.
                                      Last edited by ; 27/02/2006, 13:17.

Comment

• Vandaag nog eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om te tanken aan 0,909 EUR/liter.
                                        BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                                          Vandaag nog eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om te tanken aan 0,909 EUR/liter.
                                          Esso-express?
                                          Luxemburg?

Comment

Working...
                                          X