Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inschrijving buitenlands voertuig: hoelang duurt dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inschrijving buitenlands voertuig: hoelang duurt dit?

Ik heb vorige week mijn roze formulier met alle noodzakelijke documenten opgestuurd naar de BIV voor mijn uit Duitsland ingevoerd voertuig. Nu vroeg ik me af hoelang het duurt vooraleer die inschrijving rond is en ik mijn nieuwe platen in de bus zal hebben. Zou de wagen in feite zaterdag al nodig hebben....

5 tot 6 weken is realistisch dezer dagen
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Meen je dat? Waarom moet dit zolang duren?

Comment

Veel gemakkelijker & vooral sneller was geweest om zelf naar de IDV (of een 'antenne') te gaan, dan heb je de volgende dag je plaat & bijhorende papieren !

Comment

Ja, had ik dat geweten... Via de post zou het dan zoveel langer duren?

Comment

Jep, 't zijn ambtenaren van de ergste soort...

Voor mij is men gisteren naar DIV in Gent geweest, vandaag nummerplaat geleverd...

Sent from my iPad using Tapatalk
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dan zou het augustus zijn vooraleer ik kan rijden... En in feite heb ik hem al nodig. Korting op de biv zal ik niet krijgen als tegengeste zeker?

Comment

Wanneer ik inlog op de site van de DIV zie ik als status 'het inschrijvingsformulier is gescand op 27-6". Wie weet wat dit wil zeggen, maw hoe ver ze staan met die aanvraag?

Comment

bij mij was het ruim 2 weken (via de post) voor een gewone belgische wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Meen je dat? Waarom moet dit zolang duren?
                    bij mij was het ruim 2 weken (via de post) voor een gewone belgische wagen

Comment

Wie weet wat gescand wil zeggen?

Comment

Dat het daar op de hoop ligt, klaar voor verwerking.
                        Wanneer dat is , weet niemand.

Comment

en dan hoop ik dat ge uw buitenlandse papieren ook hebt meegestuurd, anders krijgt ge het nog eens terug binnen zoveel weken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichten
                            en dan hoop ik dat ge uw buitenlandse papieren ook hebt meegestuurd, anders krijgt ge het nog eens terug binnen zoveel weken
                            En een kopie van je gelijkvormigheidsattest

Comment

Komt meestal de laatste dagen van de maand in orde, zodat ze je nog een volledige maand verkeerstaks kunnen aanrekenen.
                              In dit geval gok ik op 29-30-31 juli...

Comment

Schijnt dat er een aangetekende zending van div op me wacht thuis... Ben momenteel niet thuis, kom pas vrijdag terug. Benieuwd, veel kans dat ik in het postkantoor mijn plaat mag afhalen. Hoop het

Comment

Working...
                                X